A Budapest-Kelenföld (bez. ) – Tárnok (bez

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
M1 – a kontinens első elektromos földalatti vasútja
Advertisements

KözOP sz főút Hévíz elkerülő és 71. sz
Megbízó: Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Önkormányzata
1 A BKV Zrt. fejlesztései, beruházásai Kovács Imre beruházási főosztályvezető BKV Zrt.
Aktuális pályázati lehetőségek
Somogy megyei projektek
ERA A vasútvállalatokra vonatkozó kötelező üzemeltetési szabályok a hazai vasúti hálózatra vonatkozóan.
A Jászfényszaru Ipari Park komplex fejlesztése Vállalkozói Klub évindító rendezvénye Jászfényszaru, Polgármesteri Hivatal Díszterme január 27.
5. számú főút és a jelű összekötő út közötti szakasz, lekötéssel a 43
Várpalota elkerülő építése
1 AZ „EGER, FELNÉMET VÁROSRÉSZ REHABILITÁCIÓJA” közbeszerzési eljárások ismertetése 2009.Szeptember 29.
műszaki osztályvezető
A győztesek felelőssége – Tájkép csata után
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
Pilisvörösvár (kiz. ) – Piliscsaba (bez
Biztonsági kihívások a gyorsforgalmi úthálózaton Jákli Zoltán műszaki vezérigazgató-helyettes ÁAK zrt.
„Környezetvédelmi vállalkozói inkubátorház létesítése Rákospalotán” KMOP-1.5.3/A PROJEKTINDÍTÓ RENDEZVÉNY január
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
Új bölcsőde építése Kartalon – passzívház közeli energiatakarékos formában KMOP
Budaörs Kistérség Többcélú Társulása november 24.
LEADER Közösségek határon átnyúló együttműködésének lehetőségei Bodnár János Munkaszervezet vezető szeptember 10.
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
KözOP - célzottan közlekedésbiztonságot javító infrastrukturális beavatkozások köszöntő: Schváb Zoltán, NFM közlekedésért felelős helyettes államtitkár.
A Duna Projekt Tolna megyét érintő fejlesztései
Kovács Gábor mb. átviteli igazgató, MAVIR ZRt. Császár György
Galovicz Mihály, IH vezető
A MÁV Zrt. pályahálózat helyzete, fejlesztése
Záhony térség: stratégiai pont a kelet- nyugati kereskedelemben november 11. Dr. Veres János kormánybiztos MINISZTERELNÖKI HIVATAL.
Folyamatban lévő-és tervezett fejlesztések
A DUNA STRATÉGIA AGRÁRLOGISZTIKAI TEENDŐI Fórum november 18. Gyertyán Katalin, KözOP IH Közlekedéslogisztikai fejlesztési lehetőségek a KözOP-ban.
ÉV VÉGI TÁJÉKOZTATÓ december 16..
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
M0 útgyűrű déli szektor bővítése
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai
Fejlesztési Programiroda – Közutak V. Projektiroda
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
61. számú főút Nagykanizsa elkerülő szakasz építése a km szelvények között Lakossági fórum március 11.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
4. sz. főút Kisújszállás elkerülő Eredményhirdetés
M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSE M6 autópálya – 51 sz
1 Lakossági fórum A Lónya-Barabás határátkelő-helyekhez vezető utak korszerűsítési munkái II. ütem építése március 5.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
61. számú főút burkolat megerősítése a km és a – km szelvények között.
2011-ben a hazai gyorsforgalmi utak fejlesztése. úthálózat bővülése Gyorsforgalmi úthálózat bővülése.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Koordináció az egyes környezetvédelmi projekteknél Kis András Térségfejlesztési és Külügyi Iroda irodavezető-helyettes Szolnok szeptember 26.
MÁV - elővárosi vasutak: vonattal a városba
Innováció-ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban CLEAR.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
Kiemelt közútfejlesztési projektek a Dél-dunántúli régióban
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Fenntartható városi mobilitás-tervezés (SUMP) szeminárium
KÁL-KÁPOLNA vasútállomás és környezetének fejlesztése
Pilisvörösvár(kiz.) - Piliscsaba(bez.) vonalszakasz pálya és műtárgyépítési, valamint a kapcsolódó ideiglenes biztosítóberendezési, távközlési, közműkiváltási,
1 Vasúti beruházások a vállalkozó szemszögéből Horváth Róbert Vezető technológus Swietelsky Vasúttechnika Kft. X. KÖZFORGALMÚ ÉS VÁROSI VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL.
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
„TRAMTRAIN” INTEGRÁLT VILLAMOS- ÉS NAGYVASÚTI RENDSZER BEVEZETÉSE HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN ÉS SZEGED VISZONYLATÁBAN ÉS VILLAMOS FEJLESZTÉS HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN.
Szajol-Püspökladány vasútépítés Szajol–Kisújszállás vonalszakasz pályaépítési munkái Kisújszállás–Püspökladány vonalszakasz pályaépítési.
A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér jövőbeni első számú megközelítési módja: a vasút Budai Zoltán NIF Zrt., projektvezető
Budapest – Belgrád vasútvonal újjáépítési beruházás
Előadás másolata:

