A METRO Kereskedelmi Kft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kelemen Tas, BS Audit International
Advertisements

A magyar vállalkozások üzleti helyzete területi metszetben és a válságra adott reakciók Czibik Ágnes (GVI) MKIK Gazdaság- és Vállalkozáskutató.
részesedés a csehországi piacon Jelen vagyunk a piacon Több mint.
a K&H társadalmi felelősségvállalási tevékenysége
„A vasúti áruszállítás szerepe a logisztikai rendszerben ”
Környezetvédelmi ipar és hulladékgazdálkodás Magyarországon
Magyar ipari parkok kialakításának és működtetésének tapasztalatai Tóth János vezető főtanácsos Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium Üzleti Környezet.
Magyar Export-Import Bank Rt.
Miért fontos? ösztönzi a külgazdasági kapcsolatokat
SIGNAL Biztosító Partnereink a szakszervezetek
A B2B e-kereskedelem sajátosságai
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Mi jellemző a magyar autóipari beszállítók helyzetére napjainkban?
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
A kritikus infrastruktúra biztonsági aspektusai a MOL-nál
Fenntarthatóság – vállalati szemszögből. Fenntartható növekedés - makro  válságot követő stabilizáció  a növekedés mennyiségi/minőségi tényezői  válság.
1 PV helyzetkép Az NCsT felülvizsgálata a napelemes trendek tükrében Horváth Attila Imre helyettes államtitkár Zöldgazdaság Fejlesztéséért, Klímapolitikáért.
A Sberbank Magyarország Zrt. a magyar bankpiacon 2 TÉNYEKÉRTÉKEKCÉLOK SBERBANK Csoport tagja 2012.Q1 óta Tőkeemelés 2013Q óta Volksbankként a magyar.
A három pólusú világgazdaság kialakulása és a világkereskedelem
John Deer a régi és az új költségszámítási rend összehasonlítása KÖZVETLEN KÖLTSÉG KÖZVETLEN KÖLTSÉG ÁLTALÁNOS KÖLTSÉG ÁLTALÁNOS KÖLTSÉG (ÁK) Régi Új gépóramunkaóra.
A szénhidrogén bányászat magyar gazdaságban betöltött szerepe
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a DDOP
A nemzetközi üzleti élet etikája
© ABB Group July 11, 2014 | Slide 1 Az ABB Magyarországon 2012.
A magyar gazdaság helyzete, fejlesztési prioritások Varju László államtitkár Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium.
„G A Z D A S Á G P O L I T I K A” SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR ELŐADÁS SOROZAT 10 x 10 makrogazdasági trendek Szeged, február.
A számvitel három szintje Szakmai közösségek (IASB, FASB) Állam (adószedő, infrastruktúra) Vállalati szabályozás.
A külső környezet elemzése
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
A MÁV Zrt. beszámolási gyakorlatának korszerűsítése
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Európai Uniós pályázatok
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 17. Debrecen.
A MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG VIII. VÁNDORGYŰLÉSE Debrecen, november Az idegennyelv-oktatás szerepe a szervezeti és regionális versenyképességben.
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
MASTERPLAST GROUP Nemzetközi terjeszkedés lehetőségei és veszélyei.
Az információs ipar teljesítménye Európai Unió, Magyarország, Amerikai Egyesült Államok.
© 2004 Dankovics-Meuser-Kristóf-Horváth
Mit adhat egy jó controlling? A Kerry Hungária Kft. controlling rendszerének bemutatása Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak 2003.
A szervezeteken belüli funkcionális területek kontrollingja
„Felsőoktatás új utakon” Fejlesztési célok és források a felsőoktatásban november 28. Budapest.
) 27/07/2014 A befektetői tőke szerepe a távhőszolgáltatás fejlesztésében Fernezelyi Ferenc Kereskedelmi igazgató Dalkia Energia Zrt. MaTáSzSz konferencia.
Folie 1 Ausztria mint gazdasági telephely Európai üzleti tevékenységének kiindulópontja Birgit Reiter-Braunwieser ABA-Invest in Austria Sopron, Februar.
Az EEM helye a menedzsmentben
A Kárpátia Magyar-Román Kereskedelmi és Iparkamara
Társadalmi-gazdasági egyenlőtlenségek Régiók, megyék, kistérségek.
Partnerség a HR működésben Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Párdányi Zsoltné humán partnerek osztályvezető.
Kihívások a HR szakterület előtt Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Rajnai Attila gazdasági vezérigazgató-helyettes.
Bemutatkozik a CPL JOBS. Eredmények számokban  1989 óta Európa egyik vezet ő toborzó ügynöksége és HR - szolgáltatója  Európában 8 országban jelenlév.
Gazdasági kapcsolatok és regionális együttműködések Félixfürdő május 17. Miklóssy Ferenc alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Miért pont Magyarország? avagy Hogyan szerezzünk külföldi befektetőt?
Transznacionális és multinacionális vállalatok
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
Kecskemét, június 20. Szemerey Szabolcs HÍRÖS BESZÁLLÍTÓI KLASZTER
Üzleti mobilfejlesztés és integráció Magic konferencia 2012.
März 2004 Herbert Rupp Az Európai Uniós csatlakozás hatása a magyar járműiparra.
Projekt eredményeinek disszeminációja – Általános projektbemutató ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
4 Tender Hungary Kft. (Sziklai Zoltán)
A határon túli magyarok
A magyar tőkeexport bemutatása
ISKOLAGYÜMÖLCS PROGRAM 2013/2014.
Az agrárgazdaság finanszírozási lehetőségei Takács Zoltán Vállalati Értékesítési Vezető
A vállalatok piacorientációjának hatása a külső és belső környezet, valamint az eredményesség szubjektív megítélésére Készítette: Bareith Tibor III. évfolyam,
A magyar KKV-k regionális versenyképessége A KKV-k segítése – támogatás, avagy befektetés? Miklóssy Ferenc elnök Hajdú-Bihar megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
Rózsa Viktor Viszonylati menedzser Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. Bemutatkozás.
Vállalati terv bemutató
Az emberi erőforrás menedzsment (EEM)
Előadás másolata:

