Our Mobile Planet: Magyarország

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements


Kamarai prezentáció sablon
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Készítette: Boros Erzsi
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Humánkineziológia szak
Mellár János 5. óra Március 12. v
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
A fogyasztás pszichológiája − Milyen a magyar fogyasztó
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
Védőgázas hegesztések
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
A GYERMEKVÁLLALÁS HATÁSA A CSALÁDI JÖVEDELEMRE MAGYARORSZÁGON Reizer Balázs Béla és Seres Gyula Szociális munka, szociálpolitika szekció április.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
szakmérnök hallgatók számára
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
Készítette: Gocsál Ákos, Gocsál Klára, Fehér Péter 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Internet az oktatásban – taneszközök.
7. Házi feladat megoldása
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2007 Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
A pneumatika alapjai A pneumatikában alkalmazott építőelemek és működésük vezérlő elemek (szelepek)
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
2006. május 15P2P hálózatok 1 Fóliák a vizsgára: 1. előadás  Bevezető: 11-16, 21,  Usenet: előadás:  Bevezető: 3-8  Napster: 
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Főbb megállapítások A takarékoskodás a magyarok 68 százalékának fontos, ez a vizsgált országok legmagasabb értéke. A megkérdezettek közül szintén Magyarországon.
1 Gyorsul a gazdaság növekedése. 2 Nő a beruházás.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
1 TANULÁSI TÍPUS TESZT.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
AZ ELKÖVETKEZŐ ÉVEK LEGFONTOSABB TRENDJEI: Hagyományos TV helyett - streaming, - intelligens gépek és polgárok - városok - gondolatátvitel.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Tájékozódás és vásárlás a magyar internetezők körében Összefoglaló.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Előadás másolata:

Our Mobile Planet: Magyarország A mobilhasználati szokások megismerése 2013. május 1

AZ OKOSTELEFONOK NÉLKÜLÖZHETETLENEK A MINDENNAPI ÉLETBEN A Google bizalmas és saját tulajdonú információi

Az okostelefonok annyira fontossá váltak a fogyasztók számára, hogy … 29% inkább válna meg tv-jétől, mint okostelefonjától Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják okostelefonjukon, n=1000 52. kérdés: Mennyire ért egyet a következő kijelentésekkel? Értékelje 5-től (teljes mértékben egyetért) 1-ig (egyáltalán nem ért egyet). Inkább válnék meg a tv-től, mint az okostelefonomtól. „Inkább válnék meg a tv-től/asztali számítógéptől, mint az okostelefonomtól” A Google bizalmas és saját tulajdonú információi

Az elmúlt hat hónapban növekedés volt tapasztalható az okostelefon-használat intenzitásában 23% több időt töltött online okostelefonján az elmúlt 6 hónapban Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják okostelefonjukon, n=1000 21. kérdés: Visszagondolva az elmúlt 6 hónapra, a korábbiakhoz képest többször vagy kevesebbszer használta okostelefonját az internethez való csatlakozásra?

Az okostelefonokat mindenhol használják A használat helye 93% Otthon 74% Menet közben 40% Boltban NYITVA Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják okostelefonjukon, n=1000 16. kérdés: Hol használja leginkább okostelefonját? Először válassza ki azokat a helyszíneket, ahol valaha használta készülékét – akkor is, ha ez csak ritkán fordult elő.

AZ OKOSTELEFONOK ÁTALAKÍTOTTÁK A FOGYASZTÓI SZOKÁSOKAT A Google bizalmas és saját tulajdonú információi

Az okostelefonok többféle tevékenységre használható eszközök 79% Kommunikáció 67% Hírek Információszerzés 87% Szórakozás Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják okostelefonjukon, n=1000 23. kérdés: Melyik tevékenységet végzi okostelefonján a következők közül? Azt is jelezze, ha egyáltalán előfordult már ilyen.

Az okostelefonokat más tevékenységek közben is használják Zenét hallgat 33% Tv-t néz 34% Könyvet olvas 5% 62% Filmet néz 21% Internetezik 16% Használja okostelefonját miközben… Videojátékkal játszik 4% Magazint/ újságot olvas 10% Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják, és akik okostelefonjukon tegnap online voltak, n= 1000 22. kérdés: Amikor okostelefonján használja az internetet, általában végez-e ezzel egy időben más tevékenységet is a következők közül, ha igen, melyiket?