A Budapest-Kelenföld (bez. ) – Tárnok (bez A Budapest-Kelenföld (bez.) – Tárnok (bez.) vonalszakasz átépítése, pálya, műtárgy és felsővezeték építési munkák, valamint a kapcsolódó biztosítóberendezési, távközlési, váltófűtési, térvilágítási, felsővezeték távvezérlési munkák tervezése és építése Eredményhirdetés 2010.01.25.

Ajánlattevők Ajánlattevők száma: 5 Érvényes ajánlatok száma: 2 1. sz. ajánlat Ajánlattevő neve: KSzSK – Kelenföld Konzorcium Konzorcium vezető tagja: KÖZGÉP Építő- és Fémszerkezetgyártó Zrt. Konzorcium tagja: Szentesi Vasútépítő Kft. Konzorcium tagja: Swietelsky Vasúttechnika Kft. Konzorcium tagja: KELET-Út Építőipari, Beruházó és Szállítmányozó Kft. Nettó ajánlati ár: 34.119.363.852,- Ft Új zúzottkő vasúton történő szállításának vállalása: 70.000 tonna 2. sz. ajánlat Ajánlattevő neve: S-D Konzorcium Konzorcium vezető tagja: Subterra a.s. Konzorcium tagja: Doprastav a.s. Nettó ajánlati ár: 26. 958.158.740,- Ft

Ajánlattevők Ajánlattevők száma: 5 Érvényes ajánlatok száma: 2 3. sz. ajánlat Ajánlattevő neve: V-T Kelenföld Konzorcium Konzorcium vezető tagja: Tóth T.D. Kft. Konzorcium tagja: Viamont DSP a.s. Nettó ajánlati ár: 29.656.254.521,.- Ft Új zúzottkő vasúton történő szállításának vállalása: 70.000 tonna 4. sz. ajánlat Ajánlattevő neve: EURO-HÍD-Wiva Konzorcium Konzorcium vezető tagja: A-Híd Építő Zrt. Konzorcium tagja: Vasútépítők Kft. Konzorcium tagja: H.F. Wiebe GmbH& Co. KG Konzorcium tagja: EuroAszfalt Kft. Nettó ajánlati ár: 28.150.151.048,- Ft

Ajánlattevők 5. sz. ajánlat Ajánlattevő neve: Kelenföld-OVAK Konzorcium Konzorcium vezető tagja: OHL ZS a.s. Konzorcium tagja: Nemzetközi Vegyépszer Zrt. Konzorcium tagja: Középszolg Kft. Konzorcium tagja: Arcadom Zrt. Nettó ajánlati ár: 24.499.000.000,- Ft Új zúzottkő vasúton történő szállításának vállalása: 70.000 tonna

