ORSZÁGOS TDM KONFERENCIA, BÜK 2010.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A TDM rendszerrel kapcsolatos gyakorlati tapasztalatok
Advertisements

HOL TARTUNK MOST? GÁRDONYI HELYI TDM TDM Szakmai Nap november 21.
A vállalkozó szellem érvényesülése a hazai TDM rendszerben Dr Lőrincz Katalin Dr Raffay Ágnes.
Tourinform iroda működtetése október Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Turizmusmarketing, mint a gazdaságélénkítés eszköze Új vizeken A Magyar Turizmus Zrt. új szerepben évi marketingterv Tama István Nyugat-dunántúli.
Aktuális pályázati lehetőségek
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Vác turisztikai attrakciók összefogása a TDM szervezet keretében
TISZATÉR LEADER EGYESÜLET célterületei és eljárásrend 2011.
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
A Helyi LEADER Akciócsoportok szerepe a vidék turizmusában
Promóciós eszközrendszerünk
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Marketing lehetőségek a falusi turizmusban
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
PÉCS.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
Kerékpárral a Fertő–tó Neusiedlersee kultúrtájon Partnertalálkozó és workshop 2. workshop: Kerékpáros térség szervezésének módszere.
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
 5600 Békéscsaba, Jókai u. 34.   5600 Békéscsaba, Jókai u. 34. 
2010. szeptember Új helyszínen: a Népligetben SzeptEmber Feszt 2010 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
KAPOSVÁR ÉS AZ AKADÁLYMENTES TURIZMUS. A „Tapintható város” Szociális és Munkaügyi Minisztérium 1.4 M Ft ( 70%-30%) Vakok – és gyengénlátók számára.
A PROJEKT CÉLREDSZERE 1. A program stratégiai célja: A határ menti területek erősebb gazdasági és szociális integrációja 2. A program specifikus célja:
TDM Szakmai Nap november 21.
2008. október 30.Európai Fogyasztói Központ Magyarország Morvay György.
A Kommunikációs és Közkapcsolati Főosztály tevékenysége ***** Tiszteletbeli konzuli konferencia 2008.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Itthon otthon van Belföldi turisztikai kedvezménykártya
Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv november 14.
Falusi szálláshelyek Napraforgós Nemzeti Tanúsító Védjegy rendszere
A LAKOSSÁG UTAZÁSI SZOKÁSAI (LUSZ)
A CivilTech program nyújtotta lehetőségek civil szervezetek számára Tóth István, Bács-Kiskun Megyei CISZOK Kecskemét, NCA képzés.
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Zsámbéki-medence Idegenforgalmi Egyesület
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Turisztikai kártyák Többféle probléma, sokszínű megoldás.
1. 2 PEST MEGYEI TOURINFORM WORKSHOP Ráckeve január 22.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Elérhetőségek: 7621 Pécs, Mária u. 3 06/ pannontermal.hu Dél-Dunántúli Gyógy-és Termálfürdők Egyesülete.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Balaton régió turizmusában
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Egyesületünk 10 éves. Alapítás 2003.december 8. Előadó: Vlaszaty Gábor Október 16.
Sóvidék-Hegyalja Turisztikai Egyesülete
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Fókuszban a nemzetköziesedés. Fejlesztési cél: PTE NEMZETKÖZIESEDÉSÉNEK ELŐSEGÍTÉSE Nemzetközi beiskolázási marketing tevékenység erősítése Új nemzetközi.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
1 Kézfogás a Magyar Vidék fejlődéséért : Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat (MNVH)
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
Az ITDH új szolgáltatásai Hagyományos elemek Kiállítások Kereskedelemfejlesztési pályázatok Üzletember találkozók itthon és külföldön Relációs.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Keleti-Mecsek Egyesület
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
Falusi szálláshelyek Napraforgós Nemzeti Tanúsító Védjegy rendszere
Előadás másolata:

ORSZÁGOS TDM KONFERENCIA, BÜK 2010. Miért érdemes Tourinformnak lenni? - avagy miért érdemes egy TDM szervezetnek Tourinform irodát működtetni Kertész Krisztina Tourinform Koordinátor Magyar Turizmus Zrt.

vagy TDM információs iroda? Közös a cél Hazánkba érkező turisták és belföldi utazók teljes körű tájékoztatása Igényfelmérés Turisztikai bevételek növelése Átlagos tartózkodási idő növelése Térségi turisztikai szolgáltatók képviselete Tájékoztatás: iroda az ország „kirakata”, az a hely, amivel a turista előszőr találkozik, akár írásban, akár telefonon érdeklődik, akár az interneten találja meg az iroda elérhetőségét, vagy a Tourinform portált. Igényfelmérés: iroda az ország „fogadószobája” iroda közvetlenül értesül a turisták minőségi elvárásairól Ezek közös célok és feladatok, akár Tourinform irodáról van szó, akár TDM által fentartott helyi információs irodáról. Mi a különbség? Erre szeretnék kitérni az előadásomban.

