IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Budapest New Technology Meetup Group Tárkányi Ferenc.
Advertisements

Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
© 2010 IBM Corporation IBM Enterprise Content Management Az intelligens karakterfelismerés üzleti lehetőségei A dokumentum feldolgozás 5 lépcsője Előadó:
Projekt vezetés és kontroll – Mi történik a gépházban?
Lotus Announcement day
Intranet portál bemutató
E-LEARNING ÁLTAL TÁMOGATOTT KÖNYVTÁRI MUNKAFOLYAMATOK
Windows SharePoint Services 3.0
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatika szerepe a vállalati kultúra és versenyképesség javításában Dr. Kornai Gábor AAM Tanácsadó.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Naprakész Microsoft technológiák banki környezetben Bessenyei László Magyar Külkereskedelmi Bank Rt.
Kőnig Tibor főmérnök Microsoft Magyarország. Ma a vállalatok elsősorban olyan szoftvereket használnak, amelyeket maguk futtatnak ez a helyben telepített.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország.
RENDSZERINTEGRÁLÁS B_IN012_1
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
E-NAPLÓ Szabó László.
SQL Server 2005 Reporting Services a gyakorlatban
2 Forrás: The Standish Group International, Extreme Chaos, The Standish Group International, Inc., 2000.
Oracle Java fejlesztési stratégiája
1950-es évek 1960-as évek 1970-es évek 1980-as évek 1990-es évek
A vállalati pénzügyi tervezés informatikai támogatásának lehetőségei Magyarországon Szakdolgozat Budapesti Corvinus Egyetem – Mérnök-közgazdász posztgraduális.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Az Office Business Application (OBA) alkalmazásmodell Az üzleti probléma: központosított, mégis rugalmas feladatkövetés A lehetséges megoldások nagyvállalati.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Microsoft Project Server 2003 Egyedi projekt alkalmazások: pályázatok, beruházások kezelése a.
SQL Server 2005 Reporting Services Kószó Károly rendszermérnök Microsoft Magyarország.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Dokumentumkezelés GTM szeminárium sorozat Kontor 2004 ügyviteli keretrendszer Előadók: Szalontai Zoltán (T-Systems) Albert István (MSDN Kompetencia Központ)
Áttérés az Office 365 szolgáltatásra Microsoft Online Services Áttérés a BPOS rendszerről az Office 365 használatára meglévő BPOS-ügyfelek esetén.
Látványos vektrorgrafikus és deklaratív prezentációs réteg 3D támogatássalLátványos vektrorgrafikus és deklaratív prezentációs réteg 3D támogatással Egységesített.
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
WEB MES (webes gyártásirányító rendszer)
SCVMM 2012 – a privát felhőre optimalizálva Szolgáltatások Felhő Telepítés Szerkezeti elemek Hyper-V Bare Metal Provisioning Hyper-V, VMware, Citrix.
Költség hatékony és rugalmas infrastruktúra ami az ismert és meglevő termékeken alapul  Heterogén környezetek támogatása  Folyamat automatizálás  Önkiszolgáló.
Adminisztrációs modul Bátyai Krisztián NetAcademia Oktatóközpont oktató, fejlesztő MCT, MCPD 3.5.
Mobil eszközök biztonsági problémái
Member of HVB Group HVB Bank Internet Banking szolgáltatás Komócsi Sándor Dr. Vinnai Balázs HVB Bank Hungary Rt. A fejlődés útja, technikai,
Üdvözöljük az IIR Konferencia résztvevőit! IIR Konferencia 2001.
Adatbányászat és üzleti intelligencia SPSS – MicroStrategy integráció
Engel László fejlesztési igazgató
4/5/2017 1:42 PM Egységes felhasználói adatkezelés a Forefront Identity Manager segítségével Szirtes István ügyvezető, SCOM MVP, vezető.
Java web programozás 11..
Fejlesztés Menedzser ismertető II.rész 1 A Projektekről nyilvántartott fontosabb adatok Alapadatok, Mérföldkövek, Emberi erőforrások, Költségek, Szoftver.
A Microsoft Üzleti Intelligencia megoldása és platformja
Dokumentumkezelés Magyarországon
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Térképes Alkalmazásfejlesztés Firefox OS rendszeren.
Dokumentumkezelő rendszer javaslat PTR zRt. részére
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER A Calderoni Program során fejlesztésre kerülő rendszer vázlatos bemutatása.
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER A Calderoni Program során fejlesztésre kerülő rendszer vázlatos bemutatása.
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
Csoportmunka megoldás a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumában
„SZERVEZETI HATÉKONYSÁG FEJLESZTÉSE AZ EGÉSZSÉGÜGYI ELLÁTÓRENDSZERBEN – TERÜLETI EGYÜTTMŰKÖDÉSEK KIALAKÍTÁSA” TÁMOP B MAGYAR KÓRHÁZSZÖVETSÉG XXVII.
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
ECM evolúció – a Leitz-iratgyűjtőtől a tanúsított iratkezelésig Ovitas Magyarország Informatikai Kft. Vitéz Miklós Budapest, november 8.
Egységes tartalomkezelés - Adatharmonizálás ECM filozófiával -
BIRDIE Business Information Reporter and Datalyser Előadó: Schneidler József.
Nagyvállalati dokumentumkezelés 2. Fejér Gábor PYLON KFT DMS megoldás nyílt forráskódú környezetben – az XDocs rendszer.
Kiss Balázs Geográfus MSc/I. évf..  Hazánkban leginkább használt levelezőrendszerek  Üzleti levelezőrendszerek  Thunderbird  Gmail  Apple Mail 
Enterprise Content Management – Referencia projekt.
Oracle Vállalati Tartalomkezelés Oracle ECM termékpaletta.
2007. szeptember 27. DMS Forte - Dokumentumkezelési újdonságok 1 Az ECM felszínre törése - DMS konvergencia (Enterprise Content Management, Document Management.
FAIR RENDSZERKONCEPCIÓ ÉS A BEVEZETÉS LÉPÉSEI DECEMBER 17.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Elektronikus dokumentumkezelés
Ajánlat, szerződés, számla dokumentumok egységes kezelése
HunTéka – több mint könyvtári rendszer
Kulcsrakész Közgyűjteményi Portál
Tarcsi Ádám, egyetemi tanársegéd ELTE Informatikai Kar
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő - Workplace és Portal

