2.2. A tehetséggondozás koordinálása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tehetséggondozás hazai és nemzetközi kitekintéssel
Advertisements

KATONAI ALAPISMERETEK Előadó: Dr. Felházi Sándor mk. ezredes dékán.
A TÁMOP Iskolai tehetséggondozás és a TÁMOP
25 ÉV A TEHETSÉGEK SZOLGÁLATÁBAN MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG KONFERENCIÁJA PÉCS SZEPTEMBER KORMOS DÉNES A NEMZETI TEHETSÉGÜGYI KOORDINÁCIÓS.
Szervezetfejlesztési Program
A TEHETSÉGGONDOZÁS LEHETŐSÉGEI A TISZA-TÓ TÉRSÉGÉBEN Dr. Mező Ferenc • Korosztályok • Tehetségterületek • Léptékek • Együttműködés.
A tranzitfoglalkoztatás területén megvalósuló módszertani fejlesztő munka bemutatása Szeged, Regionális szakmai műhely, február 18.
A piacgazdaságra nyitott rugalmas képzési rendszer intézményi jogi megvalósulása. A szak- és felnőtt képzőkkel szemben támasztott szakmai jogi feltételek.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
KAPCSOLÓDÁS A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAMHOZ MEGYEI PROGRAMFEJLESZTÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS Kormos Dénes fejlesztő-kutató szakpedagógus.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
ENERGIAIRÁNYÍTÁSI SZABVÁNYOK
Gábor Dénes Tehetségpont
Az országos monitoring rendszer fejlesztése. Egy adott tevékenység pénzügyi és fizikai nyomon követése. Előrehaladással kapcsolatos adat és információgyűjtés.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Brüsszel milyen messze van
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
2.3. A tehetség tanácsadás koordinálása
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
TÁMOP / Humánszolgáltatások szabaduló fogvatartottak részére.
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
A sikeres tréning jellemzői A képzés szükségessége  gazdasági igények  piaci viszonyok  a munkakör is más lesz  vezetői, munkatársi elvárások.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
Tudástranszfer egyetemi városokban
A szakdolgozat készítés minőségirányítási aspektusai
Szervezetfejlesztési Program ÁROP November 12. Teljesítménymenedzsment fejlesztési módszertan Előadó: Tóth Dorottya.
Komplexen funkcionáló megyei tehetségpont
A TEHETSÉGSEGÍTŐ TANÁCSOK FELADATAI, LEHETŐSÉGEI
Készítette: Soós Roland igazgató ÉRÁK 2007 Összdolgozói értekezlet december 8.
A tehetségsegítés nemzeti programja
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
Biztos Kezdet Gyerekház Dokumentációs rendszer
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A Kreatív-Hálózat projekt bemutatása Dr. Mező Ferenc szakmai vezető TÁMOP /
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Digitális kompetencia-fejlesztés TÁMOP /3
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
Felzárkóztatás, tehetséggondozás
A PROTOKOLLOK SZEREPE A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATI FELADATOK ELLÁTÁSÁNAK TÁMOGATÁSÁBAN (TÁMOP B) Szitó Imre fejlesztéskoordinátor, főmunkatárs EDUCATIO.
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
INTÉZMÉNYI KÖR NYILVÁNTARTÁS AKKREDITÁCIÓ ENGEDÉLYEZÉS.
Tipikus hibák és szabálytalanságok a HEFOP intézkedés megvalósítása során Előadó: Kis Mónika Krisztina Hermes Holding Kft.
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
Egészségvédelem hónapról-hónapra
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
INNOLEARN KONFERENCIA Gödöllő, szeptember 26.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
A fogyatékkal élő célcsoportba tartozó projektek bemutatása, monitoring tapasztalatok HU Phare program,zárókonferencia Budapest,2004.október 4 Előadó:Lechnerné.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Molnár Attila Károly H9QG5B HATÓSÁGI JELLEGŰ KÉPZÉSEK A gépjárművezető-képzés.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
Közösségszervezés BA.
TÁMOP / A fogvatartottak többszakaszos, társadalmi és munkaerő-piaci reintegrációja és az intenzív utógondozás modellje A projekt megvalósulása.
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
főosztályvezető-helyettes
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Előadás másolata:

2.2. A tehetséggondozás koordinálása Felkészítés tehetségkoordinátori feladatokra 2.2. A tehetséggondozás koordinálása Előadó: Dr. Mező Ferenc Forrás: Mező F. (2012): A tehetséggondozás koordinálása. In: Mező F. (szerk.): Tehetségkoordinátorok kézikönyve. K+F Stúdió Kft., Debrecen, 71-82. o. www.kpluszf.com

Felkészítés tehetségkoordinátori feladatokra Tartalom: A tehetségsegítés típusai A tehetséggondozás feltételrendszere A tehetséggondozó tevékenység koordinálásának alapdokumentumai www.kpluszf.com

