Az internet használata a marketingmix-ben

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
S 1SCM© Siemens AG All rights reserved Útmutató a click4suppliers easy használatához Szállítói regisztráció.

Kamarai prezentáció sablon
Gayár Csilla, pénzügyi menedzser VÁTI Kht. Pécsi Területi Iroda DDOP Utólagos akadálymentesítés (Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz)
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Nagyvállalatok és a web 2.0 technológiák a gyakorlatban Előadó: Damjanovich Nebojsa, tanácsadó és tréner.
Weblap szerkesztés HTML oldal felépítése Nyitó tag Záró tag Nyitó tag Záró tag oldalfej tözs.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A direkt marketing fogalma
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Az Internet adta lehetőségek
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Humánkineziológia szak
Online Katalógus aleph.nyf.hu.
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Darupályák tervezésének alapjai
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
szakmérnök hallgatók számára
Sponsorare necesse est
4. Feladat (1) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Készítette: Gocsál Ákos, Gocsál Klára, Fehér Péter 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Internet az oktatásban – taneszközök.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
2006. május 15P2P hálózatok 1 Fóliák a vizsgára: 1. előadás  Bevezető: 11-16, 21,  Usenet: előadás:  Bevezető: 3-8  Napster: 
A HUNAGI közösség és a CASCADOSS Dr. Remetey-Fülöpp Gábor főtitkár HUN A GI CASCADOSS REGIONÁLIS MŰHELY SZEGED, JANUÁR
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
APRÓSÁG Specifikus apróhirdetési oldal
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
A StoreWizard webáruház bemutatása
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
1 TANULÁSI TÍPUS TESZT.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Nagy Regina Az információkat tartalmazó interaktív eszközökre, mint félkész termékekre kell tekintenünk, amiből a felhasználó saját.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Kovács István BME – Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék Marketing II. Online marketing.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Útmutató a click4suppliers easy használatához
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Előadás másolata:

Az internet használata a marketingmix-ben Damjanovich Nebojsa online marketing tanácsadó www.damjanovich.hu

Bemutatkozás Damjanovich Nebojsa Online marketing tanácsadó Három könyv szerzője E-mail marketing, Keresőmarketing, Online pr Előadások, szakmai publikációk Referenciák: a NOKIA Hungary, a HVB Bank Hungary, a GlaxoSmithKline, az AstraZeneca, az MSD, a Figyelő Fórum, a DHL, a Procter & Gamble, a UPC Magyarország, a Kopint-Datorg, az Office Depot, a Junior Achievemen, az Index.hu, az Italok.hu és a ColourBird.com

Tartalom Keresőmarketing E-mail marketing Banner Szponzoráció Online PR Partnerségek

Tartalom Keresőmarketing E-mail marketing Banner Szponzoráció Online PR Partnerségek

Keresőmarketing Minden off-line, online kampánynál Márkanév, terméknév, fogalom Mennyire vagyunk „láthatóak” a neten? Benchmarking: Keresők, katalógusok, linkgyűjtemények Saját website látogatói statisztikánk

Keresőmarketing Branding Interaktivitás Folyamatos jelenlét Kampány Website optimalizálás Kampány Kulcsszavas hirdetés Költséghatékony jelenlét (website optimalizálás) Kulcsszavas hirdetés – közel 70% ROI

Tartalom Keresőmarketing E-mail marketing Banner Szponzoráció Online PR Partnerségek

E-mail marketing Minden speciális célcsoportnál Nyomtatott sajtó mellett használhatunk: E-mail hírlevél (saját) Hirdetés e-mail hírlevélben (média) Direkt e-mail (saját listára) E-mail kutatás (saját, média vagy e-mail listatulajdonos listájára) Autoresponder

E-mail marketing Interaktivitás Branding Kampány Folyamatos jelenlét Technikailag és vizuálisan gondozott e-mail kommunikáció magas szintű márkaismertséget biztosít Az eszköz rendkívüli interaktivitási lehetőségekkel rendelkezik E-mail

Tartalom Keresőmarketing E-mail marketing Banner Szponzoráció Online PR Partnerségek

Banner Vényköteles gyógyszerek esetében csak a speciális website-okon Banner, box, „felhőkarcoló” stb. Kisebb válaszadási arányok Jó márkaismertséget növelő eszköz „Felhívás a cselekvésre” kötelező használni!

Banner (hirdetési csík) Branding Interaktivitás Folyamatos jelenlét Kampány Banner Banner Rövid idő alatt nagy elérés Offline kampány támogatása is lehetséges Kiegészítő online reklámeszköz! (speciális website-okon)

Péda

Tartalom Keresőmarketing E-mail marketing Banner Szponzoráció Online PR Partnerségek

Szponzoráció Stratégiailag fontos website-okon Akár kampányszerűen Az üzenet, kreatív és az egész tartalom változhat Minimum fél, de optimális az 1 év Online szponzoráció MÉRHETŐ

Eredmények mérése A feladattól és a céltől függően történik az eredmények mérése Akció típusok: Cikkek, hírek, kvízek, fórumok, játékok, más Médiateljesítmények: Összes és egyéni látogató, összes és egyéni oldalletöltések, összes és egyéni rákattintások, kitöltött kérdőívek stb.