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Egységesített felhasználói felület SOA, összetett alkalmazások Összetett alkalmazás (composite application) (Portletek) Szolgáltatások Ügyféllista Ügyféladatok Megrendelések listája Számlák listája Kereskedők, ügyfélkapcsolat felelősök Alkalmazások CRM ERP HR Munkafolyamat

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) A WebSphere Portal motor  Központosított bejelentkezés és biztonság  Egységesített adatbázis háttér  Egységesített tartalom tároló  Felhasználói címtár kezelése  Portlet API és kommunikáció  Workflow támogatás  Különféle kliensek kezelése, AJAX lehetőségek

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Alkalmazássablonok Igény szerint létrehozott alkalmazások Oldalak Jogosultságok Beállítások Meglévő elemekAlkalmazássablon Portal alkalmazás példányok

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Szerepkörök Egyszerű paraméter- és jogosultság beállítás Vezetők Kereskedők Ügyfélszolgálat Sablon Pareméterek Jogosultságok Alkalmazás példány

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Workflow Feladatok és munkafolyamatok

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) WebSphere Portal szolgáltatások Csoport- munkahelyek DokumentumWorkflow Web tartalom Űrlapok Productivity Tools Portál szolgáltatások Web böngésző Gazdag kliens Mobil eszköz TartalomAdatokAlkalmazások Mainframe/Legacy Üzleti folyamatok Megjelenítési szolgáltatások Elrendezési szolgáltatások IBM Workplace /Lotus termékek WebSphere Portal Csoportmunka és tartalom szolgáltatások

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Az egységesített felület előnyei FelhasználókVezetők HR/PR/MarketingInformatika

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) IBM WebSphere Portal  Összetett alkalmazások  A mindennapos munka hatékonyságának növelése

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) A felhasználói „élmény”

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) IBM Workplace Dashboards  Vezetői információs rendszerek  Kontrolling- és sales force támogatás

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Információk a napi szintű döntéshozatalhoz 11% 29% 55% Napi 44% Napi 17% Heti 24% Heti 17% Havi Azonnali „Milyen „idős” adatok elegendőek a napi döntéshozatalhoz ben?” “Hogyan válaszolnak a kérdésre napjainkban, 2006-ban?” Gartner

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) A cél...  Növelni a döntések alapjául szolgáló információk minőségét.  Értesíteni a vezetőket és felelősőket problémák felmerülése esetén.  Növelni a végrehajtás sebességét.  Napi szintű működés hatékonyságának növelése. –Jobb ügyfélszolgálat és nagyobb ügyfélelégedettség. –Gyorsabb ügyintézés. –Törvényi szabályozásoknak való megfelelőség.

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Hírek, dokumentumok és más tartalmak közzététele Web Content Management

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Web Content Management

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Linux Desktop

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Linux desktop támogatása IBM szoftverekkel

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) IBM WebSphere Portal WebSphere Portal Lotus Domino és Workplace Services Web Content Management Workplace Dashboards Áttekinthető információk, alerting Önkiszolgáló portál, tartalmak felügyelete Dokumentumkezelés és kommunikáció Egységes felület, összetett alkalmazások

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Köszönöm figyelmüket!

IBM Software Group © 2006 IBM Corporation (WPLC) Gyors fejlesztés, hibamentes kód Meglévő alkalmazások webesítése Szabó János Technikai szakértő - Workplace és Portal

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Portál fejlesztői környezetek  JAVA / J2EE –IBM Rational Application Developer  XML / Dokoumentum alapú –IBM Lotus Component Designer –IBM Lotus Designer  Meglévő alkalmazások portalizálása –IBM WebSphere Portlet Factory

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Összetett alkalmazások bevezetése (ROI)  Fejlesztési idő csökkentése  Meglévő alkalmazások felhasználása  Tesztelés és üzembe helyezés hatékonyságának növelése  Tudásbázis fejlesztése –Meglévő alkalmazások –J2EE, SOA, Compiste applications, Portals, AJAX Best Java Enterprise Portal Technology- IBM: WebSphere Portlet Factory

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Eclipse beépülő modul Rational Application Developer támogatással.  Automatizálás  Változtatás  Újrafelhasználás IBM WebSphere Portlet Factory  Egyszerűsíti a portletkészítés folyamatát.  Felgyorsítja a fejlesztési- és az implementációs folyamatot.  Kapcsolatot biztosít különféle adatforrásokhoz és alkalmazásokhoz (pl: SAP, Siebel, Domino, MS, Oracle, DB2).  Nagy mértékben növeli az elkészült megoldás stabilitását, csökkentve a lehetséges kódhibákat.  Több oldalas portletek fejlesztését is lehetővé teszi

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Varázslók és alkalmazás-adapterek WSRP

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Demo

IBM Software Group © 2003 IBM Corporation (WPLC) Köszönöm figyelmüket!