TOTALCAR MAGAZINE ANGOL NYELVŰ KIADVÁNY Érvényes: 2014. január 1-től.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 14-től.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT ÉS TEMATIKUS CSATORNÁK Érvényes: március 14-től.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
RICH MEDIA MEGOLDÁSOK június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
2014. január 1. TERMÉKELHELYEZÉSI LEHETŐSÉGEK KIEGÉSZÍTŐ AJÁNLAT.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
Tartalomszolgáltatás a tartalomszolgáltatáshoz Csendes Iván NAPI Online hírügynökségi üzletágvezető MIBE konferencia
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Online megjelenési javaslat a részére Január 20.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés március.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
Előadás másolata:

TOTALCAR MAGAZINE ANGOL NYELVŰ KIADVÁNY Érvényes: január 1-től

TOTALCAR MAGAZINE • megmutatjuk az itthon elért sikereket • külföldre visszük a know- how-t  mert a Totalcar van olyan jó 2

TOTALCAR.HU  Magyarország piacvezető autós magazinja  Az első tisztán internetes kiadványként delegálunk COTY-tagot (Car of The Year)  2000 óta: tv-műsor, papírújság, könyv, DVD, rádióműsor, merchandising  Facebook követő  Népítélet: Magyarország legnagyobb autóvásárló-elégedettség mérő szolgáltatása  Országosan ismert újságírók (Karotta, Csikós)  Független brand, erős vállalati háttér  Jól azonosítható termék 3

 12 év  új és használt autó teszt  604 új és használt motor teszt  cikk, hír, publikáció  175 tv-műsor  256 rádió műsor  670 videó  olvasói értékelés (autó)  olvasói értékelés (motor) TOTALCAR.HU SZÁMOKBAN Forrás: Totalcar belső statisztika,

5 FACEBOOK TOPLISTA Győzött a Totalcar népi kezdeményezése A magyar használtautó-vásárló hülye! A világ legnagyobb lúzere A traffipax ritkán téved, de akkor nagyon Forrás: Facebook,

Jalopnik (US): 2 M UV/hó Motortrend (US): 1,6 M UV/hó Car and Driver (US): 1 M UV/hó MERÍTÉS: kb. 1,5 Mrd fő (angol anyanyelvű) 6 Totalcar: RU/hó MERÍTÉS: kb. 15 M fő (magyar anyanyelvű) * A legnagyobb elérésű Jalopnik és az angol anyanyelvű népesség arányát vizsgáltuk. Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség), külföldi oldalak: Quantcast, ,36%0,13%*

8

TÉMÁK  Legfrissebb autós tesztek a COTY (Car of The Year) révén (európai fókusz)  Involving autós sztorik, mert mindenki szerel  Ijesztő kelet-európai barkácsolások horror sztorijai  Olyan technikai cikkek, amik máshol nem jelennek meg (pl. izzóteszt)

• Magyarországon élő, angolul beszélő külföldieket (XPat cégvezetők, diplomaták, vendégmunkások, egyetemisták) • angolul beszélő totalcar.hu olvasókat • külföldön élő, angolul beszélő magyarokat és ismerőseiket • minden angolul beszélőt 10 KIKET SZERETNÉNK ELÉRNI?

TOTALCAR MAGAZINE ANGOL NYELVEN  Tartalom: ―hetente 6 cikk ―saját gyártású, angol nyelvű videók  Felépítés: 2 hasábos, letisztult site, nagy képekkel, prémium hirdetési helyekkel  Támogatás: ―Totalcar.hu címlap Totalcar Magazine promobox ―CEMP RON bannerkampány (havi 10 M AV) ―Totalcar.hu, Totalcar Magazine 11

TOTALCAR MAGAZINE FŐTÁMOGATÓI CSOMAG A megjelenés elemei:  Totalcar Magazine ―Fejléc szponzoráció ―Fix half page (300x600 px) megjelenés ―5 mp pre-roll spot minden TCM videók előtt  Totalcar címlap ―TCM promobox szponzoráció  CEMP RON ―Támogató kampány bannerein logo megjelenés (10 M AV/hó) 12 net-net Ft/hó net-net Ft/3 hó

TOTALCAR MAGAZINE TOVÁBBI HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK 13 KreatívNet-net ár / hóNet-net ár / 3 hó Super leaderboard (970x90 px) Ft- Roadblock (640x360 px) Ft Ft

14 MEGJELENÉSI MINTÁK roadblock half page super leaderboard

 Magyarország legolvasottabb autós magazinja, mely az Index.hu címlapjáról is elérhető (az Index 2000-ben alapított melléklete)  a Totalcar a hazai autós magazinpiacon a legszélesebb és a leginkább sokoldalú elérést tudhatja magáénak  a Totalcar fennállása óta létezett TV- és rádióműsorként, adott ki könyvet és újságot  a Totalcar oldalon számos egyedi szolgáltatás érhető el, például: Népítélet, Gumidoktor, Hiteldoktor stb.  népi kezdeményezésünkre 2011-ben megszületett a B125 törvénymódosítás: B kategóriás jogosítvánnyal is lehet vezetni a 125 köbcentis robogókat és motorokat  szerkesztőségi blogok: belsoseg.blog.hu, sebesssegoltara.blog.hu, robogo.blog.hu  tévéműsor: 2012 őszétől a DoQ TV műsorán a Totalcar autós magazin 15 A TOTALCARRÓL

AZ INDEXRŐL  vezető hazai hírportál, az egyik legkarakteresebb internetes brand, amely 1999 májusa óta van jelen a piacon  eredeti stílusa, független hírszolgáltatása révén az Index fogalommá vált a médiapiacon  erős véleményformáló hatás, százezres nézettségű élő közvetítések  a 24 órában folyamatosan frissülő közéleti magazin bel- és külföldi politikai, gazdasági, technikai-tudományos, kulturális és sport témájú hírszolgáltatása havonta 1,25 millió 15 évnél idősebb belföldi látogatót* vonz  az Index újságírói és videósai díjak tucatjait gyűjtötték be az elmúlt években 16 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség)

Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat gemius Online Publishers’ Audit, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy az Index.hu Zrt. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 17