Tan-tér program Felső-Kiskunsági Közösségi Munkások Egyesülete.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola.
Advertisements

Hámoriné Váczy Zsuzsa. •Története: 1936-tól szakképzés, flexibilis szakmacsoportos oktatás, a gazdaság, mint megrendelő.
Foglalkoztatási Információs Pontok Bács-Kiskun megyében.
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
TÁMOP / Békés – Tudásdepó – Expressz A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig tartó.
Az Informatika-Számítástechnika Tanárok Egyesülete a tagjai által önkéntesen létrehozott, önkormányzattal rendelkező, közhasznú szervezetként működő jogi.
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
1 KÖZÖSSÉGFEJELSZTŐK BÉKÉS MEGYEI EGYESÜLETE. 2 KÖZÖSSÉGI SZÍNTÉR - IBSEN HÁZ.
S IROKI R OMA - M AGYAR E GYESÜLET. A Z EGYESÜLETRŐL ban alakult - Székhelye: a Közösségi Ház és Információs Központ (volt Tűzoltó szertár) Szervezeti.
Iskolánkról.
A Kőszegi és Felső-Répcementi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma Munkáltatói Fórum Csepreg március 19.
(KI)ÚT A MÚLTBÓL Marciniak Veronika Teleházvezető Dr. Lendvai Róbert
Térségi tanoda hálózat BHIM RAO Egyesület
A felnőttképzés népszerűsítése az FMM és az NFI stratégiájában Március 6. Kossuth Klub.
KVN OP 1.1. – TEAM – Képzés a közigazgatás hatékonyabbá tételének érdekében.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Európai Uniós pályázatok Első Orosházi Kistérségi Civil Szemináriumi napok Első Orosházi Kistérségi Civil Szemináriumi napok December 8. Barák Anita.
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
E- HEFOP P /1.0 „ Felsőfokú CAE képzés” HEFOP 2004/3.3 „A felsőoktatás szerkezeti és tartalmi fejlesztése”
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
"Új Látásmód" - érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TÁMOP / Németh Orsolya.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Minőségi oktatás létrehozása – Hátránykompenzáció közoktatási és kulturális szolgáltatások fejlesztésével és tartalmi modernizációjával Magyarhomorogon.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Információs nap Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért Támop /2 Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért.
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Infrastruktúra fejlesztés a projekt keretében a HEFOP P /1.0 számú „A környezetgazdálkodási mérnöki, illetve a természetvédelmi és vadgazda.
A könyvtár, mint közösségi tér. Tények a VPG könyvtáráról A könyvtár állománya: dokumentum Tartós tankönyvek:4 000 Periodikák :
A könyvtár, mint közösségi tér. Tények a VPG könyvtáráról A könyvtár állománya: dokumentum Tartós tankönyvek:4 000 Periodikák :
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás Egy kísérleti projekt tapasztalatai Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért 2010.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
A képzett szakemberekért Idegen nyelvi fejlesztések a programban Juhászné Víg Éva alprogram-vezető május 20.
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
Az Európai Unió által társfinanszírozott projekt 1 Ikonok és Indexek Projekt (A felnőttképzés hozzáférésének fejlesztése Újpesten, különösen a halmozottan.
Foglalkoztatási Információs Pont a Kunbaracsi Teleházban Foglalkoztatási Információs Pontok és tanító Teleházak Molnár Andor, Szeged, december 15.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
Angol alap és középszint, számítástechnika alap és középszint A programban egyéni pályázó vehet részt, a képzésekre milliárd forint európai.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Tanfolyami kínálatunkból Számítástechnikai alapismeretek, 20 óra Szövegszerkesztés, 30 óra Táblázatkezelés, 36 óra Prezentációkészítés, 20 óra ECDL, 150.
INNOLEARN KONFERENCIA Gödöllő, szeptember 26.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
AZ IFJÚSÁGI GARANCIA RENDSZER ÉS A GINOP 5. 2
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
EGY PÁLYÁZAT HÁZIGAZDÁJA KÖSZÖNTŐ ÉS ÉRTÉKELŐ. Szakmai területek: Képzések,pályázatokÉrtékmegőrzés Közösségsegítő Ifjúsági közművelődés Civil szervezetek.
Digitális kompetencia fejlesztés Digitális írástudással a munkaerő- piaci aktivitás elősegítéséért.
III. BÉLA SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM AKKREDITÁLT FELNŐTTKÉPZŐ INTÉZMÉNY Felnőttképzési nyilvántartási szám: Akkreditációs lajstromszám: 0602.
PÁLYAVÁLASZTÁSI TÁJÉKOZTATÓ 2014/2O15. tanév
Felvételi előkészítő ! Újra indítjuk rajz felvételi előkészítő tanfolyamunkat A tanfolyam helye : A Céh székhelye Szeged, Szél u. 3. (térkép a honlapon)
III BÉLA SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
DÉL-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS PAKTUM KONFERENCIA
Előadás másolata:

Tan-tér program Felső-Kiskunsági Közösségi Munkások Egyesülete

2005 •Tan-tér tanulássegítő szolgáltatási rendszer kiépítése 5 településen •Konzultációs pontok felszerelése, vezetők képzése: •Kunszentmiklós, ÁMK könyvtára •Tass, községi könyvtár •Kunpeszér, teleház •Kunbábony, Civil Kollégium képzési központja •Kunadacs, Közösségi Információs Központ és Kávéház

•11 tananyag készíttetése, és 3 vásárlása »Matematika, logika – képességfejlesztés »Magyar nyelv – képességfejlesztés »Ecdl vizsgára felkészítés »Bevezetés számítástechnikába »Nonprofit asszisztens »Társadalomismeret »Európa Uniós tanulmányok »Vállalkozásra felkészítés »Falusi vendéglátó »Német kezdő, haladó »Angol kezdő, haladó »Ökogazdálkodás »Közösségi munka »Felnőttképzés módszere

Tanárok felkutatása képzése, 41 fő bevonása Kísérleti képzések -A képzés helyszínére szállítás -Ingyenes részvétel -Képzési támogatás -Taneszközök Beruházás: -Konzultációs pontokra bútorok -14 db számítógép (notebook) 1-1 a konzultációs pontokra nyomtatóval -Fénymásoló Kunadacsra -Asztalok, székek, irodabútorok számítógép tároló Kunadacsra

A tanfolyamokon résztvevők száma: 198 fő, ebből nő:140 fő, férfi: 58 fő. Bevont tanárok száma: 41 fő Korrepetálásban résztvevők száma: 173 fő

Ökogazda képzés

Inaktív: 120 fő 61% aktív: 78 fő 39%

Tanfolyamok településenként •Angol kezdő: Tass, Kunszentmiklós (2 csop.) •Angol haladó: Kunadacs (3 csop.), Tass •Német: Kunszentmiklós, Kunadacs •Számítógép felhasználói: Kunbábony, Tass, Kunadacs, Kunszentmiklós •ECDL vizsgára felkészítő: Kunadacs •Ökogazda: Kunadacs •Nonprofit asszisztens: Kunadacs •Készségfejlesztő: olvasás, szövegértés: Kunszentmiklós (2 csop.) •Készségfejlesztő: matematika, logika: Kunszentmiklós (2 csop.) Kunpeszér (1 csop.) •20 tanfolyam, 1769 tanóra

A projekt háttere •A projekt teljes költségvetése: Ft •Támogató: HEFOP , 100 % •Partnerek: Tass, Községi Könyvtár Kunszentmiklós, ÁMK Könyvtára Kunpeszér, Együtt Kunpeszérért Egyesület-teleház Kunbábony, Civil Kollégium Alapítvány Kunadacs, saját fenntartású Közösségi Információs Központ Szakmai partner: Közösségfejelsztők Egyesülete - Mendzsment : 1 főállású projektmenedzser,(Fodor István), 1 részfoglalkozású szakmai vezető,(Szilágyiné A.M.Luz Ilia) 1 félállású projekt asszisztens (Ladányiné Kósa Erzsébet)

A projekt 2,5 munkahelyet hozott létre 20 hónapra, 41 tanárt foglalkoztatott megbízási díjjal, 95 tanulónak adott képzési támogatást.