Az L&P Solutions több mint 7 éves története alatt minőségi regionális szereplővé vált

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
Bozzay Andrásné szakmai főtanácsadó
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Mobil e-ügyintézési rendszer kifejlesztése
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Data Explorer Kft. Tóth Nándor Ügyvezető.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
 A legtöbb hazai bank alkalmazni fogja  Elengedhetetlen feltétel a megvalósítás  Scale Solutions  Stratégiailag fontos  Mérföldkő  Tudatos ggazdálkodás.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
EBPP.HU Zrt., a konszolidátor .
A kommunikációs mix elemei
1950-es évek 1960-as évek 1970-es évek 1980-as évek 1990-es évek
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Projektmenedzsment főosztály szerepe a Kereskedelmi és Hitelbank működésében Erdősi József főosztályvezető Pogátsnik Béla konzulens.
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
CRM Summit Hungary május 28. CRM az autófinanszírozásban.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Kontrolling házi dolgozat
A szervezeteken belüli funkcionális területek kontrollingja
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR)
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Kérdések a második zh-hoz
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Minőség menedzsment 6.előadás
Az EEM helye a menedzsmentben
Internetes bankok piacformáló hatása
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Az európai országok eredményei és tapasztalatai Szigeti Tóth János © Magyar Népfőiskolai Társaság 2009.
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
2006.augusztus — Budapest BO stratégia tervezet Előadó:
A Feng Shui alkalmazása a bankszektorban
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
Szalay Kitti Balogh Gergely Nagy Viktor
Modern megtakarítási formák kezelése e-banking felületeken
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR) Fejérvári Bence március 26.
 Az elmúlt években ki kristályosodtak azok az alapelvek, amelyek meghatározóak a CIB Bank működése során, és továbbra is változatlanok:  Fenntartható.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Szegmentáció & pozicionálás.
Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.
Auditjelentés Személyes és bizalmas Jelen dokumentum bizalmas pénzügyi és technikai információkat tartalmaz. Jelen dokumentum - akár részleges - reprodukciójának.
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
Az országos projekt állása és a klíringtagi felkészülés aktuális feladatai Sebők Sándor projektvezető MKT IG2 fórum, február 8.
Az üzletek operatív működtetése
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
Szűk keresztmetszet a banki digitalizációban
Könyvtármenedzsment III. Szolgáltatások szervezése
Biztosítás üzletág /Fejlesztési koncepció
Előadás másolata:

a modernitás szerepe a banki ügyfél-szegmentációban CEBC - E-banking summit 2013. 03. 06.

Az L&P Solutions több mint 7 éves története alatt minőségi regionális szereplővé vált Front-end 7+ év üzleti és IT tanácsadás Szegmentáció 20+ cégcsoport a közép-kelet-európai bank, biztosító és telekommunikációs TOP 10-ből 10+ ország Közép-Kelet-Európában Prediktív Modellezés 100+ projekt különböző üzleti szegmensekben és szektorokban Projektek által lefedett országok WE/CEE iroda Marketing automatizáció

A Front-end/CRM rendszer több ponton támogatja a szegmentációs lépéseket TITLE Egységes ügyfélkép megjelenítése Historikus és képzett ügyfélismereti adatok, kampány és értékesítési adatok Az ügyfélkezelési folyamatok kiindulópontja; historikus és képzett ügyfélismereti adatok, kampány és értékesítési adatok elérhetővé tétele -> szegmentáció Ügyfélismereti modellek és adatok előállítása Historikus és képzett adatok adattárház alapokon -> szegmentáció Banki front funkciók Ügyfélazonosítás, elektronikus csatornák igénylése, betéti bankkártya és szolgáltatás-csomagok igénylése, csoportos beszedési megbízás és állandó átutalási megbízás kezelése, lekötött betét kezelése, átutalások -> szegmentáció Az értékesítés, kampány-és ügyfélkezelés folyamatának támogatása Azonosítás, folyamatok, adatgyűjtés, riportok -> szegmentáció

MIKOR JÓ egy ügyfél-SZEGMENTÁCIÓ? ÜZLETI MEGKÖZELÍTÉS Szakértői - Üzleti tudás megjelenés Azonosíthatóság Kezelhetőség (7/70 szabály) Elérhetőség Mérhetőség Üzleti célokat leképező technológiai megvalósítás TECHNIKAI MEGKÖZELÍTÉS Szegmensen belüli homogenitás Szegmensek közötti heterogenitás Stabilitás, robosztusság (méret, idő)

Elemzőként fontos, de valójában „ez a legkevesebb”

