 Moduláris képzési módszertan kidolgozása.  Hátrányos helyzetű, az oktatási rendszerből lemorzsolódók szakképzésbe való bevonása.  Módszertan.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
Advertisements

Pogány Frigyes Szakközépiskola
II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
ÉRETTSÉGI UTÁN TANÉV.
ECDL vizsgák lehetőségei az alapoktatásban. Módszerek és taneszközök Módszer: Az az eszközrendszer, mely a kitűzött célok eléréséhez vezet. (Segít a cél.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Felvételi tájékoztató 2011 Felvételi Felvételi tájékoztató 2011 A döntést segítő kiadványok •Felsőoktatási felvételi tájékoztató szeptemberben.
AMIT FELTÉTLENÜL TUDNI KELL AZ ÉRETTSÉGI VIZSGÁKRÓL 2014.
Csepel TISZK PR-csoport tagjai :
1 Pályaválasztás 2010/2011-es tanév Fné T.K.. 2 BEISKOLÁZÁSI TERV A 2010/2011-ES TANÉVRE SZAKKÖZÉPISKOLA2 osztály Nyelvi előkészítő angol Nyelvi előkészítő.
TÁMOP-2.2.3/B-09/ Köztes konferencia. Munkacsoport megalakulása Balogh Valéria Szögi Renáta Veszpréminé Zalka Júlia Teczli Éva Ravasz Eszter.
C s e p e l T I S Z K Nyitó konferencia
Teleki Blanka Közgazdasági Szakközépiskola.
Szent László ÁMK Szakközépiskolai Intézményegysége
A tételek eljuttatása az iskolákba
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Pontszámítás BSc,osztatlan képzések és felsőfokú szakképzések esetén, 2011 Nagy Pontszámítási Nap Felvételi összpontszám ( pont): -Tanulmányi.
Informatikai Szakképzési Portál
FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI NAPOK
Informatika Reményi Zoltán
A NYEK tapasztalatai a 2006/2007. tanévi iskolalátogatások tükrében.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
1 SZÁMÍTÓGÉP-KEZELŐ (-HASZNÁLÓ) SZAKKÉPESÍTÉS A képzés célja A számítógép-kezelő legyen alkalmas a társadalmi és gazdasági élet különböző területein, az.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
Záró konferencia TAMOP-2.2.3/B-09/
Szeretettel köszöntünk a Pesterzsébeti
KÖZOKTATÁS, SZAKKÉPZÉS, A MUNKA VILÁGA MSZT HÁROMSZÉKI Tagozata Sepsiszentgyörgy szeptember 29. Dr. Szenes György elnök.
ECDL Az ECDL European Computer Driving Licence - Európai Számítógép-használói Jogosítvány Az ECDL egységes nemzetközi szabályok alapján működő moduláris.
Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
Kétszintű érettségi.
Szeretettel köszöntjük az érdeklődőket! ISKOLÁNK TÖRTÉNETE 1989-ben indultunk 1990-től Pogány Frigyes néven.
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
Általában a kétszintű informatika érettségiről. Források, ahol utána nézhetünk részletesebben:
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Érettségi eredmények Vizsgázók száma: 114 fő Rendes vizsga: 82 fő Előrehozott vizsga: 32 fő (30+2) Összes értékelt tantárgyi vizsga: 495 Összes.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
A felvételi eljárás elemei
EUCIP IT administrations vizsgák eredménye SZÁMALK-Szalézi szakközépiskola és napokon tartok vizsgák alapján.
2015. február KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGA
Miért a Közgáz? Iskolai ágazatok: 1.Általános közgazdasági ágazat + 1 év nyelvi előkészítővel Az első évben heti 15 órában tanítjuk az idegen nyelvet.
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakközépiskola
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Be kell hozni a meglévő előrehozott érettségiről a törzslapkivonatot.
Nyílt napok november óráig nyílt órák november óra január óra.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Tájékoztató 10. osztályosoknak
Tájékoztató 10. osztályosoknak Az érettségi vizsga Kötelező tárgyak: magyar nyelv és irodalom, történelem, matematika, idegen nyelv + 1 választott tárgy.
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Baross Gábor Közgazdasági és Két Tanítási Nyelvű Szakközépiskola.
Szolnoki Szolgáltatási Szakközép- és Szakiskola SZOLGSZI.
Pályaválasztási szülői értekezlet
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
Felvételi a középfokú iskolákba
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Továbbtanulás a Remenyikben 2017/2018 tanév
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Web oldal lippaiinfo.atw.hu.
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakgimnázium
A felvételi eljárás elemei
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

 Moduláris képzési módszertan kidolgozása.  Hátrányos helyzetű, az oktatási rendszerből lemorzsolódók szakképzésbe való bevonása.  Módszertan és mérőeszközök kifejlesztése.

 Modulrendszerű oktatásról szóló tájékoztató, illetve levelezési lehetőség az iskola honlapján.  Modulzáró vizsga Gazdasági ismeretek tantárgyhoz.  Modulzáró vizsga Ügyviteli, kommunikációs és viselkedéskultúra ismeretek címen.

Részei:  9. évfolyam tananyagára épülő gazdasági ismeretek;  10. évfolyam tananyagára épülő jogi ismeretek.

Tesztcsoportok:  Pesterzsébeti Közgazdasági Szakközépiskola (29 fő);  Keleti Károly Kereskedelmi Szakközépiskola (15 fő).

Eredmények a két iskolára együttesen:  Átlageredmény: 59,5 pont a 100-ból.  Legrosszabb eredmény: 33 pont.  Legjobb eredmény: 76 pont.

Részei:  Teszt az információkezelés és kommunikációs témakörre épülően.  Szövegalkotási feladat – önéletrajz.  Szóbeli kérdések.

Tesztcsoportok:  Pesterzsébeti Közgazdasági Szakközépiskola (29 fő).  Keleti Károly Kereskedelmi Szakközépiskola (25 fő).

Eredmények a két iskolára együttesen:  Teszt (max. 18 pont) átlag: 9,5 pont.  Önéletrajz (max. 24 pont) átlag: 14 pont.  Szóbeli kérdések (max. 18 pont) átlag: 15 pont.  Összesen (max. 60 pont) átlag: 38,5 pont.

 „Információs kártya” a bizonyítványok mellé.

 Az „informatikai intelligenciát” mérő teszt és komplex feladatsor.

Részei:  Teszt • hardverismeret; • szoftverismeret.  Komplex feladatsor • szövegszerkesztés; • táblázatkezelés.

Tesztcsoportok:  A CSEPEL TISZK hét tagiskolája (15-20 fő/iskola).

A mérőeszköz egyes részeinek átlagosan elért pontjai az egyes iskolákra nézve

Az egyes részekben elért pontszámok átlaga az összpontszámokhoz viszonyítva

A tesztre vonatkozó abszolút gyakoriságok

A komplex feladatsor szövegszerkesztéssel kapcsolatos feladatrésze

A komplex feladatsor táblázatkezeléssel kapcsolatos feladatrésze

A mérőeszköz feladatai együttesen

Készítette: Kozma Rita Oktatásfejlesztési munkacsoport vezetője