Felkészítés tehetségkoordinátori feladatokra A tehetséggondozás kifejezés alatt számos eltérő célú, s komplexitású tehetségsegítő beavatkozást értünk. A tehetségsegítés típusai: Képzés/fejlesztés jellegű program Tanácsadás Anyagi támogatás Menedzsment támogatás Ezek feltételrendszere, koordinációs feladatai és dokumentumai mégis hasonlók. www.kpluszf.com

Felkészítés tehetségkoordinátori feladatokra Kiskorú/nagykorú... Kompetenciák... Összeférhetetlenség... Hatásvizsgálat... Pl. helyszín, infrastruktúra, eszközök... Nyomon követhető, reprodukálható, adatvéd. Programterv, egyéni fejl.terv, beszámoló... www.kpluszf.com

A tehetséggondozó tevékenység koordinálásának alapdokumentumai: Felkészítés tehetségkoordinátori feladatokra A tehetséggondozó tevékenység koordinálásának alapdokumentumai: Tehetséggondozó program (iratminta: Mező, 2012, 78-79. o.) Beszámoló a tehetséggondozó program tapasztalatairól (iratminta: Mező, 2012, 80. o.) 3. Egyéni fejlesztési terv (iratminta: Mező, 2012, 81. o.) 4. Beszámoló az egyéni fejlesztési terv megvalósulásáról (iratminta: Mező, 2012, 82. o.) Irodalom: Mező F. (2012): A tehetséggondozás koordinálása. In: Mező F. (Szerk.): Tehetségkoordinátorok kézikönyve. K+F Stúdió Kft., Debrecen. 71-82. www.kpluszf.com

A tehetséggondozó tevékenység koordinálásának alapdokumentumai: Felkészítés tehetségkoordinátori feladatokra A tehetséggondozó tevékenység koordinálásának alapdokumentumai: Tehetséggondozó program (iratminta: Mező, 2012, 78-79. o.) Beszámoló a tehetséggondozó program tapasztalatairól (iratminta: Mező, 2012, 80. o.) 3. Egyéni fejlesztési terv (iratminta: Mező, 2012, 81. o.) 4. Beszámoló az egyéni fejlesztési terv megvalósulásáról (iratminta: Mező, 2012, 82. o.) Irodalom: Mező F. (2012): A tehetséggondozás koordinálása. In: Mező F. (Szerk.): Tehetségkoordinátorok kézikönyve. K+F Stúdió Kft., Debrecen. 71-82. www.kpluszf.com

A tehetséggondozó tevékenység koordinálásának alapdokumentumai: Felkészítés tehetségkoordinátori feladatokra A tehetséggondozó tevékenység koordinálásának alapdokumentumai: Tehetséggondozó program (iratminta: Mező, 2012, 78-79. o.) Beszámoló a tehetséggondozó program tapasztalatairól (iratminta: Mező, 2012, 80. o.) 3. Egyéni fejlesztési terv (iratminta: Mező, 2012, 81. o.) 4. Beszámoló az egyéni fejlesztési terv megvalósulásáról (iratminta: Mező, 2012, 82. o.) Irodalom: Mező F. (2012): A tehetséggondozás koordinálása. In: Mező F. (Szerk.): Tehetségkoordinátorok kézikönyve. K+F Stúdió Kft., Debrecen. 71-82. www.kpluszf.com

A tehetséggondozó tevékenység koordinálásának alapdokumentumai: Felkészítés tehetségkoordinátori feladatokra A tehetséggondozó tevékenység koordinálásának alapdokumentumai: Tehetséggondozó program (iratminta: Mező, 2012, 78-79. o.) Beszámoló a tehetséggondozó program tapasztalatairól (iratminta: Mező, 2012, 80. o.) 3. Egyéni fejlesztési terv (iratminta: Mező, 2012, 81. o.) 4. Beszámoló az egyéni fejlesztési terv megvalósulásáról (iratminta: Mező, 2012, 82. o.) Irodalom: Mező F. (2012): A tehetséggondozás koordinálása. In: Mező F. (Szerk.): Tehetségkoordinátorok kézikönyve. K+F Stúdió Kft., Debrecen. 71-82. www.kpluszf.com

A tehetséggondozó tevékenység koordinálásának alapdokumentumai: Felkészítés tehetségkoordinátori feladatokra A tehetséggondozó tevékenység koordinálásának alapdokumentumai: Tehetséggondozó program (iratminta: Mező, 2012, 78-79. o.) Beszámoló a tehetséggondozó program tapasztalatairól (iratminta: Mező, 2012, 80. o.) 3. Egyéni fejlesztési terv (iratminta: Mező, 2012, 81. o.) 4. Beszámoló az egyéni fejlesztési terv megvalósulásáról (iratminta: Mező, 2012, 82. o.) Irodalom: Mező F. (2012): A tehetséggondozás koordinálása. In: Mező F. (Szerk.): Tehetségkoordinátorok kézikönyve. K+F Stúdió Kft., Debrecen. 71-82. www.kpluszf.com

Felkészítés tehetségkoordinátori feladatokra igyelmet! K öszönjük a + www.kpluszf.com