Turisztikai fejlesztések, kooperációs lehetőségek Monor, Strázsa-hegy.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Kóstoljon bele” a Vidék Ízébe!
Advertisements

DESZTINÁCIÓK A BEUTAZTATÓK SZEMSZÖGÉBŐL
Tourinform iroda működtetése október Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
EURAMA TOURS Eurama Travel Agency
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
ORSZÁGOS TDM KONFERENCIA, BÜK 2010.
Promóciós eszközrendszerünk
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
PÉCS.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
 5600 Békéscsaba, Jókai u. 34.   5600 Békéscsaba, Jókai u. 34. 
1. Helyi kihívások, amelyek elindították a folyamatot… - Nyugat –Balatoni kistérség mostohahelyzete a Balaton régióban - vízminőségi problémák miatt kevesebb.
Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
KAPOSVÁR ÉS AZ AKADÁLYMENTES TURIZMUS. A „Tapintható város” Szociális és Munkaügyi Minisztérium 1.4 M Ft ( 70%-30%) Vakok – és gyengénlátók számára.
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
TDM Szakmai Nap november 21.
2008. október 30.Európai Fogyasztói Központ Magyarország Morvay György.
Budapest mint világváros
Budapest turisztikai marketingje
Budapest turisztikai marketingje
Budapest turisztikai Marketingje
Budapest turisztikai marketingje
Gellért hegyi séta természetvédelmi terület
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Köszöntjük a Kedves Résztvevőket !. Az OTP Travel bemutatása Alapítás éve: Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda6 budapesti fiókiroda 9 vidéki.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
Utazás Kiállítás 2013 Katona András Magyar Turizmus Zrt. Budapest és környéke RMI.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
1. 2 PEST MEGYEI TOURINFORM WORKSHOP Ráckeve január 22.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
A kulturális turizmus trendjei és a
A HITA nyomda- és csomagolóipari ágazati exportösztönzési tevékenysége.
Taxi arculatok Európai nagyvárosok. Szabályozás LONDON Guidelines for Advertising on licensed London Taxis and Signs on licensed London Private Hire Vehicles.
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
Budapest évi turisztikai promóciós tevékenysége, rendezvények.
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
Katalógusok szerepe az értékesítésben. Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon.
Budapest Turisztikai Marketingje Készítette : Romolhatatlan Norbert.
Tourinform Gödöllői Kistérség Irodája
IKTA-FÓRUM Fehér Éva Projektmenedzser Budapest IKTA-2000 Négyrétegű Regionális Információs Rendszer tervezése és fejlesztése DARFT Informatikai.
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
Modern. építészet Budapest Moszkva.
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
Meghívó Föld napi rendezvényekre
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
Tourinform Gödöllői Kistérség Irodája
Evangelische Hochschule Dresden
Irány Augsburg! !.
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakgimnázium
Az európai nagyvárosok népesedés szerinti típusai
Irány Pécs! kártya.
BBTE – Földrajz Kar Magyar Földrajzi Intézet 2016
Előadás másolata:

Turisztikai fejlesztések, kooperációs lehetőségek Monor, Strázsa-hegy

Külföldi példa Bécs – Grinzing/Klosterneuburg - „Die Stadt der Trauben und des Weines” - Heurigen - Jól bevezetett, ismert termék

Budapest környéke •2-3 napos citybreak •Kirándulási lehetőségek keresése •Szentendre, Gödöllő, Dunakanyar  közkedvelt kiránduló helyek •jól felépített, bevezetett ajánlatok, promóció •Strázsa-hegy??

Fejlesztés irányai •Komplex termék: –Turisztikai termék  borút kialakítása –Városi szintű elemek: •Fejlesztések •Kínálatbővítés • Közterületek •Információs és marketinghálózat

Fejlesztés irányai •Megkülönböztető jegy meghatározása •Egyedi történet, legenda •Kommunikáció, együttműködések kialakítása

BTH turisztikai promóciója •Marketing minden területére kiterjedő eszközrendszer –Saját termékek (Budapest Kártya), kiadványok –Külföldi kiállítások, belföldi kitelepülések –Turisztikai portál –Studytourok, sajtóreggelik –Tourinform irodák a város 6 pontján

Budapesti Tourinform irodák •Ferihegy 1 •Ferihegy 2A és 2B •Belváros – Sütő utca •Budai Várnegyed – Szentháromság tér •Liszt Ferenc tér

Külföldi turisztikai kiállítások  Utrecht - Vakantiebeurs  Bécs - Ferien  Stuttgart – CMT  Madrid – FITUR  München - CBR  Milánó - BIT  Berlin – ITB  Moszkva – MITT  Göteborg – TUR  London – WTM

Utazás kiállítás •Budapest, február vége – március eleje •impozáns, 150 nm-es stand •saját kiadványok •egyéb szóróanyagok •műsorok •színes programok

Honlap – •Budapest turisztikai honlapja 17 nyelven •Évi 2,4 millió látogató •Havi 1,1 millió oldalletöltés •Eseménynaptár •Hírközpont •Szakmai oldalak •„Budapest környéke” menüpont

BudapeStudy, PR, BTH News

BTH kiadványok 2008-ban •Budapest Guide ( •Budapest Guide (ingyenes, 17 nyelven, pld.) •City Map ( •City Map (ingyenes turisztikai térkép, 3 nyelven, pld., új A3-as tépőtömbös változat) •Tájékozottan Budapesten •Tájékozottan Budapesten (ingyenes, 5 nyelven, pld) •Várséták ( •Várséták (ingyenes, 3 nyelven, pld.) •Statisztikai kiadvány ( •Statisztikai kiadvány (ingyenes szakmai kiadvány, 5000 pld, 2 nyelven)

Jövőkép •Termék pozícionálása - hosszabb ideig tartó folyamat •Középtávú terv •Komplex építkezés •Türelem és közös szándék

Köszönöm a figyelmet! Fekete László ügyvezető