a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Királyhelmec városunk története
Advertisements

A BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
Pályaválasztás 2014/15.
Katona József MKSZIG 1 Katona József Szakközépiskola és Felnőttoktatási Gimnázium.
Cserháti Sándor Műszaki Szakképző Iskola és Kollégium Nagykanizsa
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
Iskolánkról.
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
Gönczy Pál Általános Iskola
A HORVÁT NEMZETISÉGI OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Szeretettel köszöntjük az iskolánk, és ezen belül az informatika-matematika szakirány után érdeklődő nyolcadikos tanulókat.
Beiskolázási tájékoztató december
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Árpád Fejedelem Általános Iskola
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
PETŐFI SÁNDOR ÁLTALÁNOS ISKOLA, GIMNÁZIUM és SZAKKÖZÉPISKOLA Tovább.
Készítette: Bártfai Lászlóné
A L É V A Y J Ó Z S E F REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS DIÁKOTTHON egész közössége nevében szeretettel köszöntjük a Felső-magyarországi református intézmények.
FELVÉTELI 2008 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  2008-ban ünnepeljük iskolánk alapításának 150. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Testvérvárosok Terei Általános Iskola
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
 Budapesten, a II. kerületben, a Vízivárosban található  140 éves épület  2002-ben teljes felújítás és bővítés.
(Gerhardinger Mária Terézia alapító anya)
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Felnőttoktatási tájékoztatója
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Üdvözli a Teleki László Gimnázium és Informatikai Szakközépiskola!
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM BEMUTATKOZÓJA
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Miért fontos, Gyermekednek,hogy Az anyanyelvén tanuljon?
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
MEGÚJULÓ PEDAGÓGIAI- SZAKMAI SZOLGÁLTATÁS A REFORMÁTUS KÖZNEVELÉSBEN TÁMOP A Magyarországi Református Egyház köznevelési feladatainak.
Bemutatkozik A Debreceni Szakképzési Centrum Péchy Mihály Építőipari Szakközépiskolája NYITOTT KAPUK NAPJA
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
SZMK Értekezlet május 9..
DARUS a gyermekekért.
„Engedjétek hozzám jönni a kisgyermekeket…” (Mt 19,13-15)
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, KORSZERŰ, AKADÁLYMENTES ÉPÜLET
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
DARUS a gyermekekért.
Országos Kompetencia Mérés 2011
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola Bemutatkozik a kis TK a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola

FENNTARTÓ Iskolánk fenntartója a Tiszántúli Református Egyházkerület Intézményünk a tanítóképzés ügyét is szolgálja: a Debreceni Református Hittudományi Egyetem hallgatói itt végzik tanítási gyakorlatukat a szakvezető pedagógusok irányításával Az egyetemi szenátus munkájában nevelőtestületünk képviselője is részt vesz

HITVALLÁSUNK „Neveld a gyermeket a neki megfelelő módon…” /Példabeszédek 22,6/ Nevelő-oktató munkánk célja a korszerű ismeretek nyújtása és a református szellemiségű nevelés által a tanulók művelt, jellemes emberekké formálása.

HITÉLETÜNK 1-8. évfolyam: heti 2 hittanóra 5-6. évfolyam: heti 1 óra egyházi ének Reggeli áhítat: hetente 1 alkalommal Istentisztelet a Református Nagytemplomban évente 6 alkalommal Adventi reggeli áhítatok Tanári bibliaórák

ERŐSSÉGEINK Kiváló szülői háttér Jó kapcsolat a fenntartóval Esztétikus és biztonságos környezet Egységes nevelői szemlélet Audiovizuális eszközök bősége Számítógépes strukturált hálózat 75 munkaállomással, Internet hozzáféréssel 800 adagos saját konyha

IDEGEN NYELVEK OKTATÁSA Az idegen nyelvek oktatása iskolánkban az 1. évfolyam második félévétől indul az angol nyelvvel. 1-2. évfolyam: 1 óra/hét 3. évfolyam: 2 óra/hét 4-6. évfolyam: 3 óra/hét 7-8. évfolyam: 3+1 óra/hét, mivel minden tanuló tanul második idegen nyelvet is

EMELT SZINTŰ KÉPZÉS Iskolánk a következő területeken nyújt emelt szintű képzést: 1-8. évfolyam: ének-zene 5-8. évfolyam: angol nyelv (7. évfolyamtól második idegen nyelv: német, olasz) 5-8. évfolyam: informatika

OKTATÓ MUNKÁNK EREDMÉNYEI A végzős tanulók háromnegyed része gimnáziumokban, egynegyed része szakközépiskolákban tanul tovább Növendékeink az országos kompetenciaméréseken magasan az országos átlag felett teljesítenek Kimagasló szereplés a városi, megyei és országos tanulmányi és sportversenyeken

A differenciált személyiség- és közösségfejlesztés területei Hit- és erkölcstan, egyházi ének Reggeli áhítatok Énekkari tevékenység Sportfoglalkozások Diák-önkormányzati rendezvények Erdei iskolai program Tánciskola Iskolapszichológus alkalmazása

OKTATÁSI HELYSZÍNEK 46 tanterem (közülük 26 szaktanterem) 35 ezer kötetes könyvtár 2 számítógépterem Tornacsarnok Sportudvar

DIÁKJAINK 1110 tanuló 22 alsó tagozatos osztály 14 felső tagozatos osztály 20 napközis csoport 1 tanulószobai csoport

Munkatársi közösségünk 76 pedagógus 2 iskolatitkár 1 iskolaorvos, 1 védőnő 1 iskolapszichológus 1 szabadidő-szervező 1 informatikai rendszergazda 2 portás, 1 kézbesítő 14 konyhai dolgozó 5 takarító