Moduláris képzési módszertan kidolgozása. Hátrányos helyzetű, az oktatási rendszerből lemorzsolódók szakképzésbe való bevonása. Módszertan és mérőeszközök kifejlesztése.
Modulrendszerű oktatásról szóló tájékoztató, illetve levelezési lehetőség az iskola honlapján. Modulzáró vizsga Gazdasági ismeretek tantárgyhoz. Modulzáró vizsga Ügyviteli, kommunikációs és viselkedéskultúra ismeretek címen.
Részei: 9. évfolyam tananyagára épülő gazdasági ismeretek; 10. évfolyam tananyagára épülő jogi ismeretek.
Tesztcsoportok: Pesterzsébeti Közgazdasági Szakközépiskola (29 fő); Keleti Károly Kereskedelmi Szakközépiskola (15 fő).
Eredmények a két iskolára együttesen: Átlageredmény: 59,5 pont a 100-ból. Legrosszabb eredmény: 33 pont. Legjobb eredmény: 76 pont.
Részei: Teszt az információkezelés és kommunikációs témakörre épülően. Szövegalkotási feladat – önéletrajz. Szóbeli kérdések.
Tesztcsoportok: Pesterzsébeti Közgazdasági Szakközépiskola (29 fő). Keleti Károly Kereskedelmi Szakközépiskola (25 fő).
Eredmények a két iskolára együttesen: Teszt (max. 18 pont) átlag: 9,5 pont. Önéletrajz (max. 24 pont) átlag: 14 pont. Szóbeli kérdések (max. 18 pont) átlag: 15 pont. Összesen (max. 60 pont) átlag: 38,5 pont.
„Információs kártya” a bizonyítványok mellé.
Az „informatikai intelligenciát” mérő teszt és komplex feladatsor.
Részei: Teszt • hardverismeret; • szoftverismeret. Komplex feladatsor • szövegszerkesztés; • táblázatkezelés.
Tesztcsoportok: A CSEPEL TISZK hét tagiskolája (15-20 fő/iskola).
A mérőeszköz egyes részeinek átlagosan elért pontjai az egyes iskolákra nézve
Az egyes részekben elért pontszámok átlaga az összpontszámokhoz viszonyítva
A tesztre vonatkozó abszolút gyakoriságok
A komplex feladatsor szövegszerkesztéssel kapcsolatos feladatrésze
A komplex feladatsor táblázatkezeléssel kapcsolatos feladatrésze
A mérőeszköz feladatai együttesen
Készítette: Kozma Rita Oktatásfejlesztési munkacsoport vezetője