Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Bakonyi László, elnök (Oktatási Hivatal) ETR Konferencia november 26.
TÁJÉKOZTATÁS A SZAKMAI VIZSGARENDSZEREK KUTATÁSÁRÓL Dr. Hideg Éva Budapesti Corvinus Egyetem, Jövőkutatás Tanszék Az FKA-KT 4/2006. sz. téma, Megvalósíthatósági.
EREDMÉNYEK ÉS TERVEK A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEMEN AZ OKTATÁSIGAZGATÁS TERÜLETÉN Lengvárszky Attila oktatási igazgató Pécsi Tudományegyetem.
Az „Y generáció” egyeteme
Virtuális oktatási környezet kialakítása
Taletovics Márk DEXTER Ricomnet 2011 EGYETEMI SVÁJCIBICSKA.
A DEXTER FELNŐTTKÉPZÉSI ADMINISZTRÁCIÓT ÉS TUDÁSÁTADÁST TÁMOGATÓ MEGOLDÁSAI.
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
A felsőoktatási minőségbiztosítás európai A felsőoktatási minőségbiztosítás európai sztenderdjei Szántó Tibor Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
V. ETR Konferencia április Dr Majó Zoltán, egyetemi adjunktus
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
DPR kommunikáció alapelvei
A MAB AKKREDITÁCIÓ értékelési szempontjai Dr. Veress Gábor 1Veress
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
TÁMOP / Dr. Katona György Projektmenedzser HÁLÓZATOS EGYETEMI SZOLGÁLTATÁS-INNOVÁCIÓ A NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEMEN.
Tanügyi tapasztalatok és jövőkép IV. ETR konferencia Viszket Anita Budapest, január
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola I. alprogram: Társadalmi.
A NEPTUN.NET (a hallgatói felület) KEZELÉSE
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
E-learning és a multimédia
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
A bolognai folyamat – Párizs: Sorbonne-i Nyilatkozat Franciaország, Egyesült Királyság, Olaszország, Németország  hallgatói és oktatói mobilitás.
ETR Bevezető DEXTER Informatikai kft.. DEXTER Informatikai Kft Tartalom:  Mi az ETR  Az ETR célja  ETR történelem  ETR modulok  ETR hozzáférések.
oktatás- és kutatástámogatás a felsőoktatásban
Kommunikáció az egyetemen Konferencia április 17. Gellér Zsuzsanna Szabad bölcsész szakos hallgató, II. évfolyam Az elektronikus kommunikáció és.
A szakdolgozat készítés minőségirányítási aspektusai
A minőségirányítási rendszerek fejlesztésének aktuális kérdései Dr. Borda Jenő alprogramvezető.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Széchenyi István Egyetem, Győr
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Költségvetés tervezése
IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László Budapest, január
Az elektronikus tanulmányi nyilvántartás mint minőségbiztosítási eszköz dr. Princzinger Péter ELTE Oktatási Igazgatóság január 25.
Mit kell tennünk: - Célok, tények, tervek Rós László
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Kommunikáció az egyetemen hallgatói konferencia Pécs, április 26.
Kommunikáció az egyetemen hallgatói konferencia Pécs, április 14.
Kommunikáció az egyetemen hallgatói konferencia Pécs, április 14.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
Digitalizálás és elektronikus hozzáférés az infokommunikáció világában
Merni Mérni MINŐSÉG…bevállaljuk? Alföldiné Dán Gabriella PhD Sopron, március.
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
A TDK-rendszerének minőségbiztosítása
Kovács László Nemzeti Közszolgálati Egyetem
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
A MAGYAR ORSZÁGOS KORCSOLYÁZÓ SZÖVETSÉG ÉS AZ EGYETEMI SPORT.
Felsőoktatási Szakképzés
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
Prof. Dr. Neményi Miklós tudományos és külügyi rektorhelyettes A doktori és publikációs adatbázis kialakításának elvei és megvalósítása Nyugat-magyarországi.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Kooperáció a felsőoktatásban
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
Az Erasmus - jelen és jövő - ELTE, Budapest, október 2. Bokodi Szabolcs Tempus Közalapítvány.
Integrált irányítási környezet kialakítása. I. Szervezetfejlesztés Az Egyetem szervezeti felépítését részben meghatározza a jogszabály és a Szervezeti.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
E-LEARNING ALKALMAZÁSOK DR. ZÁRDA SAROLTA. AZ ELEKTRONIKUS OKTATÁS KÖVETELMÉNYRENDSZERE JÓL TAGOLT TARTALOM PERCES SZAKASZOK - A TARTALOM A KELLŐ.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
Az Erasmus eredményei dióhéjban
A Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem Szervezeti Felépítése
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar
Előadás másolata:

Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005

 Az.etr stratégia  Kommunikáció a felsőoktatásban .etr és kommunikáció Tartalom

Együttműködés Igény Technológia 3. generáció (ARION) 1. generáció 2. generáció (ToSoft) 4. generáció (ETR) 5. generáció Mindenki Egységesség Szükséges Funkcionalitás

Információk egységes formában történő megjelenítése. 11 % 89 % Oktatók és hallgatók közvetlen kommunikációjának biztosítása 11 % 89 % Ön szerint szükséges-e az, hogy egy tanulmányi rendszer a szűken értelmezett tanulmányi ügyintézésen kívül átfogjon más területeket is? 13 % 87 % nemigen

Mi lehet az alapja céljaink elérésének? Merre tartsunk, mik a közös céljaink ? Együttműködés - kommunikáció Célkitűzés

Wherever you are – bárhol is vagy  a világban (belső és külső nyilvánossági színterek megteremtése)  az egyetemen (oktató, hallgató, levelező hallgató, dolgozó, …)  az életpályádon (élethosszig tartó tanulás)

Hallgatói Oktatói Tanügyi Pénzügyi Technológia (Üzemeltetés) Szabályok, eljárások, gyakorlat Metaadatok A stratégia alapja az adatvagyon sokrétű hasznosítása. Autentikáció és Autorizáció Egyéb

Bázis HivatalPortálCooSpace Szolgáltatás Az 5. generáció

Kommunikáció színtér - ágens Oktatás Kutatás Ügyvitel Média (valaki, valakivel, valahol, valamit, valahogy diszkutál)

Oktatás  Graduális  Távoktatás  PhD képzés  TDK, szakdolgozat. Kutatás  intézményi  országos, nemzetközi. Média  intézményi, szervezeti  személyes  intézményi sajtó. Ügyvitel  intézményfejlesztési  minőségbiztosítási  ügyviteli  oktatásszervezés. színtér - ágens

Oktatás  Graduális  Távoktatás  PhD képzés  TDK, szakdolgozat. Kutatás  Intézményi  országos,  nemzetközi. Ügyvitel  intézményfejlesztés  minőségbiztosítás  ügyviteli  oktatásszervezési. Média  intézményi  személyes  intézményi sajtó. Bázis Hivatal CooSpace Portál Szolgáltatás adatvagyon

Színtér  Feladatok ütemezése  Évközi teljesítések nyilvántartása  Jelenléti alkalmak kezelése  Névsorok, jelenléti ívek  Tematikák megjelenítése  Saját dokumentumtár létrehozása  Irodalomjegyzék, kezelése, publikálása  Dokumentumok publikálása, letöltése  Feladatok rendezett beadása, értékelése  Tematikus konzultációk (fórumok)  Eseményvezérelt automatikus üzenetek  Szinkron kommunikáció (chat) A színtér: ahol a kommunikáció zajlik. Eszközök: Hivatal Szintér Kurzus Hallgató(k) Kurzus Oktató Hallgató(k) Oktató Szintér Kurzus Szintér Kurzus Színtér Együttműködési tér - CooSpace

Szenátus tagjai Intézményi felhasználók Kar oktatói Tanszék oktatói Intézményi felhasználók Rektori hivatal Egyetem Kar Tanszék Egyetemi szintű szervezeti egység Virtuális szervezeti egység

Összefoglalva Adatvagyon hasznosítása.

Köszönöm megtisztelő figyelmüket. Rós László