ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT ÉS TEMATIKUS CSATORNÁK Érvényes: 2014. március 14-től.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 14-től.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
TOTALCAR MAGAZINE ANGOL NYELVŰ KIADVÁNY Érvényes: január 1-től.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Általános médiaajánlat
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
RICH MEDIA MEGOLDÁSOK június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
2014. január 1. TERMÉKELHELYEZÉSI LEHETŐSÉGEK KIEGÉSZÍTŐ AJÁNLAT.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
A digitális reklám eszközei 1.
Előadás másolata:

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT ÉS TEMATIKUS CSATORNÁK Érvényes: március 14-től

• blog • aktív felhasználó • napi bejegyzés • napi komment Forrás: Blog.hu belső statisztika 2

• havi 1,9 millió 15 évnél idősebb, belföldi látogató • elérés a hazai internetezők között: 38% • elérés a teljes lakosságban: 23% #Weboldal Visitors (real users) Reach- Internet Reach-Total Population 1.google.hu ,20%55,17% 2. facebook.com ,66%49,00% 3.youtube.com ,24%47,00% 4.mail.google.com ,72%26,78% 5.blogspot.com ,19%22,95% 6.blog.hu ,49%22,54% 7.aprod.hu ,29%20,67% Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) A LEGLÁTOGATOTTABB HAZAI OLDAL! 3

4

5

Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) 6 LÁTOGATÓK

ÚJ CÍMLAP 7

• nyitó képernyő nagy háttérképpel • a legfrissebb bejegyzések 7 tematikus blokkban • várható elérés és megjelenés: RU/hét, AV/hét Full-skin szponzoráció • Listaár: Ft/hét Roadblock (640x360 px) • Listaár: Ft/hét 8 A szponzorációt a blog.hu készíti a hirdető arculai elemei szerint. Forrás: Online Publisher’s Audit február (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG február ÚJ BLOG.HU CÍMLAP HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK

9 9 A BLOG.HU FELÉPÍTÉSE

• CEMP újságírók írják • a kiadványokban saját menüponttal rendelkeznek, ezáltal folyamatos megjelenésük biztosított Rendszeres kiemelés: • Index címlapon • Index hírfolyamban • Indaguideban 10 Szerkesztőségi blogok médiaajánlatát kérje sales kapcsolattartójától! SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK

• a CEMP SH által szervezett vagy a hirdető által kijelölt blogger(ek) • a blog kitűnő eszköz az edukációra, illetve a fogyasztókkal folytatott interakcióra • blogpromóció a látogatottság növeléséhez • kiemelés az Index címlapján lévő Index2 dobozban 11 PR blogokról és blogpromóciós csomagokról érdeklődjön sales kapcsolattartójánál! PR BLOGOK

• 8 témacsoport: női, férfi, fiatal, öko, kult, tech, prémium, light • egyedi, tematikus kategóriák: Autó, Bor/alkohol, Fotóblogok, IT, Politika, Sport, Tudomány, Vállalkozás/marketing/ pénzügy, Város/vidék/régió, Zene, Bigyó, Gamez, Szórakozás/humor, Tiniblogok, Állat/növény, Baba-mama, Design/hobby/kreatív, Gasztro, Divat, Életmód/diéta, Énblogok, Környezetvédelem, Kultúra, Női bulvár, Utazás Premium Selection • szerkesztőség által válogatott, kiemelt civil blogok, prémium tartalommal 12 CIVIL BLOGOK

69% (aff 105) 47% (aff 109) 27% (aff 124) 36% (aff 139) 69% (aff 105) 58% (aff 133) 36% (aff 164) 42% (aff 163) 13 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) Szerkesztőségi blogok Civil blogok 13 ≈ 58% (aff 120) 51% (aff 105) férfi éves nagyvárosi Esomar AB szellemi foglalkozású SZERKESZTŐSÉGI VS. CIVIL BLOGOK LÁTOGATÓI ÖSSZETÉTELE

1.Megosztott hirdetéses blogok • Index címlapi Index2 kiemelést kaphat (tartalmi alapon) • AV alapon rendelhető bannerek • tematikus csatornák 2.Premium Selection blogok (a civil blogok „krémje”) • a Blog.hu szerkesztősége által kiválasztott, minőségi, megosztott hirdetéses blogok • színes témakínálat • Index címlapi Index2 kiemelést kaphat (tartalmi alapon) • idő alapon rendelhető bannerek + szponzorációk • blogger által garantált látogatottság és posztszám 14 CIVIL BLOGOK ÉRTÉKESÍTÉSE HIRDETÉSI MODELLEK

