„A vállalaton belüli modern kommunikáció”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Laboratóriumi munka szerepe a minőségbiztosításban
Korszerű városmarketing a modern technológia bevetésével Digitális útbaigazító és tájékoztatási rendszer Egy modern marketing eszköz városok, önkor- mányzatok.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Intranet portál bemutató
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Verfasser · weitere Angaben
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Business Process Outsourcing © Arthur Andersen 2001 Szolgáltató központok a harmadik évezredben Várnai Éva partner Andersen, Vezetési tanácsadás.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
ENERGIAIRÁNYÍTÁSI SZABVÁNYOK
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
A szolgáltatások minőségének biztosítása és értékelése
A projektmenedzsment fogalma
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Jó és rossz kommunikáció - Lehetséges jó és rossz kommunikációs helyzetek, és azok következményei Előadó: Alf Martienssen JVSZ,
DOKUMENTUMKEZELÉS.
A projektmenedzsment fogalma
Dr. Kollár Gábor vezető auditor Det Norske Veritas Magyarország
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
CRM Customer Relationship Management –
1 Gazdaság és környezet Előadó: Nagy Tamás. 2 Általános környezetvédelmi kérdések a vállalatoknál A gazdasági, piaci és környezeti körülmények miatt egyre.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
KNOLL1 Prof.Dr.,Dr.hc. Knoll Imre c.egyetemi tanár, MTA doktor Új törekvések a logisztikai közreműködésben BKF-HFF Kar Logisztika Szakirány II. Budapest,
INFORMATIKA E-management E-business E-gyártás. Információ alapú gazdálkodás E-management E-business E-gyártás – E-minőségirányítás.
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
Fejlesztési, stratégiai útmutató
SZEMÉLYZETI MARKETING
A STRATÉGIAI KONTROLLING SZEREPE
A szervezeteken belüli funkcionális területek kontrollingja
Stratégiai kontrolling az egészségügyben
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
Projektek monitorozása. Elvek és módszerek
Controlling a gyakorlatban
Szilvási Mihály TM Magyarország Kft.
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Funkciói, feladatai és területei
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Minőség menedzsment 6.előadás
Az EEM helye a menedzsmentben
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
Társadalmi-gazdasági egyenlőtlenségek Régiók, megyék, kistérségek.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
Emma telefonos ügyfélszolgálat
ÜZLETI STRATÉGIÁTÓL A MINŐSÉGTERVEZÉSIG
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
Hatékonyságnövelés, avagy: Buktatók és előnyök a társas praxisban 2014 PMK dr. Bába András – Polequi Bt.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
VÁLTOZÁSOK AZ ISO 9001 SZABVÁNYBAN 2015.
2003. A környezeti helyzetfelméréstől a környezetirányítási rendszer auditálásáig Dr. Szegh Imre.
11. Előadás Az emberi erőforrások fejlesztése. Az emberi erőforrások fejlesztése 1.Az alkalmazottak fejlesztése (development ) 2.Továbbképzés, betanítás.
Vállalkozásmenedzsment I.
Móricz Pál – ügyvezető igazgató Szenzor Gazdaságmérnöki Kft.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Móricz Pál – ügyvezető igazgató Szenzor Gazdaságmérnöki Kft.
A japán projektek sikertényezői – Kutatási beszámoló
Móricz Pál – ügyvezető igazgató Szenzor Gazdaságmérnöki Kft.
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Előadás másolata:

„A vállalaton belüli modern kommunikáció” Die traditionellen Organisationsstrukturen beruhen in ihrem Kern auf der tayloristischen Arbeitsteilung. Eine stark arbeitsteilige funktionsorientierte Struktur, in der spezialisierte Funktionsbereiche abgegrenzte Anteile der Unternehmensleistung erbringen, dominieren das betriebliche Geschehen. Und genau diese Spezialisierung hat – historisch betrachtet – zu immensen betrieblichen und gesamtwirtschaftlichen Effizienzgewinnen und Lernprozessen geführt. Funktionale Organisationsstrukturen haben somit ganz klar ihren Wert bewiesen. Die mit ihnen verknüpften Nachteile und Mängel sind heute jedoch sichtbarer als je zuvor. Man stellt verstärkt unbeabsichtigte Nebenwirkungen fest, die den positiven Effekt der ursprünglichen Arbeitsteilung zunichte machen können: zunehmende Bürokratie gepaart mit abnehmender Kundenorientierung, zunehmende Schwerfälligkeit gepaart mit abnehmender Innovationskraft sind Kennzeichen dieser Entwicklung. presents: „A vállalaton belüli modern kommunikáció”

Az Ön vállalata sokat elért….. Kitűztünk célokat, stratégiát Modernizáltuk a vállalatunkat Felépítettük a vállalati kultúrát és a CI/CD-t Rendbe tettük a folyamatokat Ellenőrizzük a pénzfolyamatokat …. a termékeinket …. az embereinket és erőforrásokat Most jók vagyunk, vagy maradt még tennivaló? Die traditionellen Organisationsstrukturen beruhen in ihrem Kern auf der tayloristischen Arbeitsteilung. Eine stark arbeitsteilige funktionsorientierte Struktur, in der spezialisierte Funktionsbereiche abgegrenzte Anteile der Unternehmensleistung erbringen, dominieren das betriebliche Geschehen. Und genau diese Spezialisierung hat – historisch betrachtet – zu immensen betrieblichen und gesamtwirtschaftlichen Effizienzgewinnen und Lernprozessen geführt. Funktionale Organisationsstrukturen haben somit ganz klar ihren Wert bewiesen. Die mit ihnen verknüpften Nachteile und Mängel sind heute jedoch sichtbarer als je zuvor. Man stellt verstärkt unbeabsichtigte Nebenwirkungen fest, die den positiven Effekt der ursprünglichen Arbeitsteilung zunichte machen können: zunehmende Bürokratie gepaart mit abnehmender Kundenorientierung, zunehmende Schwerfälligkeit gepaart mit abnehmender Innovationskraft sind Kennzeichen dieser Entwicklung.

Hogy néz ki az Ön kommunikáció-analízise? Kommunikációs hiányosságok: A vállalatoknak csak 48% -a reagál a vevői problémákra Compact Informationsdienst Az érdekpartnerek elégedettsége közvetlenül összefügg a kommunikáció és az információ minőségével A vállalatok 55%-a nem kommunikálja vállalaton belül a panaszokat Compact Informationsdienst A tanúsított vállalatok dolgozóinak csak 25%-a érzi jól informáltnak magát HMP International A belső projekteknek csak 43%-a zárul pozitív eredménnyel Merten International A vállalatok a kommunikáció területén nagyon inkonzisztents módon cselekszenek

1.Feltételezés Minden lépés/döntés/munkafolyamat/fejlesztés előtt van egy információfeldolgozás – ennek eredménye a lépést irányít Megnyilatkozás Tartalom Kapcsolat Hivatkozás Négy fülű befogadó Szaglás Ízlelés Tapintás Látás

Kritériumok, ami a feldolgozást befolyásolja …hangulat …cégkultúra, nyelvi kultúra, népi tradíció… …képzés és képesítés …tapasztalat …kapcsolat olyan emberekkel ill. teamekkel, akiktől az információ származik …saját céljaim és belső motiváció és sok más egyéb

Vannak kommunikációs jelek, amit mindenki megért… pantomime ... de sajnos nem mindenki képes egyértelműen kommunikálni.

A helyes kommunikáció ma a legnagyobb kihívás … kommunikáció még soha még nem volt nehezebb Outsourcing a kommunikációs szolgáltatásoknál Internet, Blog, Call- Center magas nagyon magas Routing / Re-Routing CTI-összeköttetés Hívások továbbítása, Mail A megvalósítás időigénye Beavatkozás a szervezeti felépítésbe Fax-/Voice- Server Beszállítókkal való kapcsolat EDI Átjárható Mobil hálózatok TK-szolgáltatások Központi rendszer- bekapcsolása Adminisztráció, CRM szervice Hálózati integráció Die traditionellen Organisationsstrukturen beruhen in ihrem Kern auf der tayloristischen Arbeitsteilung. Eine stark arbeitsteilige funktionsorientierte Struktur, in der spezialisierte Funktionsbereiche abgegrenzte Anteile der Unternehmensleistung erbringen, dominieren das betriebliche Geschehen. Und genau diese Spezialisierung hat – historisch betrachtet – zu immensen betrieblichen und gesamtwirtschaftlichen Effizienzgewinnen und Lernprozessen geführt. Funktionale Organisationsstrukturen haben somit ganz klar ihren Wert bewiesen. Die mit ihnen verknüpften Nachteile und Mängel sind heute jedoch sichtbarer als je zuvor. Man stellt verstärkt unbeabsichtigte Nebenwirkungen fest, die den positiven Effekt der ursprünglichen Arbeitsteilung zunichte machen können: zunehmende Bürokratie gepaart mit abnehmender Kundenorientierung, zunehmende Schwerfälligkeit gepaart mit abnehmender Innovationskraft sind Kennzeichen dieser Entwicklung. kevésbé magas Karrier kihasználás Központi számlázás Beszéd alacsony kevésbé magas nagyon magas Rendszerkövetelmények / hálózati követelmények

Mit befolyásolhat a kommunikáció minősége? Vállalat Vállalati célok, stratégia, struktúra Üzleti folyamatok Ellenőrzés, Min.menedzsment Technologia Marketing/ Értékesítés Vezetés, PÜ, Controlling Rendszer-tervezés, IT és kommuni-káció Siker Tudás, Hír, Kultúra Vevőtörzs és potenc. vevők

2. feltételezés Ma az egyik legnagyobb hiba cégeknél a helytelen vagy pontatlan... hiányos... nem vagy nem időben találta meg a vevőt... nem talált… a rossz vagy nem kompatibilis eszköz használatával átadott... a nem védett... Információ vagy kommunikáció

A helytelen vagy pontatlan kommunikáció Cégeknél általában hiányzik a kommunikációs stratégia Az ISO 9001, TS 16949, ISO 14001 vagy a belső kontrolling/ellenőrzés/auditálás miatt működik, vmi ami egy auditornak megfelel, de nem mindenképpen szolgálja a hibátlan kommunikáció szándékát Kommunikációs koncepciók és IT megoldások elemzése (Kommunikációs audit) Szervezeti és üzleti folymatok elemzése A teljes hálózati szolgáltatás optimalizálása (beszéd- és adathálózatok) Szervezetre szabott kommunikációs koncepciók fejlesztése és megvalósítása

A hiányos kommunikáció és a rossz vagy nem kompatibilis eszközhasználattal átadott információ Minden ember másként kommunikál – Azzal a kulturális, családi, tudományos és lelki háttérrel, amely egyénenként változó azokat az eszközöket használja, amiket ismer Belső kommunikációs folyamatai elemzése (Kommunikációs audit) Kommunikációs költség elemzése Szervezetre szabott kommunikáció stratégia fejlesztése és megvalósítása Kommunikációs tréningek Kommunikációs költség optimalizálása

Nem vagy nem időben találta meg a vevőt.. A CRM (Customer Relationship menedzsment) stratégia Belső vevőknek Külső vevőknek Belső vevőknek (munkatársak, projektteam, társszervezet, vezetés …) Külső vevőknek (beszállítók, közvetlen vevők, végfelhásználók, (tulajonosok), társadalom…) Pld. CAS „Genesis World” CRM megoldás Inhouse/Vevő Information screen technológia Website és Videótechnológia (WebFreeTV)

A nem célba talált információ Minden ember másként archivál – A cégeknek kell a tudást őrizniük A cég tanulóképességének elemzése Szervezetre szabott dokumentum-kezelési és archiválási rendszer vagy találórendszer fejlesztése és megvalósítása pld. MBASE Neuropower

A nem védett információ Security - koncepciók a beszéd- és adathálózatokhoz, a hálózati integritás és hozzáférési védelem biztosítása Támadást / betörést jelző technika, mint az átfogó biztonsági koncepciók integrált összetevője Tűzjelző technika, mint az épület-management és az átfogó riasztás-szervezés része Koncepciók a klasszikus biztonságtechnika modern hálózati megoldásokba való integrálására Új feljegyzési és átviteli technikák alkalmazása az intervenció minőségének növelése és a videó-archiválás optimalizálása érdekében Az új azonosítási módszerek és hálózati összekapcsolások hatékony és bizonságos belépési ellenőrzést tesznek lehetővé

Referenciák (Kivonat a közigazgatási és egyházi szervezetek gyféllistájából ) Lasselsberger Knauf Kft. Mart Kft. Wienerberger ZRT Baumax Kft. Julius Meinl AG Lenzing AG Manner & Co AG Neudörfler Büromöbel GmbH Mercedes Wiesenthal GmbH ÖAG Technotrans GmbH Pago Fruchtsäfte GmbH Quester Baustoffhandel GmbH Shell Austria AG Zumtobel AG Partnerünk:

Köszönöm a figyelmet! Elérhetőség: merten@merten.hu www.merten.hu