PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: 2014. március 14-től.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 14-től.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
TOTALCAR MAGAZINE ANGOL NYELVŰ KIADVÁNY Érvényes: január 1-től.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT ÉS TEMATIKUS CSATORNÁK Érvényes: március 14-től.
Általános médiaajánlat
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
RICH MEDIA MEGOLDÁSOK június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
2014. január 1. TERMÉKELHELYEZÉSI LEHETŐSÉGEK KIEGÉSZÍTŐ AJÁNLAT.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés március.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
A digitális reklám eszközei 1.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Előadás másolata:

PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től

• blog • aktív felhasználó • napi bejegyzés • napi komment Forrás: Blog.hu belső statisztika 2

• havi 1,9 millió 15 évnél idősebb, belföldi látogató • elérés a hazai internetezők között: 38% • elérés a teljes lakosságban: 23% #Weboldal Visitors (real users) Reach- Internet Reach-Total Population 1.google.hu ,20%55,17% 2. facebook.com ,66%49,00% 3.youtube.com ,24%47,00% 4.mail.google.com ,72%26,78% 5.blogspot.com ,19%22,95% 6.blog.hu ,49%22,54% 7.aprod.hu ,29%20,67% Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) A LEGLÁTOGATOTTABB HAZAI OLDAL! 3

4

5

Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) 6 LÁTOGATÓK

7 7 A BLOG.HU FELÉPÍTÉSE

• a CEMP SH által szervezett vagy a hirdető által kijelölt blogger(ek) • a blog kitűnő eszköz az edukációra, illetve a fogyasztókkal folytatott interakcióra • blogpromóció a látogatottság növeléséhez • kiemelés az Index címlapján lévő Index2 dobozban 8 PR BLOGOK

PR blog szerkesztőségi blogger bevonásával • Index által biztosított, dedikált blogger • folyamatos frissítés, min. heti 2 poszt • havi 8 alkalommal min. 2 órára kiemelés a pr-blogok között Index címlapon (garantált) • fix kiemelés a Blog.hu címlapján a szponzorblogok között (garantált) • havi AV a blogra mutató co- branded kampány (medium rectangle, roadblock „B”) - felület: Index, Sport Géza, Velvet, Totalcar, Inda A PR blog várható elérése témától függően: UV/hó Hirdetési díj: net-net Ft/hó 9 A blogger díja esetileg egyeztetendő és nem része a médiaköltésnek. Blogdizájn egyszeri díja: nettó Ft, ami nem része a médiaköltésnek. Min. 3 hónap megrendelés esetén grátisz biztosítjuk. PR BLOG BELSŐ BLOGGERREL

HOGYAN LESZ LÁTOGATOTT ÉS SIKERES EGY BLOG? Erre találtuk ki a blogpromóciós csomagokat. 10 BLOGPROMÓCIÓS CSOMAG

1.Index címlapi Index2 blokk • Naponta automatikusan a legfrissebb poszt kerül kiemelésre, min. 2 órára • Kikerülés ideje: adott napon, szabad helyek függvényében az Index2 blokk szerkesztője dönti el • Átlag heti elérés és megjelenésszám: RU, AV 2.Blog.hu címlap szponzorált blokk • Naponta automatikusan a legfrissebb poszt kerül kiemelésre • Átlag heti elérés és megjelenésszám: RU, AV 3.Inda kilépő oldali blogajánló • Naponta automatikusan a legfrissebb poszt kerül kiemelésre • Átlag heti elérés és megjelenésszám: RU, AV 11 Csak a Blog.hu-n futó blogok adott napi posztjainak kiemelése lehetséges. Forrás: Online Publisher’s Audit február átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum Adserver NG február BLOGPROMÓCIÓS FELÜLETEK

12 Index címlapi Index2 blokk Blog.hu címlap Inda kilépő oldal BLOGPROMÓCIÓS FELÜLETEK MINTÁK

13 •Index címlapi Index2 blokk: 1 hét •Blog.hu címlap: 1 hét •Inda kilépő oldal: 1 hét 1. „Egy – megérett a meggy” csomag Listaár: Ft •Index címlapi Index2 blokk: 3 hét •Blog.hu címlap: 3 hét •Inda kilépő oldal: 3 hét 2. „Három – te leszel a párom” csomag Listaár: Ft •Index címlapi Index2 blokk: 5 hét •Blog.hu címlap: 5 hét •Inda kilépő oldal: 5 hét 3. „Öt – érik a tök” csomag Listaár: Ft BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Naponta max. 1 poszt kerül kiemelésre.

Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat gemius Online Publishers’ Audit, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk a CEMP SH Kft., az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy a CEMP SH Kft. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 14