Ajánlattevők Érvénytelen ajánlattévők: Közbenső döntés Az ajánlatkérő döntéshozója a Ig. 163/2009. (XII. 22.) sz. határozatával a V-T Kelenföld Konzorcium és a Kelenföld-OVAK Konzorcium ajánlatát érvénytelenné nyilvánította, mivel az ajánlattevők az ajánlati biztosítékot nem megfelelően bocsátották rendelkezésre. Így ez után a bizottság 3 ajánlatot vizsgált tovább formai és tartalmi szempontból. Végső döntés A bizottság döntésének megfelelően a hiánypótlási felhívás 2009. december 23-án az ajánlattevők részére megküldésre került. A hiánypótlási határidő 2010. január 14-én 16.00 óra volt, amely határidőig valamennyi hiánypótlást benyújtották. A bizottság egyhangú döntéssel megállapította, hogy az EURO-HÍD-Wiva Konzorcium ajánlata érvénytelen.

A legkedvezőbb ajánlat: Ajánlattevő neve: S-D Konzorcium Konzorcium vezető tagja: Subterra a.s. Konzorcium tagja: Doprastav a.s. Nettó ajánlati ár: 26. 958.158.740,- Ft Új zúzottkő vasúton történő szállításának vállalása: 70.000 tonna

Projekt főbb tartalma Kelenföld állomás átépítése, kapcsolódva a DBRM felszíni állomási munkáihoz Nagytétény, Tárnok állomások átépítése Budafok-Albertfalva, Budafok-Belváros, Nagytétény-Érdliget és Érd-alsó megállóhelyek átépítése Rózsakert (Növény utca) megállóhely építése Bp.-Kelenföld – Tárnok között a meglevő vasúti pálya átépítése és új második vágány építése Villamos felsővezeték átépítése és építése az új második vágány felett A jelenlegi biztosítóberendezés átalakítása Kelenföld állomáson

Projekt főbb tartalma Gyalogos aluljáró építése: 12 db Gyalogos felüljáró építése: 1 db Közúti műtárgy építése: 6 db Műtárgyépítés vízfolyások felett: 7 db Szögtámfal építése: 341,5 m hosszban Gabion fal építése: 1975 m hosszban Zajárnyékoló fal építése: 52665 m2 P+R parkoló építése: Rózsakert (Növény utca), Nagytétény, Tárnok, Martonvásár, Baracska, és Pettend megállóhelynél, illetve állomásnál, összesen 642 db parkolóhely Buszforduló, illetve buszmegálló kiépítése, illetve átalakítása: Tárnok, Velence, Gárdony állomáson, illetve megállóhelyen

Kapcsolódó projektek Tárnok – Székesfehérvár vasútvonal átépítése (2009 – 2013) Kelenföld (kiz.) – Székesfehérvár (kiz.) vonalszakasz biztosítóberendezési és távközlési munkái (2011 – 2013) DBR Metró Kelenföld állomás felszíni munkái (nem NIF-es beruházás) M0 Déli szektor autópályává bővítése (2011 – 2012)

A beruházás célja Fő cél: A 36+22 – 250+00 vasúti hektóméter szelvények között a vonalszakasz komplex átépítése, második vágány kiépítése, 22,5 tonna teherbírásra, 120-160 km/h sebességre Egyéb célok: az adott vonalszakasszal érintett települések megközelíthetőségének, közlekedésének javítása a közlekedés minőségének, biztonságának javítása környezeti ártalmak csökkentése az utazási kényelem növelése a vasútvonal elővárosi funkció kialakítása, erősítése csökkenő menetidő Budapest-Kelenföld – Székesfehérvár között a vasúti  személy- és áruszállítás részarányának növelése Budapest-Kelenföld és Székesfehérvár között a közúti közlekedés ellenében. a 7. számú főút és az M7 autópálya tehermentesítése közúti közlekedés balesetmentesítésének elősegítése a Budapest - Boba közötti nemzetközi forgalmat, illetve a Dél- és Észak – Balatoni, illetve Velence tavi nyári forgalom akadálytalan kielégítése széles peronok és gyalogos aluljárók kiépítésével a balesetveszély csökkentése és az esélyegyenlőség biztosítása

Kelenföld állomás

Kelenföld – Tárnok vsz.

Köszönjük megtisztelő figyelmüket!