A METRO Kereskedelmi Kft. Készítette: Plaszauer Zsanett Szeitz Anita

A METRO Group Anyacég  METRO Group Hány országban van jelen? 32 Üzletek száma? 2.200 Munkatársak száma? 300.000 Összforgalom? (milliárd €) 68 2017.04.03.

Cégbemutató 1994 az első két METRO áruház megnyitása Magyar kereskedelmi piac meghatározó szereplője Új jelenség  versenyelőny 2017.04.03.

A METRO jellemzői Vevőkapcsolat fontossága Termékek 90% -a hazai Korszerű technológia Gasztronómiai események támogatása 2017.04.03.

Miért lép ki a nemzetközi piacra? Németország már túl kicsi új piacok keresése Olcsó munkaerő Különböző kedvezmények Adó Vám Stb… Kelet-Európa, Ázsia 2017.04.03.

A nemzetköziesedés tempója 2017.04.03.

2017.04.03.

Menedzsment kultúra Teljesítménymenedzsment Vezetésmenedzsment Társadalommenedzsment 2017.04.03.

Környezetvédelem Világítótestek Környezetbarát termékek Szelektív hulladékgyűjtés EDI rendszer Föld napja Logisztikai szolgáltatás  CO2 2017.04.03.

A válság hatása elmaradtak az inflációt követő béremelések bérek befagyasztására a Metro Group értékesítésének csaknem 50%-át teszi ki 2017.04.03.

A METRO Cash&Carry 2008 2009 Változás (%) Változás helyi valutában Értékesítés (milliárd €) 15,7 14,6 -6,5% -1,8% Németország 2,7 2,6 -3,1% Nyugat-Európa (Németország nélkül) 6 5,7 -4,5% -3,3% Kelet-Európa 5,2 -13,3% +0,1% Ázsia, Afrika 0,9 1,1 +15,0% +1,4% 2017.04.03.

„Célunk vállalatunk hosszú távú növekedésének biztosítása”. Shape 2012 METRO Group érték- és hatékonyságnövelése egyszerűbb szervezeti struktúra kialakítása humán erőforrás is kiemelt terület „Célunk vállalatunk hosszú távú növekedésének biztosítása”. Dr. Eckhard Cordes 2017.04.03.

Vita 2017.04.03.

Köszönjük a figyelmet