2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat
a CEMP női életmód oldala célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes, városi nő látványát tekintve letisztult, szellemiségét tekintve vagány erős, saját szakértői gárdával rendelkezik a hírek és aktualitások mellett megjelennek a magazinos tartalmak, illetve a folytatásos cikkek, sorozatok nyitott az újszerű, egyedi hirdetések fogadására is
Dívány – Itt a helyed! 3 Látogatottság: napi egyedi látogató napi oldalletöltés havi egyedi látogató Forrás: Webaudit.hu – Dívány, összes látogatószám, június Támogatás: februártól: Index címlapi ajánló egyéb ajánló dobozok: Index Kult, Bulvár, Inda kilépő oldal stb.
A Dívány Egészség rovata 4 Tartalmi koncepció: 1. Nyugati orvoslás – ez a tematikus blokk adott betegségekkel, ill. azok megelőzési és kezelési módjával foglalkozik 2. Egészség és táplálkozás – a téma fő fókusza, hogy a táplálkozási szokások változtatásával betegségek gyógyíthatók 3. Keleti orvoslás, holisztikus gyógymódok – olyan problámákkal foglalkozik, mint a kimerültség, az álmatlanság vagy a kiszáradás 4. Energiagyógyítás – az energiarendszeren keresztül történő öngyógyítással foglalkozó tematikus egység A megjelenés gyakorisága: hetente legalább három vezető cikk + napi friss hírek
Dívány Egészség rovatszponzoráció (1) 5 Index címlapi Dívány doboz 930x70 310x232 „L” alakú fejlécszponzoráció (1): leadandó anyagok: –930x70 px + 310x232 px statikus kép 1 1 Dívány és Index címlapi tartalmi kiemelés (2,3) a melléklet cikkeinek rendszeres kiemelése Dívány tartalmi együttműködés (5) szerkesztőségi és pr cikkek a hirdető által megadott témákban Dívány pr doboz (4) a legfrissebb cikk folyamatos kiemelése a Dívány oldalsávjában futó pr dobozban
Dívány Egészség rovatszponzoráció (2) 6 6 Videós tartalmak és hirdetések (6) min. 2 db egészség témájú videó a szponzoráció ideje alatt megjelenési lehetőségek a videókban: termékbemutató / teszt product placement in-stream hirdetések: ad-wish (3 mp-es statikus hirdetői üzenet a videók előtt) pre-roll spot (a videók elé füzőtt max. 10 mp-es hirdetői üzenet) post-roll spot (a videók mögé fűzőtt max. 30 mp-es hirdetői üzenet) a videókat az Index videó rovata készíti várható nézőszám: / videó médiatámogatás: alkalmankénti kiemelés az Index címlapon
1. Megjelenési csomag 7 Rovatszponzoráció listaár /2 hét Rovatszponzoráció listaár /1 hónap Ft Ft Dívány Egészség rovatszponzoráció elemei „L” alakú szponzorfejléc a Dívány Egészség rovatában (1) friss cikkek kiemelése Index és Dívány címlapon (2,3) a legfrissebb cikk folyamatos kiemelése a Dívány oldalsávjában futó pr dobozban (4) 4 db, a Hirdető által megadott témában, a Dívány szerkesztősége által írt cikk az Egészség rovathoz kapcsolódóan (5) 4 db, a Hirdető vagy a Dívány szerkesztősége által írt pr cikk (5) Továbbá: AV támogató banner a CEMP női oldalain (Blog.hu női blog csatorna, Tejben-Vajban, Dívány) Várható elérés és megjelenés: UU: / hó AV: / hó + Index címlap: UU: / nap AV: / nap
2. Megjelenési csomag 8 Rovatszponzoráció listaár / 1 hónap Ft + a videók gyártási költsége: net-net Ft + áfa / 2 db videó Dívány Egészség rovatszponzoráció mozgóképes megjelenéssel „L” alakú szponzorfejléc a Dívány Egészség rovatában (1) friss cikkek kiemelése Index és Dívány címlapon (2,3) a legfrissebb cikk folyamatos kiemelése a Dívány oldalsávjában futó pr dobozban (4) 4 db, a Hirdető által megadott témában, a Dívány szerkesztősége által írt cikk az Egészség rovathoz kapcsolódóan (5) 4 db, a hirdető vagy a Dívány szerkesztősége által írt pr cikk (5) 2 db, az Index videó rovata által készített videó a szponzor feltüntetésével, ill. médiatámogatással (6) Továbbá: AV támogató banner a CEMP női oldalain (Blog.hu női blog csatorna, Tejben-Vajban, Dívány) Várható elérés és megjelenés: UU: / hó AV: / hó + Index címlap : UU: / nap AV: / nap + mozgóképes támogatás: videóindítás
9