Magyar, mint idegen nyelv témakörű oktatási és kulturális Internet portál HUNGAROPORT Dr Remzső Tibor MTA SZTAKI.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

IKT = információs és kommunikációs technológia
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
IT-mentor és a képzés gyakorlati kérdései
Internet magyarul? Széphalom, 2009 okt.2. Internetezés és nyelvhasználat A magyar nyelvű tartalmakon kívül milyen tartalmakat használ az interneten? (internetezők.
Az Internet elterjedése Lakossági felhasználás. Internet terjedése.
Szekfü Tibor: Új Internet alapú szolgáltatások vállalkozóknak és vállalkozásfejlesztési szakembereknek a Baross Gábor program támogatásával
2003. november INFOtrend 2003 Váradi Tamás MTA Nyelvtudományi Intézet Korpusznyelvészeti Osztály Nyelvi technológiákkal az információs.
Magyar, mint idegen nyelv témakörű oktatási és kulturális Internet portál HUNGAROPORT Dr Remzső Tibor MTA SZTAKI.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Nyelv-ész-gép Új technológiák az információs társadalomban.
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
M I A HASZNA A KLASZTEREKNEK A GYORS FEJLŐDÉSBEN ? A Z AKKREDITÁLT KLASZTER KKV - K SZÁMÁRA KIHASZNÁLHATÓ ELŐNYEI, AZ INNOVÁCIÓ MENEDZSMENT LEHETŐSÉGEI.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
EU-információs és pályázati szolgáltatások civil szervezeteknek (Soros Alapítvány) Dr. Benedek László CELODIN Kht.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Globalizáció és oktatás
E-learning alapú komplex képzések
E - Learning Információtechnológiai támogatás a nyitott- és távoktatásban.
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
Magyar Információs Társadalom Stratégia (MITS) – egészségügyi és szociális vonatkozások: Az Egészségügyi és Szociális Ágazati Információs Stratégia (MITS-ESZ)
IKTA FORUM Budapest november 28. Fehér Éva Projektvezető I. rész 1 IKTA-2000 Négyrétegű Regionális Információs Rendszer tervezése és fejlesztése.
„A finnugor örökség digitalizálása és automatizált feltárása” szeptember 14. Hungarológia és a Magyar Elektronikus Könyvtár Moldován István Országos.
A Magyar Elektronikus Könyvtár új szolgáltatásai és működése Moldován István OSZK MEK osztály Somogyi Károly Városi és Megyei Könyvtár.
A vidéki tér sikertényezői
LEKTOR/Lexelerator workshop – március 4. A LEKTOR projekt és a Lexelerator platform szolgáltatásainak és eszközeinek ismertetése.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás Egy kísérleti projekt tapasztalatai Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért 2010.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
1.Témakör TÁJÉKOZTATÓ ÉS TARTALOM- SZOLGÁLTATÓ TEVÉKENYSÉGEK.
Szabó József: A múzeumok új kihívása: a múzeumandragógia.
"Vállalkozások és az Információs Társadalom Konferencia" - Szentgotthárd december 5.1 Nyugat-Dunántúl Információs Társadalmi Stratégiájának környezete.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
A CSALÁDI NAPKÖZI GONDOZÁS SZAKMÁVÁ FEJLESZTÉSE A felnőttképzés támogatásának új formái Zarka Dénes TÁMOP /1-C
Miért nem működik még az okostévé modell?
A Grundtvig akció pályázati lehetőségei Grundtvig 2 és 3.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Pedagógiai szakszolgálatok megújulásának szakmai támogatása, eredményei (TÁMOP 3.4.2-B) Kapcsáné Németi Júlia szakmai vezető.
A Magyar Elektronikus Könyvtár új szolgáltatásai és működése Moldován István OSZK MEK osztály Balassi Bálint Megyei Könyvtár Salgótarján,
Eger, AgriaMédia Könyvtárak az elektronikus tanulás szolgálatában Moldován István OSZK
4 Tender Hungary Kft. (Sziklai Zoltán)
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
Intézményi és központi ügyvitelt támogató elektronikus szolgáltatások.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
Az Internet.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Projekt bemutató 2007.Március 9. 1 JOB(B) A NŐKNEK PROGRAM Az eddig elért eredmények.
Bemutatkozik a Magyar Elektronikus Könyvtár osztály november 26.
A könyvtár, mint az információs társadalom stratégiai tényezője Dr. Tóvári Judit
EGEE-II INFSO-RI Enabling Grids for E-sciencE EGEE and gLite are registered trademarks Összefoglalás M. Kozlovszky MTA SZTAKI
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Alkalmazott nyelvészet I.
IKTA-FÓRUM Fehér Éva Projektmenedzser Budapest IKTA-2000 Négyrétegű Regionális Információs Rendszer tervezése és fejlesztése DARFT Informatikai.
Digitalizált információk rendszerezése. A publikus hozzáférés biztosítása az Internet segítségével. Dokumentumkezelés, információ digitalizálás OMA konferencia.
E-Learning, E-Kereskedelem, és E-Gazdaság fejlődései
2003. február 20. Esély és lehetőség: Távmunka Magyarországon 1 Benedek András Távmunka a Tudásgazdaságban A Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium.
A Nyelv- és Beszédtechnológiai Platform egy éve Váradi Tamás MTA Nyelvtudományi Intézet Nyelvi áttörés A nyelv- és beszédtechnológia mint húzóágazat.
A szaktudás dokumentálása – Europass. Ahány ország, annyi…  Oktatási és képzési rendszerek különbözőek  A kompetenciák és képzettségek különbözőek,
A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia március 7.
A határtérség.
Erőforrástérkép egy interaktív gazdaság- és társadalom-földrajzi on-line lekérdezési rendszer Tóth István János - Németh Nándor MTA Munkatudományi.
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

Magyar, mint idegen nyelv témakörű oktatási és kulturális Internet portál HUNGAROPORT Dr Remzső Tibor MTA SZTAKI

2001. Február 28. A projekt célja  Digitális oktatási médiák integrálása egy Internet portálba  Kiegészítő nyelvi-kulturális szolgáltatások  Oktatási és információs rendszer a nyelvoktatás szolgáltatásában  Kulturális és üzleti információk Magyarországról

2001. Február 28. Eszközök, alapelvek  Oktatási és kulturális kínálat a magyar nyelv iránt érdeklődők számára  Magyar Mozaik rendszer (korábbi IKTA pályázat)  Magyar, mint idegen nyelv oktatási és kulturális információs rendszer –Adaptálható más európai nyelvekre is  Lehetőség a kulturális örökség digitális megőrzésére

2001. Február 28. Hungaroport  Rugalmas nyelvoktatási és kulturális információs rendszer  Hozzájárul a felhasználók társadalmi mobilitásának növekedéséhez és életminőségének javításához  Költséghatékony megoldás –Az oktatás és tájékozódás nem lesz helyhez és időhöz kötött –Előzetes felkészülés lehetősége a Magyarországra utazók, itt működni szándékozók számára

2001. Február 28. A Hungaroport részei  Magyar mint idegen nyelvű oktatási és kulturális Internet portál  Online tanfolyamsorozat, on-line szintfelmérés  Nagyméretű adatbázist tartalmazó tesztrendszer  CBT és WBT tanácsadó és elektronikus kereskedelmi alapú szolgáltató rendszer

2001. Február 28. Innováció  Komplex rendszer az oktatás támogatására –Szinkron (csoportos) módszerek –Aszinkron (egyéni) módszerek –A kettő kombinációja  Folyamatos tanulás lehetősége  Az ismeretanyag folyamatos frissítése (lifelong learning)  Nyitott és személyre szabható oktatási rendszer

2001. Február 28. Eddig...  Elkészült az Internet portál arculati terve  Elkészült az Internet portál menüterve  Elkészült az oktatási anyag tesztjeinek részletes terve  Elkészültek a nyelvi tesztek minta-anyagai