Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Első tapasztalatok az NIIFI-nél üzemelő infrastruktúra cloud szolgáltatással kapcsolatban Stefán Péter NIIFI RICOMNET Miskolc.
Advertisements

KENYI fejlesztés és országos adatfelvétel
Virtualizált Biztonságos BOINC Németh Dénes Deák Szabolcs Szeberényi Imre.
IMIR monitoring és információs rendszer
Menedzselt Nyomtatási Szolgáltatások
Valós idejű tesztlefedettség- monitorozás JEE környezetben Dr. Ferenc Rudolf, Szegedi Tudományegyetem Bakota Tibor, FrontEndART Szoftver Kft.
Web2 és a blogok. Mi az a web2? 1.Filozófia (tartalom) szabadság nyitottság közösség 2.Eszköz(készlet) egyszerűség integráció kompatibilitás mobilitás.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
A B2B e-kereskedelem sajátosságai
Logisztikát támogató IT megoldásaink
Intranet portál bemutató
AZ INFORMATIKAI BIZTONSÁG
Önkormányzati informatika ASP alapokon
A sikeres TPM építés kulcsa a magas szintű karbantartási szaktudás
T RD -Trading Hungary Kft. Metrológia.
IVSZ IT piaci felmérés, 2006 Sajtótájékoztató december 6.
Webes java technológiák 2011
Törökbálint város környezeti GIS alkalmazásainak megvalósítása
Hatékonyságnövelés IT biztonsági megoldásokkal Szincsák Tamás IT tanácsadó 2012.Október 17.
Iratkezelő rendszer fejlesztése WPF alapokon
Kabai József AZ SQL-LEDGER SZABAD ÜGYVITELI RENDSZER
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
E-NAPLÓ Szabó László.
Rumi László, informatikai igazgató Viczián István, vezető tervező
Software Technology Forum, április 7., Budapest, BME Nyílt forráskód a vállalatnál: ingyenes gyógyír vagy pénznyelő divat? Szentiványi Gábor, PhD.
Az ETR technológia DEXTER Informatikai kft..
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Szabó László ügyvezető igazgató Twinnet
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Jakab András Program-koordinátor Microsoft Program.
Böngésző programok (Böngészés).
Hogyan tud az informatikában költséget csökkenteni egy magyar vállalat? Előadó: Kirov Kiril Ügyvezető-igazgató Alphasonic Kft október 9.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
CRM konferencia A CRM kiszervezés gyakorlata, szintjei Kiss Tibor
WEB MES (webes gyártásirányító rendszer)
Az IKTA/ számú pályázat alapján: Ügyfélbarát ügyintézést támogató informatikai rendszer prototípusának kialakítása (Elektronikus Polgármesteri.
Ismeretalapú rendszerek alaptechnikái I. Szabályalapú rendszerek.
Ismeretalapú rendszerek alaptechnikái I. Szabályalapú rendszerek.
Takács Béla Eset: Egyenrangú (peer-to-peer) hálózat Mi kell hozzá? A számítógépekben (PC-kben) legyen hálózati kártya (Network Interface Card)
2014. július Tóth Nándor, Kecskeméti Főiskola - Informatika Hálózati Csoport Hiba észlelése Hiba észlelése Bejelentés Elfelejtődik Hibakeresés,
Hálózati Bombermen Belicza András Konzulens: Rajacsics Tamás BME-AAIT.
Beágyazott internet az alállomási irányítástechnikában Hogyan kerül irodai megoldás az ipari irányítástechnikába? Ez egészen biztosan nagyon veszélyes!
Budapest, június 28. Ontológia kezelő modul tervezése szöveges információt kezelő informatikai rendszer számára Förhécz András BME Méréstechnika.
[fre ] Az új [fre ] Több mint levelezés, a saját kommunikáció internetes közműve:  kommunikáció a képernyőn: levelezés, üzenetküldés.
Üdvözöljük az IIR Konferencia résztvevőit! IIR Konferencia 2001.
Web Architecture. Development of Computing Architectures Monolithic mainframe programming Client Server Real Client Server Web Programming.
Mobil kliens az integrációban Magic XPA mobil kliens a SAP és CRM alkalmazásokhoz.
Supervizor By Potter’s team SWENG 1Szarka Gábor & Tóth Gergely Béla.
Java web programozás 11..
Fejlesztés Menedzser ismertető II.rész 1 A Projektekről nyilvántartott fontosabb adatok Alapadatok, Mérföldkövek, Emberi erőforrások, Költségek, Szoftver.
Varga Viktor – G36ECF 1/5 Vendéglátói szoftverek sajátosságai Varga Viktor.
Müller László vezető fejlesztő EQL Soft Informatikai és Tanácsadó Kft.
EDR a lakosság riasztásának szolgálatában Budapest, Tanka László tű. ezredes BM OKF.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
Webes alkalmazásfejlesztés
Dokumentumkezelő rendszer javaslat PTR zRt. részére
Live Communication Server Integrált kommunikációs infrastruktúra Mobil támogatás Munkaterület Instant üzenetküldés VOIP Alkalmazások, munkafolyamatok.
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
Az INFORMATIKA – HOZZA vagy VISZI a PÉNZT? Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Március 12.
Az INFORMATIKA nem költség, hanem TERMELŐESZKÖZ!
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
SZENT IMRE ÁLTALÁNOS ISKOLA, GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
Nagyvállalati dokumentumkezelés 2. Fejér Gábor PYLON KFT DMS megoldás nyílt forráskódú környezetben – az XDocs rendszer.
Kiss Balázs Geográfus MSc/I. évf..  Hazánkban leginkább használt levelezőrendszerek  Üzleti levelezőrendszerek  Thunderbird  Gmail  Apple Mail 
Integráció a Smart City megoldások között
GYÁRTÁSTECHNOLÓGUS A Caterpillar Magyarország gödöllői telephelyére
Az ORACLE JDE EnterpriseOne ERP rendszer bevezetésének tapasztalatai
Balsai Péter / Mithrandir Kft. Goreczky Roland / Rivendel Kft
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Előadás másolata:

Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel 2011.10.12. Dr. Németh András Ügyvezető Igazgató | Anton Kft.

CMMS  ELVÁRT RENDSZER KÖVETELMÉNYEK Teljeskörű, belső vállalati adatbázis Egyszerű workflow Korszerű karbantartási stratégiák támogatása Integráció a meglévő ERP rendszerrel Integráció a meglévő riport rendszerrel Karbantartási mérőszámok biztosítása Eszköz kategóriák: Ingatlanok Gépek Segédüzemi berendezések Gépjárművek Szerszámok/Készülékek Mérőeszközök Informatikai eszközök Kéziszerszámok Munkaruha Munkavédelmi eszközök Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel Dr. Németh András 2

RENDSZER LEÍRÁS CMMS rendszer: Maintenance Assistant™ 3.9 Szerver: Win2008 Adatbázis: Apache Derby (JDBC adatkapcsolat) Kliensek: Win2000, WinXP, Win7 >> Web/Java Felhasználók száma: 300 Vállalatirányítási rendszer (ERP): QAD MFG/PRO eB2.1 Riport alkalmazások: Crystal Reports XI, Jasper Reports 4.0 (iReport 4.0) Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel Dr. Németh András 3

Maintenance Assistant™ *referencia adatok Közösségi fejlesztési alapelv Installációk száma: >20 000 Területi lefedettség: 171 ország Iparágak: 146 Nyelvi változatok: 80 * 2011.08. Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel Dr. Németh András 4

Maintenance Assistant™ FUNKCIONALITÁS Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel Dr. Németh András 5

Maintenance Assistant™ Berendezések Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel Dr. Németh András 6

Maintenance Assistant™ MUNKALAPOK Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel Dr. Németh András 7

Maintenance Assistant™ ÜTEMEZÉSEK Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel Dr. Németh András 8

Maintenance Assistant™ TESTRESZABÁS Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel Dr. Németh András 9

Törzsadat szinkronizáció Hiba bejelentés interfész INTEGRÁCIÓS SZINTEK Törzsadat szinkronizáció Hiba bejelentés interfész Munka lejelentés interfész Hibrid riport rendszer Készlet szinkronizáció Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel Dr. Németh András 10

RENDSZER FELÉPÍTÉS Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel Dr. Németh András 11

KIMENETI ADATOK Riportok Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel Dr. Németh András 12

KIMENETI ADATOK Mérőszámok Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel Dr. Németh András 13

ELŐNYÖK/HÁTRÁNYOK Maintenance Assistant™ Alaprendszer ingyenes Egyszerű üzemeltetés Skálázhatóság Korszerű technológia Web alapú, vékony kliens, távoli elérés Publikus, helyi adatkapcsolat (Intranet) Jól szervezett, egyszerű workflow Hátrányok Magyarországi támogatás hiánya Rendszer integráció Lassú hibajavítás Adatsebesség Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel Dr. Németh András 14