4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing. Problémák  Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon)  Üzletfejlesztési kihívások  Külső kommunikációs.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Advertisements

DPR adatok megjeleníthetősége és tartalmi implementációja az AVIR-ban Ahmed Vivien controller, MISKOLCI EGYETEM AVIR-DPR workshop, július 4.
... manapság BizSpark WebsiteSpark Empower for ISVs MAPS (Web Solutions Toolkit ) Microsoft Partner Network Regisztrált szintCertified és Gold Certified.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Főbb változások, újdonságok
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
B A C Termék felhasználói kör Termék értékesítési Manager (PRO1 PRO2) WowWe partnerprogram Az iWowWe nyújtotta három féle üzleti lehetőség!
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Humánerőforrás logisztika
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
Fischer Norbert. Szoftverfejlesztés jelenlegi problémái  Folyamatosan rövidülő határidők  Projekt indulásakor nem teljesen tiszta a funkcionalitás,
E-LEARNING ÁLTAL TÁMOGATOTT KÖNYVTÁRI MUNKAFOLYAMATOK
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Rövid beszámoló egy tört évről 2013 Klaszter Klubest Bertalan Zsolt elnök.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
SharePoint 2007 Farkas Bálint. Miért? Vízió a webről: a fejlesztés annyi, hogy „összekattintjuk” a weboldalakat előre megépített komponensekből Pl.: napló.
Ügyfél Elégedettségi Vizsgáló és Elemző Program
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Marketingkommunikáció
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
Kommunikációs politika
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Nagyvállalati projektmenedzsment megoldás a Fővárosi Vízművek Rt.-nél Előadó: Fritsch Róbert CIO, Fővárosi.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Áttérés az Office 365 szolgáltatásra Microsoft Online Services Áttérés a BPOS rendszerről az Office 365 használatára meglévő BPOS-ügyfelek esetén.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 17. Debrecen.
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
A MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG VIII. VÁNDORGYŰLÉSE Debrecen, november Az idegennyelv-oktatás szerepe a szervezeti és regionális versenyképességben.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
SZEMÉLYZETI MARKETING
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
LEKTOR/Lexelerator workshop – március 4. A LEKTOR projekt és a Lexelerator platform szolgáltatásainak és eszközeinek ismertetése.
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
Sponsorare necesse est
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
A kurzus céljai:  A szociális és foglalkozatási szakemberek közötti együttműködés fejlesztése.  Pedagógusok és foglalkozatási szakemberek közötti együttműködés.
1 Vállalati együttműködések általános tapasztalatai Gyimóthy Tibor Szoftverfejlesztési Tanszék.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
IDMSYS projekt GOP Akkreditált innovációs klaszterek közös technológiai innovációjának támogatása, GOP pályázati ablak A.
4 Tender Hungary Kft. (Sziklai Zoltán)
Távközlési tanácsadás Egy lehetőség a költségcsökkentésre.
Hatékonyságnövelés, avagy: Buktatók és előnyök a társas praxisban 2014 PMK dr. Bába András – Polequi Bt.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Nemzeti Technológiai Platform a
Társ a tanulásban. Marketingterv készítése 2. szakasz Marketingterv készítése.
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
Kommunikációs káosz Telefon, hangposta, fax, , azonnali üzenetek Túl sok eszköz, túl kevés idő Kommunikációs káosz Telefon, hangposta, fax, ,
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
Egységes tartalomkezelés - Adatharmonizálás ECM filozófiával -
Stratégiai management Keczeli Csaba C. Egyetemi Docens Információtechnológiai alkalmazások és szolgáltatások fejlesztése Tanszék.
Az üzletek operatív működtetése
TÁMOP pályázati lehetőségek a szak-és a felnőttképzés területén - 2
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Innováció, vagyis kitörés a Minden- napokból.
Karrier.
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Skype for Business bevezetés és alközponti összeköttetés kialakítása
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Partnerség és együttműködés
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Előadás másolata:

4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing

Problémák  Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon)  Üzletfejlesztési kihívások  Külső kommunikációs problémák (okos-ügyes vagyok, de nem adom el eleget magam)  Nem összehangolt Microsoft kommunikáció a webes terület piacán  Kaotikus licencing ezen a szegemensen  Edukálatlan piac  Nem ismert Win megoldások, web agency megoldások

Megoldások I.  Egységesített Microsoft kommunikáció a webről  „Hónap weblapjai” felület – reklámozva (showcase, success)  Üzletfejlesztési program, érettsége lépcsők webfejlesztő cégeknek  Szegmens-specifikus platform sales érvek  Vertikális web-technológiai piac napok (BDM)  Meglévő webfejlesztői cég ügyfélkörének Microsoft által finanszírozott tovább-értékesítési nap  Új ügyfelek megszerzése MS által finanszírozott reklámozással, marketinggel

Megoldások II.  Microsoft belső sales awereness, fordított szakmai napok, motivációs rendszer az MS kereskedőknek  Cégkatalógus megoldásokkal és kompetenciákkal MS kereskedőknek  Piac-edukáció („miért jó a weblap, a mail cím, …”) TITÁN program 2. szint  On-line kommunikációs tanácsadás ügyfeleknek (mik a lehetőségek, ergonómia, mire jut) – Microsoft által finanszírozva, Microsoft által végezve  Webes megoldás értékesítés (sales motiváció, prioritás emelése)  MOSS, stb. eladások bevezetési pipeline-ja

Megoldások III.  Opportunity pipeline (méret alapján akár egymás közt is, régió, kompetencia, teaming)  Standardizált licencelési csomagok  Közös kommunikációs  Közös megjelenés  CMS rendszer kiválasztás, lokalizálás, szupport  1. projekt támogatás egy adott technológiára