A METRO Kereskedelmi Kft. Készítette: Plaszauer Zsanett Szeitz Anita
A METRO Group Anyacég METRO Group Hány országban van jelen? 32 Üzletek száma? 2.200 Munkatársak száma? 300.000 Összforgalom? (milliárd €) 68 2017.04.03.
Cégbemutató 1994 az első két METRO áruház megnyitása Magyar kereskedelmi piac meghatározó szereplője Új jelenség versenyelőny 2017.04.03.
A METRO jellemzői Vevőkapcsolat fontossága Termékek 90% -a hazai Korszerű technológia Gasztronómiai események támogatása 2017.04.03.
Miért lép ki a nemzetközi piacra? Németország már túl kicsi új piacok keresése Olcsó munkaerő Különböző kedvezmények Adó Vám Stb… Kelet-Európa, Ázsia 2017.04.03.
A nemzetköziesedés tempója 2017.04.03.
2017.04.03.
Menedzsment kultúra Teljesítménymenedzsment Vezetésmenedzsment Társadalommenedzsment 2017.04.03.
Környezetvédelem Világítótestek Környezetbarát termékek Szelektív hulladékgyűjtés EDI rendszer Föld napja Logisztikai szolgáltatás CO2 2017.04.03.
A válság hatása elmaradtak az inflációt követő béremelések bérek befagyasztására a Metro Group értékesítésének csaknem 50%-át teszi ki 2017.04.03.
A METRO Cash&Carry 2008 2009 Változás (%) Változás helyi valutában Értékesítés (milliárd €) 15,7 14,6 -6,5% -1,8% Németország 2,7 2,6 -3,1% Nyugat-Európa (Németország nélkül) 6 5,7 -4,5% -3,3% Kelet-Európa 5,2 -13,3% +0,1% Ázsia, Afrika 0,9 1,1 +15,0% +1,4% 2017.04.03.
„Célunk vállalatunk hosszú távú növekedésének biztosítása”. Shape 2012 METRO Group érték- és hatékonyságnövelése egyszerűbb szervezeti struktúra kialakítása humán erőforrás is kiemelt terület „Célunk vállalatunk hosszú távú növekedésének biztosítása”. Dr. Eckhard Cordes 2017.04.03.
Vita 2017.04.03.
Köszönjük a figyelmet