Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.: 1.0. 2007.03.29.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a GVH eljárásaiban
Advertisements

Ákos FÜZI Energetika 2011.
KOLEIPLAN GMBH. reorganizációs projekt prezentációja.
Az alternativ műholdas TV szolgáltatásban rejlő lehetőségek forgalmazók és szerelők számára Rácz Tamás – Értékesítési Igazgató.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Verfasser · weitere Angaben
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
 A legtöbb hazai bank alkalmazni fogja  Elengedhetetlen feltétel a megvalósítás  Scale Solutions  Stratégiailag fontos  Mérföldkő  Tudatos ggazdálkodás.
Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf - igazgató Raiffeisen Bank Zrt. Szeged – május.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
? ? ? ? ? Bíró Judit. „MINI” Mobil Információ, Naprakész Irányítás Bíró Judit.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
CRM, ahogy az E.ON Hungária látja
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Értékesítési csatornák
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév.
Marketingkommunikáció
6. előadás.
1950-es évek 1960-as évek 1970-es évek 1980-as évek 1990-es évek
CRM Customer Relationship Management –
Piacelemzés - CRM beruházások alakulása
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
A postai képzés lehetséges irányai a felnőttképzésben és a szakképzésben április 5. Előadó: Szűts Ildikó Humánerőforrás vezérigazgató helyettes.
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Információrendszer architektúrák I. gyakorlat
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Kontrolling házi dolgozat
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A bankok átalakulása Szabó Kristóf, főosztályvezető Multi-channel Management Raiffeisen Bank Rt. VIII.Országos Neumann Kongresszus - Budapest 2003 október.
Vállalatérték-élet pálya szakaszok
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Temelésmenedzsment Production Management VI. előadás Minőségbiztosítás.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Europapier Hungária A logisztika szerepe a versenyképességben Laskai István - Kócsó Tamás
Emma telefonos ügyfélszolgálat
Az Aviváról röviden Bartók János elnök-vezérigazgató január 21.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
A StoreWizard webáruház bemutatása
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
C. R. M ? SZÁMADÓ NAP C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006.
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
PSfD tájékoztató, Zárszó Juhász Mihály PSS Microsoft Magyarország.
információs rendszer Stratégiai információs rendszerek az agrárgazdaságban Előadó: Véry Zoltán.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI. A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen.
A vásárok és kiállítások fogalma Speciális rendezvények Komplex marketingkommunikációs akciók (számos egyéb komm. elem)  PS; PR; SP; POP; DM is kapcsolódhat.
Cégbemutatás 2003 október 7.. Cég háttér AmCham havi magazin Új kétnyelvű befektetési magazin Marketing ügynökség.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Több millió számla egy szatyorban avagy papír és elektronikus forma egy kézben Puskás Zsolt Péter informatikai igazgató Drescher Magyarországi Kft
A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia március 7.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
0 0 Faktoring egyszerűen Csinos Tibor értékesítési igazgató GF Faktor Zrt. HSF április 07.
9. fejezet Megjelenés a nemzetközi piacon
Vége a vakon navigálásnak!
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
CRM: Ügyfélkapcsolat-menedzsment
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
Előadás másolata:

Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:

Aktivitási terv Feladat: cég éves aktivitási tervének elkészítése Felelős: Határidő:

Értékesítési terv Feladat: az aktivitási terv alapján az éves terv elkészítése Felelős: Határidő:

Értékesítési csatorna menedzsment Feladat: az értékesítési csatorna menedzsment struktúrájának kialakítása Felelős: Határidő:

Direkt értékesítés – B2B ügyfelek Definíció: a cég alkalmazásában álló értékesítők által végzett tevékenység Jellemzők:  Magas kategóriájú (B2B) ügyfelek felé  Nagy fajlagos értéket, volument képviselő termékek  Rendkívül magas költségű csatorna (kiemelt fizetés és juttatási rendszer)

Direkt értékesítés – Lakossági ügyfélkör (B2C) Csatornák – proaktív  Értékesítési menedzser Jellemzők:  Viszonylag ritka alkalmazás  Bonyolult vagy nagy fajlagos értéket képviselő szolgáltatások, termékek esetén  Kampányszerű tevékenység esetén  VIP ügyfélkezelésben  Magas költség, amely megosztott lehet alternatív tevékenység esetén

Direkt értékesítés – SME vagy SOHO ügyfélkör Csatornák  Értékesítési menedzser  Shop Jellemzők:  Kisebb mértékű alkalmazás  Bonyolult vagy nagy fajlagos értéket képviselő szolgáltatások, termékek esetén  Kampányszerű tevékenység esetén  Koncentrált elhelyezkedés esetén

Direkt értékesítés – Lakossági ügyfélkör (B2C) Csatornák - reaktív  Ügyfélszolgálat / shop Jellemzők:  Nagy értékesítési terv volumen esetén  Folytonos szolgáltatás esetén  Érett szolgáltatás korban elsősorban nagyvárosokban  Magas költségigény  Érett szolgáltatás korban indirekt megoldás alkalmazása a jellemző

Indirekt csatorna menedzsment – lakossági / SOHO ügyfélkör Csatornák – proaktív / reaktív  Call center Jellemzők:  Felfutó tevékenység szakaszban  Menü rendszerű ügykezelés  Erőteljes információs háttér (CRM), meghatározott ügyfélkapcsolati forgatókönyvek (gyorsan tanulható rendszerek)  SOHO ügyfelekre nagyobb mértékű megszemélyesítés  Ügyfélszolgálati tevékenység átadása is  Meghatározott, fejlődő termék portfolió

Indirekt csatorna menedzsment – lakossági ügyfélkör (B2C) Csatornák proaktív (erőteljesen)  Agent (door to door) (ügynök) Jellemzők:  Kampányszerű alkalmazás  Nincs fix költség  „Tarolás” jellegű piaci fellépés (utógondozást igényel – customer care)  Koncentrált piaci alkalmazás  Rendkívül egyszerű termékmegoldás és szűk portfolió

Indirekt csatorna menedzsment – lakossági/ SOHO ügyfélkör Csatornák  Shop Jellemzők:  Kisebb-nagyobb mértékű franchise  Nagy penetráció biztosítása  Éles verseny  Egyre magasabb minőség megkövetelése  Meghatározott termékportfolió átadása

Indirekt csatorna menedzsment – lakossági / SOHO ügyfélkör Csatornák  Call center Jellemzők:  Outsource-olt tevékenység  Menü rendszerű ügykezelés  Erőteljes információs háttér (CRM), meghatározott ügyfélkapcsolati forgatókönyvek  SOHO ügyfelekre nagyobb mértékű megszemélyesítés  Ügyfélszolgálati tevékenység átadása is  Meghatározott termék portfolió

Értékesítés és Ügyfélkezelés Customer care Retention management Customer life time management (customer lifetime value) Churn management

Értékesítés és Kommunikáció