A TIOP – 3.1.1/08/1-2008-0010 projekt keretében megvalósuló fejlesztések.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Advertisements

GANZ ÁBRAHÁM KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Alcím mintájának szerkesztése Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Az intézmény Nappali képzés keretében több mint 1800 diák, két tagintézményben folytathatja tanulmányait iskolánkban, akiket kiválóan felkészült pedagógusok.
Partiumi Keresztény Egyetem - Nagyvárad -
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
TÁMOP / június 26. Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
Csonka Zoltán intézményvezető
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
Tan-tér program Felső-Kiskunsági Közösségi Munkások Egyesülete.
1 Tervezett központi képzőhely. 2 TÁMOP + TIOP Cél:megvalósulhat a szak- és felnőtt- képzésre fordított állami, és Európai Uniós források koncentrált.
Iskolánk méreteit, tanulói létszámát tekintve a legnagyobb középfokú intézménye Győr városának. Intézményünkben jelenleg több, mint 1500 diák tanul. Közel.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A Keszthelyi Kistérség Szakközépiskoláinak a megújuló energiával foglalkozó szakemberképzésre irányuló igényfelmérése május.
IKT projektek a közoktatásban
Somogyi TISZK Rudnay Gyula Középiskolája és Szakiskolájának tanműhely-bővítése Somogyi Térségi integrált Szakképző Központ Infrastrukturális Fejlesztése.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Az iskolában csak szakmunkásképzést folytatunk az általános- és középiskolát végzett tanulók számára, illetve végzettség nélkülieknek is van ajánlatunk,
TÁMOP / „Négy kistérség egy projekt” Marcali,
A szakképzés tapasztalatai a Büttner Kft-nél Dr. Büttner Tamás Ügyvezető igazgató SzaSzeT Konferencia Marcali
Infrastruktúra fejlesztés a projekt keretében a HEFOP P /1.0 számú „A környezetgazdálkodási mérnöki, illetve a természetvédelmi és vadgazda.
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
Informatikai szakképzés Gépipari, Informatikai Műszaki Szakközépiskola és Kollégium Kovács Péter
Az informatikai szakképzési kapacitások, a munkaerőpiaci kereslet-kínálat Kovács Levente Gépészeti és Számítástechnikai Szakközépiskola és Kollégium
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
A TISZK szerepe Nógrád megye szakképzésében. A TISZK és a költészet MIÉRT? MIKOR? MINEK? MEDDIG? MICSODÁT?
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Szakképzés-szervezési
TISZK létrehozása és a TIOP-3. 1
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
TISZKEK SZEREPE A FELNŐTTKÉPZÉSBEN. A KÖZPONTI KÉPZŐHELY 3471 m2 alapterületen 80 darab a gyakorlati képzést támogató oktatási hely 350 fő befogadóképességgel.
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
TIOP-3.1.1/08/1 Nyitórendezvény A TIOP-3.1.1/08/ A projekt története napjainkig, a projekt bemutatása Előadók: Juhász Imre ERFA projektmenedzser.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Kamarai előadás március 2.
Somogyi TISZK Közép- és Szakiskola Nagyatádi Szakképző Iskolája
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
„A jól képzett szakemberekért.”
Az intézmény Nappali képzés keretében több mint 1300 diák, folytathatja tanulmányait iskolánkban, akiket kiválóan felkészült pedagógusok a kor követelményeinek.
Építőipari tárgyi eszközállomány fejlesztés termelési eszközök és munkagépek beszerzésével.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
Középtávú szakképzési koncepció Borsod-Abaúj- Zemplén Megyében Egységes szerkezetű TISZK-ek létrehozásának lehetősége Előadó: Dr. Simon Csaba Ph. D. mb.
Gépgyártástechnológiai technikus
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény FÉMES NAPOK Fejér megye szakképzési helyzete, különös tekintettel a fémipari szakképzésre Dávid Lajos - Fejér.
Mechwart András Gépipari és Informatikai Szakközépiskola Debrecen, Széchenyi u Szeretettel köszöntöm a konferencia résztvevőit!
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
OPTOMEHU projekt bemutatása Dr. Kiss András Projekt menedzser Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
Vállalati fejlesztések és lehetőségek a munkaerő függvényében FAG Magyarország Ipari Kft. Szabó Péter.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
2016/17-es tanév. Iskolatípus változások 2016/17-es tanévtől.
Hódmezővásárhelyi Szakképzési Centrum
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakközépiskolája
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Tisztelettel köszöntjük a Trefort Ágoston Szakképző
Az SZKTV aktuális kérdései március
Válassz pályát, válassz szakmát. Dönts jól
Előadás másolata:

A TIOP – 3.1.1/08/ projekt keretében megvalósuló fejlesztések

FEJLESZTÉSI CÉLOK  Gyakorlati képzőhelyek (központi műhelyek) kialakítása  Magas technológiai színvonalú eszközök beszerzése  Költséghatékony infrastruktúra fejlesztés FEJLESZTENDŐ TEVÉKENYSÉGEK  Építészet, gépészet, kereskedelem, marketing és üzleti adminisztráció szakmacsoport eszközfejlesztése, két pólusban  Általános szakképzés-fejlesztés eszközfejlesztése öt helyszínen

