ALLIANCE FRANCAISE DE SZEGED A divat franciául Les éléments en italiques doivent rester en français et être expliqués en hongrois Présentation Octobre.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tutori tevékenység a gyakorlatban
Advertisements

MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Észak-alföldi Regionális Munkaügyi Központ Szolnoki Kirendeltség és Szolgáltató Központ Szolgáltató Centrum  augusztus 21. óta működik  az Észak-alföldi.
A Hallgatói Mentorprogram működése
Az Internet adta lehetőségek
Tájékoztatás a munkaerő-piaci szolgáltatásokról
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
1 European Urban Knowledge Network EURÓPAI VÁROSI TUDÁSHÁLÓZAT Magyar Regionális Tudományi Társaság IV. Vándorgyűlés Szeged, október Szokolay.
 Hármas tagolás  Menü  Felül (fontos részletek)  Oldalt (Fő tartalom)  Alul (technikai jelleg)  Hasábok  Bal (tartalom.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
Kisvállalkozói Szakirány Belső vállalkozásokkal dinamizálni a nagyvállalatokat! Kisvállalkozói Szakirány!
A „Roxfortban” tanítani Orbán Éva – Miszori Katalin – Pádár Éva Szent István Egyetem Állatorvos-tudományi Könyvtár, Levéltár és Múzeum Moodle Moot – Gödöllő.
TÁMOP /A
VILÁGJÁRÓ NAP TANULMÁNYUTAK A SEMMELWEIS EGYETEMEN EOK Budapest, 2012.március 21. Dr. Lőrincz M. Ákos Semmelweis Közösség – Semmelweis Világ TÁMOP-4.1.1/A-10/2/KMR
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
Mitől működik? Az optimális tanóra modellje A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell Szakmai információs nap a tanítási gyakorlatokról TÁMOP – 08/1/B
TÁMOP / Humánszolgáltatások szabaduló fogvatartottak részére.
Böngészők Internet Explorer Mozilla Firefox
A természeti környezet és a társadalom kölcsönhatásai: a rövid időtartam Rácz Lajos
Készítette: Horváth Viktória Pozsgai Dia Tóth Kata Karlik Ágnes
Kommunikáció az egyetemen Kommunikációs tréning Palkovits Nóra.
Beszélj velünk és a világgal!
Nyiss velünk a világ felé ! PTE BTK Idegennyelvi Lektorátus Zank Ildikó.
A MEGÚJULÓ ENERGIAFORRÁSOK
Online kommunikáció nappalos és levelezős tananyagok BA KMT II. Pitlik László, SZIE, GTK Gödöllő 2008 ősz INNOCSEKK 156/2006, ill. INNOCSEKK 438/2006.
E RASMUS PROGRAM A K ÖZIGAZGATÁS - TUDOMÁNYI K ARON A 2013/2014. TANÉVBEN BÍRÓ GÁBOR ISTVÁN DÉKÁNI HIVATAL, NEMZETKÖZI ÜGYEK.
World Issues Hagyj nyomot a világban
Mihez kezdhet egy gyógyszerészhallgató külföldön?
Pénzügytan II. 2010/2011. II. félév
Munkaasszisztensi tevékenységek Regionális Szociális Forrásközpont Nonprofit Kft. ___________________________ Integrált Foglalkoztatást Segítő Szolgálat.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék R „Big Data” elemzési módszerek Kocsis Imre
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Félévin szereplő tipusfeladatok. Feladat tipus 1 – elméleti kérdések: Pl: Írd le saját szavaiddal a számok számjegyekre bontási algoritmusát. Írd le saját.
Tananyag -koncepció. Célcsoport – céltevékenység Középiskolai tanulók A projekt keretein belül 1 -1 e-learning tananyagcsomagot.
Az AQUAPOL együttműködési hálózatot 2003-ban, az Európai Unió támogatásával hozták létre Hollandia, Belgium és Németország.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Társadalomtudomány szak
Tanulást könnyítő segédprogramok
Encombrement maximum du logotype depuis le bord inférieur droit de la page (logo placé à 1/3X du bord; X = logotype)
Freiburg Die Schwarzwaldmetropole 2011/2012 Sommersemester :)
Szakmai gyakorlat jelentősége, tudatos karrierépítés
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
A bankok.
Ce document et les informations qu'il contient sont la propriété de Sagemcom. Ils ne doivent pas être copiés, ni communiqués à un tiers sans l’autorisation.
A tanárképzés szerkezete
Az informatika logikai alapjai
Javaslatok a tanár mesterszak gyakorlati félévéhez OKM, OFI bizottság jelentése alapján.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
SAP Tanfolyam 2015 Sóskuthy Zalán március 3.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék R „Big Data” elemzési módszerek Kocsis Imre
Le plus grand «trou» de la terre est en Russie C’est une mine de diamant sise dans l’est de la Sibérie près de la ville de Mirna. Il a une profondeur.
Regionális politika – beadandó feladat 1) Készítse el az Ön által kiválasztott megye elemzését az alábbiakban megadott szempontok szerint: 1.A megye informatív.
Keresés fajtái Matching (szabadszavas)
Káldos János Országos Széchényi Könyvtár Magyar Elektronikus Könyvtár.
TÁMOP B.2-13/ Szakmai szolgáltató és kutatást támogató regionális hálózatok a pedagógusképzésért az Észak-Alföldi régióban SZÖVEGKOMPETENCIA-FEJLESZTÉS.
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Chambre de Commerce et d’Industrie Magyar - Francia Kereskedelmi
Informatika tanítása ea. Csernoch Mária
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
Biztosítási matematika és kockázatelemzés I. Egészségbiztosítási szakirány Előadó és gyakorlatvezető: Vályi Sándor Fogadóóra: kedd 14-15, 208/4. szoba.
MIÉRT AZ AVASI FRANCIA NYEK?
Információ 3eme osztályok részére
ERASMUS+ Pályázat 2017/2018.
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Pedagógiai és Kommunikációs Szakmai Kollégium
ERASMUS+ Pályázat 2019/2020.
Előadás másolata:

ALLIANCE FRANCAISE DE SZEGED A divat franciául Les éléments en italiques doivent rester en français et être expliqués en hongrois Présentation Octobre 2010

Les objectifs •A divattal kapcsolatos alapfogalmak és a francia divatvilág legfontosabb szereplőinek megismerése •Egy franciaországi gyakorlathoz nélkülözhetetlen dokumentumok szókincsének elsajátítása (Cv, book, motivációs levél...) •Egy telefonon bonyolódó interjúhoz szükséges szakszókincs megszerzése

Le programme I.A divat franciául : 40h II.Franciaországi gyakorlat keresése : 1 0h III.Egyéni konzultáció : 2*3h

I- Le français de la mode •Az általános francia nyelv megismerése a divat szakszókincsének segítségével: haute- couture, prêt-à-porter, sur-mesure. •Francia kommunikáció fejlesztése a divatszakmához kapcsolódó helyzetekben •Az alábbi internetes oldalak tanulmányozása france.fr/recherche/haute+couture+cr%C3%A9ation.htmlhttp:// france.fr/recherche/haute+couture+cr%C3%A9ation.html

II- Recherche de placements •CV, motivációs levél, book: a franciaországi gyakorlat alapjai •Internetes oldalak megismerése és hírlevelekre való jelentkezés •Felkészítés az internetes állásajánlatok keresésére és a rájuk történő válaszadásra

Ex: un site de petites annonces Traductions en hongrois en face de chaque flèche Logo du site Barre de recherche Passer une annonce Critères de tri

III - Consultation, appui •Önéletrajzok és motivációs levelek átformálása egy konkrét, egyénre szabott ajánlat függvényében •Fordítások esetleges lektorálása •Tanácsadás

Pratique •6 0h / 1 vagy 2 féléven keresztül •Délelőtti vagy hétvégi órák az Alliance -ban Csoportos ár :  minimum 5 personnes : HUF/pers  minimum 4 personnes : HUF/pers  minimum 3 personnes : HUF/pers