?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – 2010. szeptember.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

Kormányszóvivői tájékoztató NYUGDÍJ-INTÉZKEDÉSEK 2006.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.

Kamarai prezentáció sablon
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Dr. Csermely Tibor GÉPJÁRMŰBIZTOSÍTÁSI HELYZETKÉP
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Humánkineziológia szak
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
A tételek eljuttatása az iskolákba
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Védőgázas hegesztések
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
1 Felsőoktatási jelentkezés A szeptemberben induló felsőoktatási képzések jelentkezői Forrás: Educatio Kht. – OFIK, Felvi.hu
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
szakmérnök hallgatók számára
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
A munkaerő-piaci helyzet a Nyugat-Dunántúli Régióban IPA Szakértői Akadémia Harkány
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
GENERALI Alapkezelő Zrt. Az oroszlán erejével GENERALI Alapkezelő Zrt. Milyen új együttműködés szükséges a választható portfoliós rendszer bevezetése során.
Ács Tamás Budapest Fotó: Paweł Urbaniak Webanalitika kutatói háttérrel...
40).6-os szint X. feltörésnél az omlás ideiglenes biztosítása
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
TÁRSADALOMSTATISZTIKA Sztochasztikus kapcsolatok II.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
SiteTalk Statisztikák Frissítve: július 19..
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Előadás másolata:

?

Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember

% ÁLTALÁNOS I 18% SZAKMUNKÁSKÉPZŐ 42% SZAKKÖZÉPI, GIMNÁZIUM 17% FŐISKOLA 6% EGYETEM Életkor 56% 51% 49% A KERESŐOLDALAK LÁTOGATÓINAK PROFILJA Forrás:gemius/Ipsos Audience A keresőoldalak közönségének profilja megegyezik az internetezők profiljával

Top keresők Magyarországon a rajtuk keresztül gemiusTraffic-kal mért hazai weboldalakon generált látogatások megoszlása alapján (gemiusTraffic study 2007 Q1 – 2010 Q3) TOP KERESŐK MAGYARORSZÁGON (oldalletöltések megoszlása alapján / )

12. expressz.hu 15. kapu 10. startlapjatekok 16. honfoglalo 7. love.hu 2.citromail 6. index 8. origo 9. tv műsor 13. rtl most 3. myvip 11. port.hu 4. játékok 14. angol magyar szótár 5. startlap Forrás: gemiusTraffic november 1.fre 20. blikk 19. webfordítás 18. időjárás 17. útvonaltervező Legnépszerűbb keresőszavak

Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember

3.6 millió felhasználó 85% elérés az internetezőknél 15% -a a netezésre szánt időnek közösségi oldalon telik 8:51 a felhasználónként eltöltött idő A KÖZÖSSÉGI OLDALAK SZÁMOKBAN 42% elérés a teljes populációban Forrás:gemius/Ipsos Audience

% ÁLTALÁNOS I 19% SZAKMUNKÁSKÉPZŐ 41% SZAKKÖZÉPI, GIMNÁZIUM 16% FŐISKOLA 5% EGYETEM Életkor 57% 51% 49% A KÖZÖSSÉGI OLDALAK LÁTOGATÓINAK PROFILJA Forrás:gemius/Ipsos Audience A közösségi oldalakon többségben vannak a NŐK A évesek teszik ki a közösségi oldalak látogatóinak több mint 50%-át

KÖZÖSSÉGI OLDALAK LÁTOGATOTTSÁGA (valós felhasználók száma alapján / ) +21% ÁTLAGOS VÁLTOZÁS A MAGYAR INTERNETEN: +20% Forrás:gemius/Ipsos Audience – Az elmúlt két évben 21% -kal növekedett a valós felhasználók száma

KÖZÖSSÉGI OLDALAK LÁTOGATOTTSÁGA (felhasználónként eltöltött idő alapján / ) +104% ÁTLAGOS VÁLTOZÁS A MAGYAR INTERNETEN: +33% Forrás:gemius/Ipsos Audience – Közel 3x olyan gyorsan nő a közösségi oldalakon eltöltött idő, mint átlagosan az interneten

KÖZÖSSÉGI OLDALAK LÁTOGATOTTSÁGA (elérés alapján / ) Forrás: audience.gemius.hu Míg a hazai közösségi oldalak látogatottsága általában stagnál, addig 2009 januárja óta a facebook dinamikus növekedése figyelhető meg

Köszönöm! Ács Tamás