D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP 4.1.1.C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Urbán Ferenc Ábel: A KIR megújítási lehetőségei
Virtuális oktatási környezet kialakítása
Benedek András – BME GTK APPI Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében V. Országos Távmunka Konferencia Budapest, december 7.
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
E-nemzeti könyvtári szolgáltatások fejlesztése
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola III. alprogram: Stratégiai.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola I. alprogram: Társadalmi.
Az RFID technológia társadalmi és tudományos vonatkozásai
„Kutatás az atipikus tanulási formák (távoktatás/e-learning) modelljeinek kifejlesztésére célcsoportonként, a modellek bevezetésére és alkalmazására” Megbízó:
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
DIGITÁLIS TANESZKÖZÖK ALKALMAZÁSA AZ OKTATÁSBAN
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
E-NAPLÓ Szabó László.
Microsoft IT Akadémia Sisák Zoltán
CONSEDU BT. e-Learning tanácsadás és oktatás. Szolgáltatásaink Tanácsadás Tervezés Installálás Üzemeltetés Technikai támogatás Pedagógiai támogatás Testre.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola X. alprogram: É-Mo.-i élettudományi.
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
Hipermédia tanulási források az interneten
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VI. alprogram: Karrierszolgáltatások.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola IX. alprogram: Szakmai.
e-Learning a tanárképzésben
Berzsenyi Dániel Főiskola Szombathely, május 8. Könyvtári partnerség a felsőoktatásban XIII. Vas Megyei Könyvtári Nap.
Debrecen, /10 „Matáv oktatás - Ma távoktatás” Krausz János Igazgatóhelyettes Matáv Oktatási Igazgatóság.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László Budapest, január
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Egyetemi Könyvtárigazgatók Kollégiuma Budapest, december 11. Magyar Képzőművészeti Egyetem.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
Készítette: Pethő Balázs 1 Oktatási keretrendszerek A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta.
Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
A kompetenciafejlesztés eszközrendszere
Informatikai fejlesztés a Somogy megyei TISZK részére Karsai László Commitment Zrt.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Eszterházy Károly Főiskola 3300 Eger, Eszterházy tér. 1 TÁMOP D-12/2/KONV Az Eszterházy Károly Főiskola Roma Szakkollégiumának.
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
SPORTIRODA A PANNON EGYETEMEN FENNTARTHATÓSÁG TÁMOP E-13/1/KONV Sport a Pannon Egyetemen.
A Calderoni Program helye és szerepe a HEFOP-ban Záró-konferencia március 27. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Telefon:
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
ÉVI – ETI VIRTUÁLIS ISKOLA Erdélyi Gábor
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
A könyvtár, mint az információs társadalom stratégiai tényezője Dr. Tóvári Judit
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN A CALDERONI INFORMATIKAI RENDSZER BEMUTATÁSA március.
„ PÁRBESZÉD - A köz- és felsőoktatás kapcsolata a pedagógusképzésben” című konferencia AZ ELŐADÁS CÍME Név Eger, ESZTERHÁZY KÁROLY FŐISKOLA.
2009. november Nemzetközi ILIAS Konferencia1/20 Az ILIAS közösség Magyarországon, az együttműködés fejlesztése Berecz Antónia.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Budapesti Corvinus Egyetem TÁMOP /1/KMR számú közbeszerzési eljárásához E-oktatást / e-tanulást támogató alkalmazás fejlesztése.
1 Budai Attila Költséghatékony e-learning képzés Tananyag és támogatás új ILIAS felhasználók számára Vitaindító előadás 8. Nemzetközi ILIAS Konferencia.
PROCSEE projekt 1. Szakértői Fórum disszeminációs esemény Racsko Réka
Lente Tamás Méliusz Juhász Péter Könyvtár
Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása
Szegedi Tudományegyetem
EKE NTDI-DIGITÁLIS PEDAGÓGIA PROGRAM 2017
Drótos László – Németh Márton (Országos Széchényi Könyvtár)
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
1 Tudásbázis követelmények a digitális korszakban Gyulay Tibor tudásmenedzsment szakértő előadása „A tacit (avagy a hallgatólagos tudás) jövője a negyedik.
Előadás másolata:

D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések Előadó: Dr. Kis-Tóth Lajos

K ÖZÖS PROJEKTMENEDZSMENT INTEGRÁLT RENDSZER ÉS FELÜLET MEGTERVEZÉSE, KIFEJLESZTÉSE, ÜZEMELTETÉSE TÁMOP C-12/1/KONV disszeminációs konferencia június 25. HTTP :// WWW. KEZEK. EKTF. HU /

K ÖZÖS PROJEKTMENEDZSMENT INTEGRÁLT RENDSZER ÉS FELÜLET MEGTERVEZÉSE, KIFEJLESZTÉSE, ÜZEMELTETÉSE TÁMOP C-12/1/KONV disszeminációs konferencia június 25.

K ÖZÖS PROJEKTMENEDZSMENT INTEGRÁLT RENDSZER ÉS FELÜLET MEGTERVEZÉSE, KIFEJLESZTÉSE, ÜZEMELTETÉSE TÁMOP C-12/1/KONV disszeminációs konferencia június 25.

K ÖZÖS PROJEKTMENEDZSMENT INTEGRÁLT RENDSZER ÉS FELÜLET MEGTERVEZÉSE, KIFEJLESZTÉSE, ÜZEMELTETÉSE TÁMOP C-12/1/KONV disszeminációs konferencia június 25.

K ÖZÖS PROJEKTMENEDZSMENT INTEGRÁLT RENDSZER ÉS FELÜLET MEGTERVEZÉSE, KIFEJLESZTÉSE, ÜZEMELTETÉSE

SCORM KOMPATIBILIS E - LEARNING TANANYAGOK ELKÉSZÍTÉSÉNEK ÉS MEGOSZTÁSÁNAK TÁMOGATÁSA, MENEDZSELÉSE A felsőoktatási intézmények közötti tartalommegosztás megvalósulása, a blended learning vagy távoktatás alapelveit alkalmazó, web-alapú, kurzusmegosztás elvén (OCW) működő, curriculumok közös felületen történő elérése és SCORM kompatibilis tananyagok összekapcsolása. TÁMOP C-12/1/KONV disszeminációs konferencia június 25. Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola 16 tanagyag6 tananyag14 tanagyag

N YÍLT VIDEÓKURZUSOK, VIDEÓREPOZITÓRIUM, TUDÁSTÁR Célja elektronikus tanulási környezet létrehozása, közös platformon, mely megvalósítja az oktatási környezet technológiai és eszközrendszerének kiszolgálását. A meglévő rendszerek és tartalmak integrációja egy digitális dokumentumtár létrehozás és működtetése, mely lehetővé teszi az új, korszerű tartalmak (tananyagok, videókurzusok) létrehozását hagyományos és mobilkommunikációs eszközökre. TÁMOP C-12/1/KONV disszeminációs konferencia június 25. Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola 8 videó kurzus5 videó kurzus

K ÖZÖS, RENDSZERSZINTŰ KOLLABORÁCIÓS TECHNIKA, TECHNOLÓGIA ÉS A BYOD MODELL MEGVALÓSULÁSA Az intézmények közötti együttműködést segítő információs –és kommunikációs technika eszközeit használó tanulási felületeinek összekapcsolása, amely lehetővé teszi a közösen elérhető feltöltött anyagok (tematikák óravázlatok, prezentációk) elérését, ezentúl hosszú távon lehetővé teszi ezek formátum és jogosultság szinten történő egységesítését. A BYOD („BringYourOwnDevice)”, azaz a „Hozd Magaddal a Saját Eszközöd” szemlélet arra épül, hogy a tanulók tanulás közben is végezhetnek személyes tevékenységeket és szabadidejükben is tanulhatnak, azaz maguk osztják be az idejüket, amely hozzájárulhat a tanulással szembeni pozitív attitűd kialakításához. TÁMOP C-12/1/KONV disszeminációs konferencia június 25.