4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing
Problémák Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon) Üzletfejlesztési kihívások Külső kommunikációs problémák (okos-ügyes vagyok, de nem adom el eleget magam) Nem összehangolt Microsoft kommunikáció a webes terület piacán Kaotikus licencing ezen a szegemensen Edukálatlan piac Nem ismert Win megoldások, web agency megoldások
Megoldások I. Egységesített Microsoft kommunikáció a webről „Hónap weblapjai” felület – reklámozva (showcase, success) Üzletfejlesztési program, érettsége lépcsők webfejlesztő cégeknek Szegmens-specifikus platform sales érvek Vertikális web-technológiai piac napok (BDM) Meglévő webfejlesztői cég ügyfélkörének Microsoft által finanszírozott tovább-értékesítési nap Új ügyfelek megszerzése MS által finanszírozott reklámozással, marketinggel
Megoldások II. Microsoft belső sales awereness, fordított szakmai napok, motivációs rendszer az MS kereskedőknek Cégkatalógus megoldásokkal és kompetenciákkal MS kereskedőknek Piac-edukáció („miért jó a weblap, a mail cím, …”) TITÁN program 2. szint On-line kommunikációs tanácsadás ügyfeleknek (mik a lehetőségek, ergonómia, mire jut) – Microsoft által finanszírozva, Microsoft által végezve Webes megoldás értékesítés (sales motiváció, prioritás emelése) MOSS, stb. eladások bevezetési pipeline-ja
Megoldások III. Opportunity pipeline (méret alapján akár egymás közt is, régió, kompetencia, teaming) Standardizált licencelési csomagok Közös kommunikációs Közös megjelenés CMS rendszer kiválasztás, lokalizálás, szupport 1. projekt támogatás egy adott technológiára