AV alapon rendelhető, igény szerint tematikusan* 1)Medium rectangle (300x250 px, oldalhasábban) 2)Roadblock (640x360 px)** szabadidő és roadblock mixen belül rendelhető * AV alapon rendelhető tematika szerinti blogcsoporton (célzottan egy-egy blogon nem rendelhető). ** Első és második poszt között lista és főoldalon, illetve a poszt és a kommentek között. 15 Medium rectangle RoadblockRoadblock CIVIL BLOGOK ÉRTÉKESÍTÉSE HIRDETÉSI HELYEK (1)

Az idő alapú megjelenésekkel és további megoldásokkal kapcsolatban kérje ajánlatunkat! Téma- csoportok Kategóriák LISTAÁRAK medium rectangle Férfi Autó, Bigyó, Bor/alkohol, Film, Fotóblogok, IT, Kultúra, Politika, Szex, Sport, Tudomány, Utazás, Vállalkozás/marketing/pénzügy, Zene 3 Ft/AV Női Állat/növény, Baba-mama, Design/kreatív/hobby, Divat, Életmód/diéta, Énblogok, Gasztro, Környezetvédelem, Kultúra, Női bulvár, Utazás FiatalAutó, Divat, Film, Gamez, IT, Sport, Szórakozás/humor, Tiniblogok, Énblogok ÖkoÁllat/növény, Környezetvédelem, Tudomány, Város/vidék/régió KultDesign/hobby/kreatív, Énblogok, Film, Fotóblogok, Kultúra TechBigyó, Fotóblogok, Gamez, IT, Tudomány Prémium Bigyó, Környezetvédelem, Kultúra, Politika, Tudomány, Vállalkozás/marketing/pénzügy, Város/vidék/régió 4 Ft/AV LightGamez, Szex, Szórakozás/humor, Egyéb1 Ft/AV 16 CIVIL BLOG TÉMACSOPORTOK, LISTAÁRAK

Célcsoportok: Autó Bor/alkohol Fotóblogok IT Politika Sport Tudomány Vállalkozás/marketing/ pénzügy Város/vidék/régió Zene Bigyó Gamez Szórakozás/humor Tiniblogok Állat/növény Baba-mama Design/hobby/kreatív Gasztro Divat Életmód/diéta Énblogok Környezetvédelem Kultúra Női bulvár Utazás Listaár: 5 Ft/AV (medium rectangle – 300x250 px) férfi női fiatal Az idő alapú megjelenésekkel és további megoldásokkal kapcsolatban kérje ajánlatunkat! 17 EGYEDILEG RENDELHETŐ TÉMACSOPORTOK

18 Forrás: Adverticum Adserver NG februárAz aktuális várható AV számokról kérjük, érdeklődjön kapcsolattartójánál! Kategória Átlag napi AV (medium rectangle) Állat/növény3 300 Autó5 700 Baba-mama3 000 Bigyó1 000 Bor/alkohol1 000 Bulvár2 400 Design/kreatív/hobby Divat7 200 Életmód/diéta6 900 Énblogok Film Fotóblogok2 100 Gamez4 500 Gasztro Kategória Átlag napi AV (medium rectangle) IT6 700 Környezetvédelem3 900 Kultúra Politika Szex Szórakozás/humor7 900 Sport Tiniblogok1 000 Tudomány Utazás Vállalkozás/marketing Város/vidék/régió Zene VÁRHATÓ MEGJELENÉSSZÁM

Idő alapon rendelhető a Premium Selection blogokon* 1)Teljes design (full-skin) szponzoráció 2)Fejléc szponzoráció 3)Super leaderboard (970x90 px) 4)Medium rectangle (300x250 px, oldalhasáb) *Az idő alapú reklámformák blogonként rendelhetőek és egyedileg árazottak Prémium Selection blogok médiaajánlatát kérje sales kapcsolattartójától! CIVIL BLOGOK ÉRTÉKESÍTÉSE HIRDETÉSI HELYEK (2)

Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat gemius Online Publishers’ Audit, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk a CEMP SH Kft., az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy a CEMP SH Kft. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 20