Szponzoráció Branding Interaktivitás Folyamatos jelenlét Szponzoráció Kampány Szponzoráció Szponzoráció Leginkább használatos eszköz a vényköteles gyógyszerek online promóciójában PR jellegével nagyob érdeklődést vált ki és „hitelesebb” Rendkívülien költséghatékony

Tartalom Keresőmarketing E-mail marketing Banner Szponzoráció Online PR Partnerségek

Online PR Sajtószoba a website-on Sajtóközlemények – PR ügynökség Több célcsoport használatával Linkek elhelyezése minden anyagban Fizetett PR cikk

Online PR Branding Interaktivitás Folyamatos jelenlét Online PR Kampány Online PR Sok lehetőség a kihasználására (vállalati website, brand-site, speciális website-ok, e-mail hírlevelek, chat, fórum, levelező listák

Mit keresnek a médiaképviselők általában a Sajtószobában? PR kapcsolat (elérésekkel) Alapvető adatok ellenőrzése a szervezetről Vezetők helyes névírása, kor, telep- és székhely címek stb. A vállalat saját közleményei Pénzügyi információk Képek letöltése a cikkhez

Sajtószoba nyitóoldala Login felület Utolsó 3-4 képes hír lead-ben + link További hírek - link Pop-up ablak – felhívás a regisztrációra Magyarázat a regisztráció szükségességéről

Regisztráció Előnyök hangsúlyozása és a lehetőségek bemutatása Regisztrációs lap Privát és médiaadatokkal Hírlevél és a többi közlemény engedélyezése Manuális engedélyeztetés/visszaigazolás

Kapcsolatok Kontaktszemélyek neve, címe, arcképe, jogosultsági körök, direkt elérései, munkaidőn kívüli elérések, helyettesek Kiemelt helyen Kontaktszemélyek önéletrajza NEM: pr@ vagy sajto@cegnev.hu

Sajtóközlemények Sajtóközlemények címoldala és rajta Az anyag címe, kelte, téma és a teljes szöveghez és háttéranyagokhoz vezető link Interaktív szövegek és képek Nyomtatási könnyítések Sajtóközlemények archívuma

Keresők Belső Külső Segíti a sajtóképviselő gyorsabb navigálását Speciális információ keresést Archívum jobb áttekintése/használhatósága Sajtóközlemények, képek, szavak és szókapcsolatok Külső Valamelyik kereskedelmi kereső

Termékek/szolgáltatások Új termékek/szolgáltatások, frissítések, visszavonások, esettanulmányok, fogyasztói tanusítványok, hang- és videó klippek, mediakit, nyomdakész szöveg/kép anyagok

Vállalati események Rendezvények, konferenciák, új belépők, előléptetések, leépítések, pénzügyi hírek és évi jelentések, részvényárfolyam, előrejelzések, háttéranyagok a menedzsment önéletrajzai és elérései fényképek (nyomdakész is) tanulmányok, elemzések stb.

Levelezési lista PR kapcsolat (mező) E-mail listák Sajtótájékoztatók Sajtóközlemények Esemény beharangozások Follow-up üzenetek Speciális kérések (automatizált e-mail)

Hasznos linkek A vállalat egységei A vállalat partner- és beszállító listája Együttműködő és hivatalos szervezetek Az üggyel kapcsolatos non-profit szervezetek Más, az iparághoz kapcsolódó linkek

Iparág információi Minden anyag, tanulmány vagy esemény az iparággal kapcsolatban Összehasonlító elemzések, kutatási adatok A lényeg, hogy a sajtóképviselők egy idő után forrásként használják (és jelöljék meg) a website-unkat

Díjak és elismerések Minden információ a kapot díjakról és elismerésekről Forrásokkal, kapcsolat információval Letölthető, nyomdakész szöveg-kép anyagokkal

Segítség Struktúrált, felhasználóbarát „segítség” eszköz nélkül kudarcba fulladhat a „Sajtószoba” A fejlesztő feladata 10%-ra csökkenteni az ember beavatkozását (ügyintést) Minden oldalon szerepeljen!

Tartalom Keresőmarketing E-mail marketing Banner Szponzoráció Online PR Partnerségek

Partnerségek Szakmai szolgáltatás az online tartalomszolgáltatóknak Tartalom szolgáltatása speciális website- oknak Tanulmányok, cikkek, hírek, képek, konferenciák, bemutatók Inkább PR, mint reklám!

Partnerségek Interaktivitás Branding Kampány Folyamatos jelenlét Mindkét félnek hasznot kell húzni a partnerségből Releváns és „többlet értékű” tartalmak Partnerségek

Kérdések? Eléréseim: Damjanovich Nebojsa Telefon: (30) 206-4305 E-mail: nebojsa@damjanovich.hu Website: www.damjanovich.hu