Védjegy „Hungarikum” Országszerte 144 iroda használja Tulajdonosa a Magyar Turizmus Zrt. Névhasználati szerződéssel adja át Használata kötöttségekkel és előnyökkel jár Hungarikum:

Márka 1981 óta Bejáratott név Turistában bizalmat kelt Országos hálózat 144 irodával Kb. 2,5 millió turistát szolgál ki évente Egységes turisztikai szolgáltatást nyújtó hálózat Versenysemlegesség Térségi és országos kínálatról informáló Non-profit Egységes: Itt már látszik, hogy vannak olyan pontok, amik nem feltétlenül egyeznek meg egy TDM által működtetett iroda küldetésével

kötöttségek névvel járó 1. Versenysemlegesség 2. Országos kínálat bemutatása 3. Nyitva-tartás 4. Egyéb feladatok Adatgyűjtés a Netá-ba a teljes adatgyűjtő területről Forgalmi statisztikák Marketing-terv, költségvetés, beszámoló Értesítések (személyi változások, költözés, stb.) Részvétel találkozókon, tréningeken, konzultáción Átfogó minőség-ellenőrzés (negyedéves, éves, szakmai előírásoknak való megfelelés) Ezek azok a területek, ahol egy Tourinform hálózathoz tartozó iroda többet kell, hogy nyújtson, mint egy információs iroda

szolgáltatások I. Arculati elemek 6.000.000 Ft Világító portáltábla névhez járó, Mt.Zrt. által biztosított Világító portáltábla Kirakatmatrica I. Arculati elemek 6.000.000 Ft Nyitva-zárva tábla

Görgős prospektustartó állvány Közúti információs tábla

Tourinform névjegykártya Névjegykártya tartó

II. Szóróajándékok 10.000.000 Ft

III. Direkt promóció 30.000.000 Ft

IV. Tourinform portál és Tourinform Faliújság Benne a „vérkeringésben” Első kézből információ 1.000.000 Ft

V. Magyar Turizmus Zrt. saját marketing csatornái által nyújtott promóció Kiadványok Közel 2 millió példány évente Terjesztési csatornák: Belföldön: Tourinform irodák, Mol-kutak, belföldi utazás kiállítások, rendezvények Külföldön: kiállításokon, külképviseleti hálózaton keresztül, workshopok, study-túrák

Térképek

Nemzeti kiadványok – idegen nyelvű

Régiós kiadványok – magyar nyelvű

Nem saját kiadványok

V. Magyar Turizmus Zrt. saját marketing csatornái által nyújtott promóció 2. Hirdetések több mint 15.000.000 Ft HVG Közéleti krónika Müpa műsorfüzet Exit magazin Budapest Art Fair Hungarofest kiadvány Népszava Fesztiválok éve különkiadás Food magazin Zempléni Fesztivál műsorfüzet Szentendrei Nyár műsorfüzet Turista Magazin Gyulai Várszínház programfüzet Mesterségek ünnepe BudaFest fesztivál műsorfüzet Borfesztivál kiadvány Pestiest Népszabadság

V. Magyar Turizmus Zrt. saját marketing csatornái által nyújtott promóció E-marketing csatornák logó és átlinkelés az itthon.hu-n, hungary.com-on illetve az összes külképviseleti és régiós honlapon 4.000.000 Ft

2011: az itthon.hu-ról lehessen foglalni (NETA) www.itthon.hu statisztikái (2010. január 1 – december 1.) Összes látogatás: 1.193.795 Napi átlagos látogatószám: Átkattintás a www.tourinform.hu-ra: 4 085 alkalommal (naponta 11 fő kattint át) 2011: az itthon.hu-ról lehessen foglalni (NETA) 3 585 (!)

www.tourinform.hu statisztikái (2010. január 1 – december 1.) Összes látogatás: 151.900 Napi átlagos látogatószám: 455 Átlagos látogatási idő: Oldalmegtekintés / látogató: 05 : 35 (!) 4.18 (!)

VI. Egyebek Szakmai újság előfizetés Találkozók, fórumok, tréningek, konzultációk Év Tourinform Fenntartója díj Statisztikák Call – Center (0-24, nyitvatartási időn túl is) Irodák saját kiadványainak terjesztése (Logisztikai Bázis, 144 irodából álló belföldi hálózatban) Kapcsolattartás (Faliújság, zöld szám) Együttműködés a régiós marketing igazgatóságokkal és az MT Zrt. Külképviseleteivel 2.400.000 Ft 2.500.000 Ft 1.250.000 Ft

névhez járó, Magyar Turizmus Zrt. által biztosított szolgáltatások Több mint 70.000.000 Ft

névvel járó szolgáltatások És………. 2011: Tourinform – hálózat racionalizálása irodák támogatása

Mindezért cserébe kérünk: Versenysemlegesség: nem tdm-tagoknak nyújtott alapszolgáltatásokkal Országos kínálat: Magyar Turizmus Zrt. által ingyenesen biztosított kiadványokkal, NETÁ-val, többi Tourinform kiadványaival Némi plusz-munka: minőségellenőrzésnek megfelelés (közös érdek), NETA-töltés (közös érdek), adatszolgáltatások, adatgyűjtő – területtel dolgozás

Tourinform iroda átadása TDM egyesületnek TDM pályázatban foglaltaknak megfelelően Magyar Turizmus Zrt-vel Névhasználati Szerződés módosítás MT Zrt. írásbeli tájékoztatása A három oldalú szerződés módosítás záradék

Ahol még nincs Tourinform iroda… Szándéknyilatkozat a Magyar Turizmus Zrt. felé Elbírálás, szakmai vélemények bekérése Pályázati anyag Szerződés megkötése Iroda nyitás Legfeljebb 90 nap

KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! Kertész Krisztina kertesz@itthon.hu Tel: 1/488-8720 KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET!