Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Keresőrendszerek.
Advertisements

Miért hirdetne egyenként több online állásközvetítő portálon, ha Önnek elegendő 1 helyen kérnie, hihetetlenül alacsony áron? hihetetlenül alacsony áron?
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
alklalmazott ország forgalom (2009) € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Digitális világ A digitális reklám
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
EBusiness feladatok GINFO III őszi félév. Feladatok témakörei •A hirdetési piac elemzése: USA, EU, Magyarország; keresőmarketing •Iparág-specifikus.
NEM AZ IPHONE A LEGMENŐBB!? Szávuly Krisztián, internet lapigazgató Sanoma Budapest.
Az Internet elterjedése Lakossági felhasználás. Internet terjedése.
Jövő hálózati megoldások – Future Internet
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
1 Irodaházak és Kereskedelmi Ingatlanok kezelésére.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Magyarország sokáig lemaradt az elektronikus közigazgatás alkalmazásában, de ma már minden hatósági eljárást el lehet intézni az interneten. A hatóság.
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
IAB Hungary Adex április 9.. IAB Adex Az IAB 1996 óta teszi közzé az online reklámköltési adatokat (US) Az IAB Europe 2006-ban indította.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Üzemeltetői Konferencia 8 Miért, Mikor, Mennyit Miért van szükség támogatásra ? Mikor van szükség támogatásra ? Mennyi támogatásra van szükség ?
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Új funkciók az EBSCOhost-ban november 21. Egyetemi Könyvtár Szeged.
Az online marketing kommunikáció hatékonyságának mérhetősége és jelenlegi helyzete április 24. Összegzés Jelenlegi helyzet Hatékonyság Mérési lehetőségek.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Törzsutas program.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Web 2.0 Budapest – San Francisco Only the Web 2.0 Conference brings the intelligence, innovation, and leadership of the internet industry together in one.
Nyugdíjreform folyt. köv.? Pension Reform To Be Continued? Bodor András Pénzügyi Csúcstalálkozó II. / Financial Summit II. - Budapest, szeptember.
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
TUDTAD?Ha Kínában egymillió közül sem találni nálad jobbat……akkor csak egy vagy az 1300-ból!Hamarosan Kínában beszélnek majd legtöbben angolul.India lakosságának.
Hirdetői szokások Avagy mely ágazatok használják az ETARGET-et?
Keresőmarketing nap Birkás Dávid november 20.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
»Profitál már a vásárlásaiból?« Ft /hónap fő Ft/hónap.
Digitális marketing stratégia - összegzés, kitekintés, jövőkép
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A digitális reklám eszközei 1.
Az üzleti az valóban üzleti? Teaching Business English ELC, Brighton, Egyesült Királyság A projektet az Európai Unió támogatta. A bemutatóban megjelentek.
ZooGuide – az ismeretterjesztés és az oktatás eszköze  Érdekes és részletes leírások a park állatairól  „Audioguide” funkcióval kiegészített virtuális.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
A Nation Library of Medicine és adatbázisai Vasas Lívia PhD 1 /21.
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
Simon Péter főtitkár Bolyai János Matematikai Társulat
“Tudásmegosztás és szervezeti problémamegoldás a mesterséges intelligencia korában” Levente Szabados Technológiai Igazgató.
The new waves of modernisation of the Hungarian PES
Survey on competitiveness
The new waves of modernisation of the Hungarian PES
Csurgalékvíz tisztítás
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató

„There isn't really good evidence, frankly, that companies focused purely on search, as Google has been, can support themselves.” Business Week, 2000

1

Az internetezők keresnek. startlap iwiw állás angol fitness otp receptek apeh auchan expressz poker utazás hotdog

2

Az internetezők sokat keresnek. Forrás: wired.com

3

Szabadszavasan és listing oldalakon keresnek.

4

Listing oldalak: sok és sokféle.

5

A minket érintő listing oldalakon ott kell lennünk. A listing oldalakat felkereső felhasználók már eleve közelebb vannak a vásárlási szándékhoz. Példa: biztositas.lap.hu • a kiemelt hirdetők naponta 1000 feletti átkattintást kapnak a kötelező biztosítás váltásának hónapjában ATTENTION INTEREST DESIRE ACTION display listing

6

Már sokan felfedezték a listinget ban az online hirdetési költések 16%-a listing volt, csaknem annyi, mint a keresőmarketingé (IAB Hungary Adex adatok). A listing költések 2008-ra 62%-kal növekedtek (MOHI adatok). Egyes hirdetők online jelenlétüket kizárólag listing megjelenésekkel biztosítják. Példa: ingatlan.lap.hu - a kiemelt hirdetők havonta 1000 feletti átkattintást kapnak ra 30%-kal növekedett a hirdetők költése

7

1.Felmérni milyen listing oldalak érintik termékeimet. 2.Felmérni, hogy a konkurencia milyen módon van jelen ezeken a pontokon. 3.Általános és specializált listing oldalakon megjelenni. 4.A megjelenés hatékonyságát folyamatosan mérni és javítani. To-do list

Köszönöm a figyelmet!