A PÓLUSOK ELHELYEZKEDÉSE

KIEMELT SZAKMACSOPORTOK  gépészet  kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció  informatika  építészet  vendéglátás-idegenforgalom

KÖZÖS MODULTÉRKÉP  Építészeti szakképzés központja: Balassagyarmat (Nógrádsáppal)  Gépészet, kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció szakképzés központja: Salgótarján, két helyszínnel  Informatika: mindkét póluson és a kapcsolódó településeken

PROJEKT HELYSZÍNEI  Salgótarjáni Központi Képzőhely: Stromfeld Aurél Gépipari Építőipari és Informatikai Szakközépiskola  Balassagyarmati Pólus: Szondi György Szakközépiskola és Szakiskola  Salgótarján: Borbély Lajos Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium  Szécsény: II. Rákóczi Ferenc Bölcsőde, Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium és Szakközépiskola  Nógrádsáp: Fekete István Általános Iskola és Szakmunkásképző Szakiskola

ÉPÜLETFELÚJÍTÁS TERÜLETEI  Salgótarjáni központi képzőhely: 842 m 2 felújított épület: m 2 tanműhely m 2 tanterem m 2 közösségi terek, egyéb helyiségek  Balassagyarmati pólus: 469 m 2 felújított épület: m 2 tanműhely m 2 tanterem m 2 közösségi terek, egyéb helyiségek

SALGÓTARJÁNI KÖZPONTI KÉPZŐHELY

SALGÓTARJÁNI KÖZPONTI KÉPZŐHELY tanműhelyei és eszközbeszerzései  Gépészeti műhely: - CNC eszterga, - CNC 3 tengelyes maró, - CNC 4 tengelyes maró, - CNC palástköszörű, - CNC huzalos szikraforgácsoló (+ 13 db tanulói munkahely)

 Többfunkciós informatikai labor - 20 db tanulói munkahely, számítógépekkel - nyelvi labor, tanárfelügyeleti rendszerrel - CAD/CAM szoftverek  Taniroda - 13 db tanulói munkahely, számítógépekkel - tanárfelügyeleti rendszer - telefon, iratmegsemmisítő, lamináló, spirálozó

 Pályaorientációs, felnőttképzési oktatóterem: - 36 db tanulói munkahely - projektor, falitábla, tanári asztal, PC+szoftver - nyomtató  Gépészeti anyagvizsgáló labor: - 12 db tanulói munkahely - gépek: szakítógép, ütőgép, polírozógép, digitális mikroszkóp - UH vizsgáló készülék, repedésvizsgáló - a műszerekhez 7 db PC, szoftverekkel

 Gépészeti mérőlabor: - 12 db tanulói munkahely - a műszerekhez 7 db PC, szoftverekkel - 3D mérőgép, mikroszkóp, érdességmérő  Tréning szoba 1. és 2.: db tanulói munkahely - a közösségi térrel összenyitva, ~110m 2 -es előadó - konferencia projektor, kihangosítás

BALASSAGYARMATI PÓLUS tanműhelyei és eszközbeszerzései  Kőműves tanműhely eszközei: - szintezőműszer, teodolit, bontókalapács, betonkeverő, betoncsiszoló-gép, vakológép, alumínium állványrendszer, vakolatsimító, DOKA zsalurendszer, betonpumpa stb.  Tantermek 1-2.: db tanulói munkahely - egy-egy számítógép - egy teremben projektor

BALASSAGYARMATI PÓLUS kőműves tanműhely

 Szobafestő-mázoló és a tapétázó tanműhely eszközei: - festékszóró kamra, lég- és víztisztító, gőz tapétaoldó, falcsiszoló, ipari porszívó stb.  Tanterem: - 24 db tanulói munkahely - egy számítógép - projektor

BALASSAGYARMATI PÓLUS festő, mázoló, tapétázó tanműhely

 Informatikai eszközök: - kamera, képkeverő, vágógép, hangkeverő-pult, mikrofonok, laptopok, adáslebonyolító berendezés stb. - számítógép szoftverekkel 6 db  Hegesztő szakképzés eszközei: - hegesztő szimulátor, plazmavágó, ívhegesztő, ponthegesztő, hőkezelő kemence stb. BORBÉLY LAJOS SZAKKÖZÉPISKOLA, SZAKISKOLA ÉS KOLLÉGIUM eszközbeszerzései

 Kőműves eszközök: - betonkeverő-gép, fúrógép, korongfűrész, flex, vasállvány, fa létraállvány, kéziszerszámok stb. FEKETE ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS SZAKMUNKÁSKÉPZŐ SZAKISKOLA eszközbeszerzései

 Informatikai eszközök: - számítógép 16 db - LCD monitor 36 db - nyomtató, fénymásoló - projektor - notebook - Wi-Fi hálózat kiépítés II. Rákóczi Ferenc Bölcsőde, Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium és Szakközépiskola eszközbeszerzései

BESZERZÉSEK ÉRTÉKEI  380 db, bruttó ,-Ft feletti egyedi értékű eszköz beszerzése  85% gyakorlati és  15% elméleti képzéshez

EREDMÉNY  A központi képzőhelyek a humánerőforrás fejlesztés központjaivá válnak  Gyakorlati oktatók közös képzése  Pedagógusok módszertani és egyéb továbbképzései  Erősödik a képzők és képzésben érdekelt vállalatok kapcsolata

Köszönöm a figyelmet!