Facebook riport Piato Bútor Facebook 2012. november – 2013 június.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Advertisements

Dr. HASSAN Elsayed egyetemi docens DUCHON Jenő műszaki tanár Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központ, Óbudai Egyetem AZ ONLINE FORRADALMAK NEVELŐ SZEREPE.
Grafikus felhasználó felület Windows alatt
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
Természet Szöveg: ©Rába Ildikó Mariann Kép: ©Bauer Andrea.
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülő diákoknak Angol B2 / C1.
Facebook az osztályban Cseh Gabriella Budapest 2013 Szeptember 27.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Független Pedagógiai Intézet – Érzelmek Iskolája Szeptemberi média megjelenéseink!
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Szabadítsd fel az emberi potenciált!. 100% kifizetés a “Lion Code” termékcsomag értékesítéséb ő l 100% kifizetés a “Lion Code” termékcsomag.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülő diákoknak Angol B2 / C1.
Veszelszkiné Huszárik Ildikó Kiskunhalas, Bibó István Gimnázium
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
{ Közösségi spammelés felismerése és eliminálása Kivonat – Pletser József.
Mesés Mesék Élvezd a mesék csodálatos világát!
Hetyei József Certified Management Consulting március 22 VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Informatikai tanácsadási szekció Budapest, 2013.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Hogyan alakítsuk a rajongót vásárlóvá?. KIK VAGYUNK? Magyar tulajdonú marketing- és kommunikációs ügynökségi cégcsoport, Több éves tapasztalat a hazai.
Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Mindent a rajongótáborról… Klausz Melinda közösségi média specialista kozossegi-media.com kozossegimedia.cafeblog.hu.
Az e-portfólió Személyes tapasztalataim az EKF-en
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál.
Perspektíva pályázat Az idei év matek pályázatának témája a PERSPEKTÍVA.
Képek beillesztése. A beszúrandó képnek abban a mappában kell lennie, ahol a html oldalad forráskódja található! Először mindig a képet szúrjuk be, majd.
Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.
Festetics Hajós Klaszter  Történeti áttekintés:  május - Festetics György Program a magyar vitorlázás fejlesztésért  szeptember.
„A hét műtárgya” Facebook alkalmazás Kuttner Ádám.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Bemutatkozás. Bemutatkozás Kik vagyunk? Internet penetráció Magyarországon 72%
Az EtherCore weboldal Jószai Zoltán 1. Az oldal célja Kedvcsináló a fejlesztés alatt lévő játékhoz 2.
Oktatóprogram Saját EBSCOhost oktatóprogram
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
A Facebook marketing trendjei
ÁROP-1.A.2. A polgármesteri hivatalok szervezetfejlesztése című pályázatban vállalt és megvalósított intézkedések felülvizsgálata ( ÁROP-1.A
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
 Az Instagram egy közösségi oldal, amely okostelefonon történő fényképek és rövid videók megosztásán alapul. A felhasználók fényképeket és videókat készítenek,
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Golda János: Stílus és korszerűség „kritika” a kritikáról (sokkal inkább néhány gondolat összefüggésben a leírtakkal, mintsem, határozott vélemény és bírálás)
Személyes adatok Manno-Kovács Andrea BME VIK, mérnök-informatikus ( ) PPKE ITK, Interdiszciplináris Műszaki Tudományok Doktori Iskola ( )
ZooGuide – az ismeretterjesztés és az oktatás eszköze  Érdekes és részletes leírások a park állatairól  „Audioguide” funkcióval kiegészített virtuális.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Közösségi hálózatok Rigó Adél  Webes alkalmazások  Kapcsolatteremtés: személyes ismerősök/hasonló érdeklődésű ismeretlenek  Áttekinthető.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
EGY APPLIKÁCIÓ VALLOMÁSAI. NYEREMÉNY ALAPÚ MOTIVÁCIÓ.
2014. évi forgalmi adatok statisztika. Alapötlet Legyen valami újdonság naponta változó kínálat létrehozása Forrás: ezenanapon.hu.
workforce in the cloud november 5 – március 30.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
„CARING IS SHARING” KIKNEK? MIT? HOGYAN? MIÉRT? KATEGÓRIA #1
Kávéfolt (#brandes) (lesz macskás kép is! :).
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Előadás másolata:

Facebook riport Piato Bútor Facebook november – 2013 június

Rajongói szám növekedés • Az oldal létrehozása: november 12. • Első poszt: március 11. – aktív kommunikáció • Átalagos posztolási gyakoriság: napi 2-4 poszt • Posztolási témák: • Bútorok (képek, információk, árak) • Érdekes épületek, gyönyörű tájak (hangulati posztok) • Programajánlók • Receptek

Rajongói szám növekedés

Talking About This (TA) Azon felhasználók száma naponta, akik valamilyen aktivitást, interakciót mutattak az oldal irányába.

Elkötelezett felhasználók száma Azon felhasználók száma naponta, akik valamilyen aktivitást, interakciót mutattak az oldal irányába.

Kiugrási pontok (posztok)

Rajongók területi megoszlása

Rajongók nem és kor szerinti megoszlása

Posztolási hatékonyság * Ahányszor bármely felhasználó találkozott a kommunikációval, egy felhasználó akár többször is - sulykolás **(like, comment, share, linkre kattintás, kép megnézése, videó megnézésese) március április2013. május2013. június Posztok száma Video 0000 Kép Link 0000 Szöveg 0000 OFFER 0010 Egyedi felhasználók száma Megjelenések száma Elkötelezett felhasználók száma Lájkok száma Megosztások száma Hozzászólások száma Offer lehívása 017x00

Konklúzió

Lukács Ádám József