Promóciós eszközrendszerünk

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Kóstoljon bele” a Vidék Ízébe!
Advertisements

A válság hatása a turisztikai piacokra, előrejelzések és intézkedések
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Vác turisztikai attrakciók összefogása a TDM szervezet keretében
Családbarát szálláshelyek Puczkó László Szakmai igazgató.
ORSZÁGOS TDM KONFERENCIA, BÜK 2010.
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Turisztikai fejlesztések, kooperációs lehetőségek Monor, Strázsa-hegy.
PÉCS.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
Séta Budapest utcáin.
1. Helyi kihívások, amelyek elindították a folyamatot… - Nyugat –Balatoni kistérség mostohahelyzete a Balaton régióban - vízminőségi problémák miatt kevesebb.
„Hogyan tegyük városunkat vonzóvá testvérvárosaink számára” Nemzetközi Turisztikai Konferencia Kaposvár, május 22.
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
A világ legnépszerűbb turisztikai desztinációi Készítette: Gyarmati Zoltán Hajdú Júlia.
Budapest mint világváros
Budavári Palota funkciójának, struktúrájának fejlesztése
Világ város születik: BUDAPEST
Dr. Faragó Hilda, az Országos Idegenforgalmi Bizottság titkára
Közép-Magyarország turisztikai régió vonzerői
Budapest turisztikai marketingje
Budapest turisztikai marketingje
Budapest turisztikai marketingje
„Korunk vívmánya a számítógép, mint kreatív eszköz az alkotó művész kezében” Művészetek Háza Veszprém április május 01. „Digitális Művészetek.
Vidékfejlesztés, turizmus és az alkotóházak lehetséges kapcsolata
CIVILEK és ÖNKORMÁNYZATOK
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Köszöntjük a Kedves Résztvevőket !. Az OTP Travel bemutatása Alapítás éve: Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda6 budapesti fiókiroda 9 vidéki.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Katona András Magyar Turizmus Zrt.
Hódmezővásárhely az alföldi művészváros
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Budapest mint világváros
Budapest mint világváros
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
A kulturális turizmus trendjei és a
BUDAPESTI SÉTA 6. ÉVFOLYAM.
Közgyűjtemények és NIIF szolgáltatások
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató És Szakmai Támogató Hálózat.
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
Budapest Turisztikai Marketingje Készítette : Romolhatatlan Norbert.
Miért a témaév?. Miért a témaév? A Magyar Turizmus Zrt óta minden évben egy-egy témára koncentrálja erőforrásait: 2006: Nagy Ízutazás 2007: Zöldút.
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
MUISZ A MUISZ tevékenysége II. félév. Érdekvédelmi és lobbytevékenység :  Utazás Kiállítás – tárgyalások a Hungexpoval a kedvezőbb feltételek érdekében.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
AFF Group driving mobile business Magyar Turizmus Zrt. Hungary Tourism iPhone alkalmazás.
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
A BKK szerepe a TIDE nemzetközi projektben Új megoldások a közösségi közlekedésben - fenntarthatóság - integráció - finanszírozás - Pécs, november.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
1. 2 SZOMBATHELY SZEREPE AZ EURÓPAI SZENT MÁRTON KULTURÁLIS ÚTVONAL LÉTREHOZÁSÁBAN Grünwald Stefánia Szombathely MJV Stratégiai és Idegenforgalmi csoportvezető.
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
Kolozsvár ÜZLETEK KIINDULÓPONTJA ERDÉLY SZÍVE 
A III. Fazola-napok alkalmából rendezett szimpózium (2009
Előadás másolata:

A kulturális turizmus kiemelt helyen Budapest turisztikai promóciójában Fekete László ügyvezető

Promóciós eszközrendszerünk www.budapestinfo.hu On-line esemény és turisztikai információ (2,5 millió látogató évente) Tourinform Irodák a „csomópontokon” Belváros - Repülőtér BTH Hírlevél/ BTH NEWS - 4000 szakmai partnernek havonta Budapest Kártya - „fedezze fel Budapestet kedvezményekkel” BudapeStudy program - látnivalók szakmai szemmel Nemzetközi turisztikai vásárok - 23 városban világszerte Budapesti karácsony -10 év alatt több mint 5 millió látogató Nyomtatott kiadványok - a legfontosabb küldőpiacok nyelvein

Kiadványaink Budapest Guide City Map CulturGuide Várséták 17 nyelven 1 millió példányban City Map 1 millió példány CulturGuide kulturális promóció Várséták „vezetett” túrák a Várban Tájékozottan Budapesten praktikus információk Budapesti Karácsony saját rendezvény promóció

Az együttműködés kezdete BTH Kht.+Balassi Intézet+MT ZRt. Budapest kulturális turisztikai kínálatának promóciója érdekében egységes kiadványtartó rendszer kialakítása-kihelyezése és működtetése a Nemzeti Kulturális képviseleteken BTH Kht. Budapest Guide kiadványai A5 Kulturális Munkacsoport tagjainak prospektusai Magyar Turizmus Zrt. A4-es invitatív kiadványai Balassi Intézet kiadványtartók kihelyezése,töltése illusztráció

Összefogással a kultúráért- tematikus munkacsoport Budapesten A főváros kulturális életének vezető intézményeit tömörítő munkacsoportot a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. és a Művészetek Palotája 2008. májusában hozta létre - Művészetek Palotája - Ludwig – Kortárs Művészeti Múzeum Operaház Zeneakadémia Nemzeti Táncszínház Szépművészeti úzeum Néprajzi Múzeum Természettudományi Múzeum Mezőgazdasági Múzeum Nemzeti Múzeum Iparművészeti Múzeum Magyar Nemzeti Galéria Budapesti Történeti Múzeum BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht.

Köszönöm megtisztelő figyelmüket, várom kérdéseiket, észrevételeiket, javaslataikat! Fekete László ügyvezető fekete@budapestinfo.hu