A Budapest-Kelenföld (bez. ) – Tárnok (bez A Budapest-Kelenföld (bez.) – Tárnok (bez.) vonalszakasz átépítése, pálya, műtárgy és felsővezeték építési munkák, valamint a kapcsolódó biztosítóberendezési, távközlési, váltófűtési, térvilágítási, felsővezeték távvezérlési munkák tervezése és építése Eredményhirdetés 2010.01.25.
Ajánlattevők Ajánlattevők száma: 5 Érvényes ajánlatok száma: 2 1. sz. ajánlat Ajánlattevő neve: KSzSK – Kelenföld Konzorcium Konzorcium vezető tagja: KÖZGÉP Építő- és Fémszerkezetgyártó Zrt. Konzorcium tagja: Szentesi Vasútépítő Kft. Konzorcium tagja: Swietelsky Vasúttechnika Kft. Konzorcium tagja: KELET-Út Építőipari, Beruházó és Szállítmányozó Kft. Nettó ajánlati ár: 34.119.363.852,- Ft Új zúzottkő vasúton történő szállításának vállalása: 70.000 tonna 2. sz. ajánlat Ajánlattevő neve: S-D Konzorcium Konzorcium vezető tagja: Subterra a.s. Konzorcium tagja: Doprastav a.s. Nettó ajánlati ár: 26. 958.158.740,- Ft
Ajánlattevők Ajánlattevők száma: 5 Érvényes ajánlatok száma: 2 3. sz. ajánlat Ajánlattevő neve: V-T Kelenföld Konzorcium Konzorcium vezető tagja: Tóth T.D. Kft. Konzorcium tagja: Viamont DSP a.s. Nettó ajánlati ár: 29.656.254.521,.- Ft Új zúzottkő vasúton történő szállításának vállalása: 70.000 tonna 4. sz. ajánlat Ajánlattevő neve: EURO-HÍD-Wiva Konzorcium Konzorcium vezető tagja: A-Híd Építő Zrt. Konzorcium tagja: Vasútépítők Kft. Konzorcium tagja: H.F. Wiebe GmbH& Co. KG Konzorcium tagja: EuroAszfalt Kft. Nettó ajánlati ár: 28.150.151.048,- Ft
Ajánlattevők 5. sz. ajánlat Ajánlattevő neve: Kelenföld-OVAK Konzorcium Konzorcium vezető tagja: OHL ZS a.s. Konzorcium tagja: Nemzetközi Vegyépszer Zrt. Konzorcium tagja: Középszolg Kft. Konzorcium tagja: Arcadom Zrt. Nettó ajánlati ár: 24.499.000.000,- Ft Új zúzottkő vasúton történő szállításának vállalása: 70.000 tonna
Ajánlattevők Érvénytelen ajánlattévők: Közbenső döntés Az ajánlatkérő döntéshozója a Ig. 163/2009. (XII. 22.) sz. határozatával a V-T Kelenföld Konzorcium és a Kelenföld-OVAK Konzorcium ajánlatát érvénytelenné nyilvánította, mivel az ajánlattevők az ajánlati biztosítékot nem megfelelően bocsátották rendelkezésre. Így ez után a bizottság 3 ajánlatot vizsgált tovább formai és tartalmi szempontból. Végső döntés A bizottság döntésének megfelelően a hiánypótlási felhívás 2009. december 23-án az ajánlattevők részére megküldésre került. A hiánypótlási határidő 2010. január 14-én 16.00 óra volt, amely határidőig valamennyi hiánypótlást benyújtották. A bizottság egyhangú döntéssel megállapította, hogy az EURO-HÍD-Wiva Konzorcium ajánlata érvénytelen.
A legkedvezőbb ajánlat: Ajánlattevő neve: S-D Konzorcium Konzorcium vezető tagja: Subterra a.s. Konzorcium tagja: Doprastav a.s. Nettó ajánlati ár: 26. 958.158.740,- Ft Új zúzottkő vasúton történő szállításának vállalása: 70.000 tonna
Projekt főbb tartalma Kelenföld állomás átépítése, kapcsolódva a DBRM felszíni állomási munkáihoz Nagytétény, Tárnok állomások átépítése Budafok-Albertfalva, Budafok-Belváros, Nagytétény-Érdliget és Érd-alsó megállóhelyek átépítése Rózsakert (Növény utca) megállóhely építése Bp.-Kelenföld – Tárnok között a meglevő vasúti pálya átépítése és új második vágány építése Villamos felsővezeték átépítése és építése az új második vágány felett A jelenlegi biztosítóberendezés átalakítása Kelenföld állomáson
Projekt főbb tartalma Gyalogos aluljáró építése: 12 db Gyalogos felüljáró építése: 1 db Közúti műtárgy építése: 6 db Műtárgyépítés vízfolyások felett: 7 db Szögtámfal építése: 341,5 m hosszban Gabion fal építése: 1975 m hosszban Zajárnyékoló fal építése: 52665 m2 P+R parkoló építése: Rózsakert (Növény utca), Nagytétény, Tárnok, Martonvásár, Baracska, és Pettend megállóhelynél, illetve állomásnál, összesen 642 db parkolóhely Buszforduló, illetve buszmegálló kiépítése, illetve átalakítása: Tárnok, Velence, Gárdony állomáson, illetve megállóhelyen
Kapcsolódó projektek Tárnok – Székesfehérvár vasútvonal átépítése (2009 – 2013) Kelenföld (kiz.) – Székesfehérvár (kiz.) vonalszakasz biztosítóberendezési és távközlési munkái (2011 – 2013) DBR Metró Kelenföld állomás felszíni munkái (nem NIF-es beruházás) M0 Déli szektor autópályává bővítése (2011 – 2012)
A beruházás célja Fő cél: A 36+22 – 250+00 vasúti hektóméter szelvények között a vonalszakasz komplex átépítése, második vágány kiépítése, 22,5 tonna teherbírásra, 120-160 km/h sebességre Egyéb célok: az adott vonalszakasszal érintett települések megközelíthetőségének, közlekedésének javítása a közlekedés minőségének, biztonságának javítása környezeti ártalmak csökkentése az utazási kényelem növelése a vasútvonal elővárosi funkció kialakítása, erősítése csökkenő menetidő Budapest-Kelenföld – Székesfehérvár között a vasúti személy- és áruszállítás részarányának növelése Budapest-Kelenföld és Székesfehérvár között a közúti közlekedés ellenében. a 7. számú főút és az M7 autópálya tehermentesítése közúti közlekedés balesetmentesítésének elősegítése a Budapest - Boba közötti nemzetközi forgalmat, illetve a Dél- és Észak – Balatoni, illetve Velence tavi nyári forgalom akadálytalan kielégítése széles peronok és gyalogos aluljárók kiépítésével a balesetveszély csökkentése és az esélyegyenlőség biztosítása
Kelenföld állomás
Kelenföld – Tárnok vsz.
Köszönjük megtisztelő figyelmüket!