OTP Fórum Program Sajtótájékoztató – október 13.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
A statisztika rejtelmei
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Kereső program használata Készítette: Berger Nikolett
EREDMÉNYEK ÉS TERVEK A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEMEN AZ OKTATÁSIGAZGATÁS TERÜLETÉN Lengvárszky Attila oktatási igazgató Pécsi Tudományegyetem.
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
AEGONdirekt.hu Köszöntjük Önöket sajtótájékoztatónkon!
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Elektronikus ügyintézés
Kamatszámítás.
Az „Y generáció” egyeteme
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
A biztonságos netes bankolás Pap Gyula Gyermekmentő szolgálat, Médiakonferencia szeptember 26.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Családbarát szálláshelyek Puczkó László Szakmai igazgató.
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
Használata Készítette: Medve Tamás.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
PÉNZÜGYI ISMERETEK A takarékszövetkezeti rendszer
Mylogo is member of Erste Group (this is optional: please cancel completely from the Master, if not needed or just cancel this info) E RSTE B ANK „Olaj.
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
Mobil eszközök alkalmazása vállalati környezetben
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Egyszerű, gyors, biztonságos A háromból kettőt választhat Kutatási eredmények az eBanking szolgáltatásokról május 12.
VIRTUÁLIS TEREK online életpálya-menedzsment Dexter - MarkCon
Ügyfél Elégedettségi Vizsgáló és Elemző Program
Az ÚMFT SLA rendszere - a független értékelő szemszögéből -
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
Fizetés érintés nélkül
MMORPG ONLINE SZEREPJÁTÉK JELENTŐSÉGE AZ EMBERI KAPCSOLATOK TÜKRÉBEN
Pénziránytű pénzügyi ismeretterjesztő honlap fiataloknak Háttér információk Szalay György Pénzügyi Kultúra Központ november 27.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
Elektronikus bankolás Gyors, hatékony és biztonságos módja a kommunikációnak és az üzleti kapcsolatnak a Bankal. Tranzakciókat a saját irodából vagy otthonról.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
EME Zrt. 2007/Fürst György/ EME mobilfizetés – bankszámláról?! Füst György Igazgatóság elnöke EME Zrt november 20. EME mobilfizetés - Bankszámláról?!
Internetes bankok piacformáló hatása
Miért érdemes az eMagyarország hálózathoz tartozni? Az eMagyarország hálózat működése kézzelfogható eredményekkel járul hozzá a társadalom és a gazdaság.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
PDA és Okostelefon.
 Az elmúlt években ki kristályosodtak azok az alapelvek, amelyek meghatározóak a CIB Bank működése során, és továbbra is változatlanok:  Fenntartható.
Pénz- és tőkepiaci globalizáció
Szanálási tervek, szanálhatósági vizsgálatok
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Azonosítás és biztonság pénzintézeti környezetben Jakab Péter igazgató Magyar Külkereskedelmi Bank Rt. Bankbiztonság.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Ami változott, és ami nem
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
Elektronikus ügyintézés
Előadás másolata:

OTP Fórum Program Sajtótájékoztató – 2010. október 13. OTP Bank Investor Relations 2017.04.03. OTP Fórum Program Sajtótájékoztató – 2010. október 13. Kovács Antal, Az OTP Bank Nyrt. vezérigazgató-helyettese Forrai Péter, OTP Bank Nyrt. Elektronikus Banki üzletágának ügyvezető Igazgatója Dr. Törőcsik Mária közvélemény-kutató, Törőcsik Inspiráció Investor Presentation 1 1

Az elmúlt egy év hazai és nemzetközi elismerései az OTP Banknak 2010-es elismerések „Felhasználóbarát honlap 2009-2010” címet kapott a bank megújult honlapja. A Magyar Tartalomipari Szövetség évente megrendezi az eFestivalt, amelyen a hazai online és multimédia szakma legjobb gyakorlatait díjazzák.  „A legjobb bank Magyarországon” díj (Global Finance) 2010-ben 13. alkalommal kapta meg a nemzetközi magazintól a bank az elismerést. 2009-es elismerések Minőségi díj Az Év Honlapja 2009 pályázaton „Szolgáltatás” és „Elektronikus hírlevél” kategóriákban. „Az év bankja Magyarországon” díj (Banker) A legjobb bank és a legjobb privát banki szolgáltatást nyújtó pénzintézet Magyarországon (Euromoney) „Az év bankja 2009” és „A válságot legjobban kezelő bank 2009” (MasterCard® - Az év bankja verseny) az Év bankkártyája 2009 és az Év bankkártya sorozata 2009 díj a Magyar Képzőművészeti Egyetem pályázatán. Az év bankkártyája a MasterCard Online – „Green” kártya lett. Az Év bankkártya sorozatának járó elismerést az OTP Cafeteria – Mastercard Online – Maestro PayPass hármasa kapta. 

Az OTP Junior arculata

OTP Fórum Program embléma

Okostelefonos banki alkalmazásteszt fókuszcsoportos kutatás Dr. Törőcsik Marketing Inspiráció | Fogyasztói Magatartás Kutató Intézet Trendinspirációs Műhely 7625 Pécs, Kaposvári u. 4. | Tel./Fax: 72/511-699 info@trendinspiracio.hu | www.trendinspiracio.hu

kutatási célok módszertan az iPhone és egyéb okostelefon használók motivációi, attitűdjei alkalmazások használatának vizsgálata vonzó, népszerű alkalmazások elutasított alkalmazások elektronikus bankolási és fizetési szokások vizsgálata koncepcióteszt: az OTP iPhone-ra fejlesztetett banki alkalmazásának előzetes vizsgálata módszertan fókuszcsoportos kutatás a célcsoport körében 3 csoport fiatal nagyvárosi okostelefon tulajdonosok legalább átlagos végzettség és jövedelem „Nekem annyit jelent, hogy az egész életemet, a kapcsolataimat tartalmazza, ha egy nap otthon hagynám, meg lennék halva.” - Ilona

az okostelefon kategóriája a funkciók összeolvadása – „minden egy zsebben” „Számomra azt jelenti, hogy gyakorlatilag minden egy zsebben van: fényképezőgép, navigáció, internet, zene, telefon, e-mail, bármi. Majdnem mindenre tudom használni.” – András a teljesítmény növekedés szinte laptop teljesítmény „Mobil operációs rendszer fut rajta, ettől mini laptop lesz. Egy sima mobiltelefonhoz képest kinyitja a lehetőségek tárházát.” – Attila a mindennapi élet támogatása több fronton a munka és a magánélet szervezése, segítése közösségszervező tartalommal is bírnak közösségi oldalak, közösségi web

az alkalmazások motivációja folyamatos jelenlét, gyorsaság nem csak motiváció, hanem elvárás is szórakozás a megjelenésnek is szórakoztatónak, érdekesnek, újszerűnek kell lennie munka, praktikum, mindennapok mindenki más funkciót, alkalmazást tud használni „Ha ingyen WiFi-s helyen vagyok akkor ezek folyamatosan mennek és szól, ha kaptam egy e-mailt, vagy ha a Facebook-on van valami történt. Ez a totális függőség.” – Viola „Én nagyon szeretem a hangjegyzet funkcióját, mert rámondom, és utána összeállítom a jelentést – egyszerűbb, mint leírni.” – Melinda

Okostelefonos alkalmazások közösségi web praktikum, munka játék, szórakozás navigáció

Az ideális banki alkalmazás funkciói kulcsfogalom: személyre szabottság ebben az esetben az ajánlatoktól, megkeresésektől sem ódzkodnak elvárás a pénzügyi döntéseik hatékony támogatása gyakran összehasonlító, összefogó alkalmazásban gondolkodtak jó lenne az ajánlatokat összehasonlítani az ideális alkalmazás mindent tudna az online, gyors és egyszerű ügyintézés vágyott a célcsoporton belül [real time] problémakezelés hatékony ügyfélszolgálat „De el tudnék képzelni személyre szabott alkalmazást is. Ha engem például, nem érdekelnek a betétek, csak a hitelek, akkor tudjam szűrni – mert előszeretettel küldözgetnek kérés nélkül mindent, ami nem érdekel.” – Gábor

Alkalmazásteszt a menüponttal szembeni várakozások előzetes felmérése a tesztelés menete a koncepciót menüpontonként teszteltük az alábbi struktúra szerint a látottak megvitatása a menüponttal szembeni várakozások előzetes felmérése a felülettervek bemutatása, ismertetése

bejelentkezés a netbankba Alkalmazásteszt elfogadott elemek hírek megítélése a majdani tartalomtól függ pozitív, ha nem csupán a banki-, pénzügyi világgal kapcsolatos a tartalom megoszthatóság megítélése (facebook, iwiw) nem egységes keresők a legpozitívabb fogadtatás, létező igényt elégít ki az elvárt módon van, aki használt már hasonlót árfolyam elfogadott ötlet a legfontosabb árfolyamok (valuta, deviza) mellett elképzelhetőnek tartották a tőzsdei indexek, részvények követhetőségét is ügyintézés kapcsolat „egygombos”, „real time” igények, gyors ügyintézés egyenleg lekérdező fontos bejelentkezés a netbankba optimalizálás elengedhetetlen

egyéb ügyintézés egyéb Alkalmazásteszt eredménye kérdéses elemek elutasított elemek egyéb ügyintézés reklámvideók IBAN kalkulátor prepaid bankkártya feltöltés, hűségpont beváltása a reklámvideók letöltése idő- és költségigényes szükségtelennek, feleslegesnek ítélték meg ezekre még nincs igény alkalmazásuk csupán elvétve történik egyéb szezonális alkalmazások megítélésük a majdani tartalomtól függő

optimalizált felületek személyre szabhatóság – minden területen fontos Megállapítások a mobil banki alkalmazás lehetősége vonzó az okostelefon tulajdonosok számára a téma tárgyalásakor az elektronikus bankolással és a bankokkal szembeni igényeiket tisztán megfogalmazták kulcsszavak biztonság – garantálása elengedhetetlen még a nyitottabb, fiatalabb célcsoportok esetében is optimalizált felületek személyre szabhatóság – minden területen fontos az alkalmazás elemeit is személyre szabva fogadnák el a tartalom esetében is szívesen vennék az ajánlatok, megkeresések szintjén is fontos lenne számukra előzékenység, az ügyfél segítése az ügyintézés minél gyorsabb, hatékonyabb és olcsóbb legyen