Gyakori hibák, hiányosságok a szegmensképzésnél LÉTEZŐ SZEGMENTÁCIÓS MODELLEK TAPASZTALATAIT FELHASZNÁLVA, GYAKORI HIBÁK, HIÁNYOSSÁGOK … Illusztratív példa …EZÉRT HÁROM TERÜLET SZEM ELŐTT TARTÁSA JAVASOLT… 1 Ügyfélközpontúság Egyszerűség, könnyű kezelhetőség, stratégiai és operatív alkalmazhatóság „Soft” információk és iparági tudás integrálása Bizonyos területeken túlzottan komplex Túl egyoldalú szemléletű, túl általánosító Túl sok mikro-szegmenst képez meg Módszertanilag vagy technikailag hibás Friss ügyfelek szegmentálása/támogatása hiányzik Valós ügyfélpotenciál helyett kizárólag az ügyfél pillanatnyi értékét használja Az ügyfél banki életciklusát figyelmen kívül hagyja A túl ritka vagy nehézkes / kézi futtatás nem biztosít kellő rugalmasságot 2 3

ismerni KELL az ügyfelek igényeit és A szemükkel nézni a valóságot… Teljesítmény Élmény Márka imázs Marketing kommunikáció Kapcsolattartás Személyes szimpátia és felkészültség KAPCSOLAT ÉRZELMI ÜGYFÉL- ÉLMÉNY Termék és szolgáltatás portfolió Technológiai színvonal Ár-érték arány PERCEPCIONÁLIS RACIONÁLIS FOLYAMAT AJÁNLAT Személyre (szegmensre) szabottság Elérhetőség Hatékonyság Automatizáltság Többcsatornás optimalizálás

Mindvégig Az Ügyfélélmény a kritikus szempont - Mindvégig Az Ügyfélélmény a kritikus szempont Fontosság Kulcs tulajdonság Teljesítendő Elvárás Hatásmechanizmus Kiemelt Faktorok (~70%) Precíz, megbízható végrehajtás Gyors ügyfélkezelés Pénzügyekben szakértő személyzet Professzionális és Könnyű Interakció Proaktív és Ügyfél-központú Kiszolgálás Egyéni ügyféligényekhez igazodás Segítőkész, támogató személyzet Rendszeres információáramlás Pénzügyi Partnerség Családi-/vállalati partner is egyben Partnerként történő ügyfélkezelés Lojalitást díjazó, minőségi szolgáltatás Másodlagos Faktorok (~20%) Modern Csatornák Jó internetbank, website, mobilbank Fejlett CC, kompetens operátorok Kényelmes Lokációk Sok ATM, megbízható működés Jól megközelíthető fiókok Egyéb Faktorok (~10%) Kedvező Kondíciók Kedvező kamatok és díjtételek Megbízhatóság Csatorna-független, minőségi kiszolgálás Nyitva tartás Kedvező nyitva tartás, sorban állás nélkül 8 Forrás: IPSOS és GFK eredményekre alapuló háttérkutatás, 2007- 2009

A szegmentáció ügyfélközpontú kialakítása POZITÍV hatással bír a kiszolgálási színvonalra és AZ ÜGYFÉLÉLMÉNYRE nézve Dimenzió Átalakítás után Ügyfél-intelligencia FOLYAMAT KAPCSOLAT AJÁNLAT ÜGYFÉL- ÉLMÉNY KINEK? Teljes körű információ (DM,üzlet,kutatás) Stratégia és üzlet számára jól kezelhető szegmensek, megfogható profilok Havi futtatás, kezelhetőség, integráció Ajánlat FOLYAMAT KAPCSOLAT AJÁNLAT ÜGYFÉL- ÉLMÉNY MIT? Üzleti és technikai kezelhetőség Szegmens szintű, igény alapú (NBO/EBO), termék-/ ügyfél életút Profitmaximalizáló árazás Folyamat FOLYAMAT KAPCSOLAT AJÁNLAT ÜGYFÉL- ÉLMÉNY MIVEL? Szegmens szinten preferált és költség- optimalizált csatorna kihasználás Csatorna-független, egységes, stabil kiszolgálás Kapcsolat FOLYAMAT KAPCSOLAT AJÁNLAT ÜGYFÉL- ÉLMÉNY HOGYAN? Szegmens szintű marketing- és kampányüzenet; dialógus Hatékonyan kommunikált kulcs üzenet Szegmens szintű elégedettség és hűség Ügyfélélmény FOLYAMAT KAPCSOLAT AJÁNLAT ÜGYFÉL- ÉLMÉNY MIÉRT? Szegmens szinten definiált és kielégített élményszint …és „plusz igazságpillanatok” Elégedettség, lojalitás mérése és átforgatása elkötelezettségbe

köszönjük a FIGYELMET! L&P Solutions Kft. H-1118 Budapest Homonna u. 8/A. http://www.lpsolutions.hu Renfer Péter Dévényi Edit Mobil:   +36 20 424 8810 +36 70 977 7856 E-mail:  renfer.peter@lpsolutions.hu devenyi.edit@lpsolutions.hu