Az okostelefonok informálnak bennünket a mindennapokban 22% Utazás Éttermek, pubok és bárok 20% 18% 33% Állásajánlatok Termékinformációk 11% Lakásokkal, ingatlanokkal kapcsolatos információk Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják okostelefonjukon, n=1000 23. kérdés: Melyik tevékenységet végzi okostelefonján a következők közül? Azt is jelezze, ha egyáltalán előfordult már ilyen.

Az okostelefonok fontos hozzáférési lehetőséget jelentenek a keresésekhez 47% végez keresést okostelefonján minden nap Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják, és akik okostelefonjukon keresőmotor segítségével végeznek keresést, n=912 31. kérdés: Milyen gyakran végez keresést (Google, Yahoo!, Bing stb. keresővel) okostelefonján?

AZ OKOSTELEFONOK MEGVÁLTOZTATJÁK A FOGYASZTÓK VÁSÁRLÁSI MÓDSZEREIT A Google bizalmas és saját tulajdonú információi

Az okostelefonok segítségével a felhasználók bármikor és bárhol utánanézhetnek termékeknek A keresés helye 54% Otthon 26% Menet közben 9% Boltban NYITVA Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják okostelefonjukon, n=1000 51/a kérdés: Hol tartózkodott, amikor okostelefonján a termékekre vagy szolgáltatásokra keresett?

75% végzett már keresést telefonján egy termékre vagy szolgáltatásra Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják okostelefonjukon, n=1000 51/a kérdés: Hol tartózkodott, amikor okostelefonján a termékekre vagy szolgáltatásokra keresett? A Google bizalmas és saját tulajdonú információi

Az okostelefonok elsődleges partnereink a vásárlásban Meggondoltam magam egy termék vagy szolgáltatás bolti megvásárlásávalkapcsolatban az okostelefonom segítségével szerzett információk alapján. Meggondoltam magam egy termék vagy szolgáltatás online megvásárlásával kapcsolatban az okostelefonom segítségével szerzett információk alapján. Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják okostelefonjukon, n=1000 52. kérdés: Mennyire ért egyet a következő kijelentésekkel? Válaszoljon 1-től 5-ig terjedő osztályzattal. Az „1” jelenti, hogy egyáltalán nem ért egyet az állítással, az „5” jelenti, hogy teljes mértékben egyetért vele.

Keresés okostelefonon Az okostelefonokon megkezdett keresések különböző csatornákon vezethetnek vásárláshoz Keresés okostelefonon majd vásárlás 28% majd vásárlás számítógépen 22% majd vásárlás üzletben NYITVA Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják okostelefonjukon, n=1000 48. kérdés: Az alábbiakban termékeket és szolgáltatásokat soroltunk fel. Jelölje be, hogy ezen termékekre és szolgáltatásokra vonatkozóan melyik állítás igaz Önre.

Az okostelefonok egyre jelentősebb vásárlási helyszínt képviselnek 24% okostelefon-használó vásárolt már terméket vagy szolgáltatást telefonjáról 48% ezek közül az okostelefont használó vásárlók közül végzett vásárlást a múlt hónapban A VÁSÁRLÁSHOZ KATTINTSON IDE Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják okostelefonjukon, n=1000 44. kérdés: Vásárolt már okostelefonján terméket vagy szolgáltatást az interneten keresztül? Terméken vagy szolgáltatáson minden megvásárolható dolgot értünk, az alkalmazásokat kivéve. Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják, és akik a telefonjukról interneten keresztül vásároltak, n=242 45. kérdés: Vásárolt valamit okostelefonja segítségével az elmúlt hónap során?

A mobilos kereskedelemnek vannak még korlátai Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják, és akik NEM vásároltak a telefonjukról interneten keresztül, n=758 46. kérdés: Miért nem vásárolt még okostelefonja segítségével? – a 7 legnépszerűbb válasz

A FELHASZNÁLÓK OKOSTELEFONOK SEGÍTSÉGÉVEL TÁJÉKOZÓDNAK AZ ŐKET KÖRÜLVEVŐ VILÁGBAN A Google bizalmas és saját tulajdonú információi

82% 80% okostelefon-használó keresett már helyi információkat tett valamilyen lépést ennek eredményeképp Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják okostelefonjukon, n=1000 33. kérdés: Milyen gyakran néz utána okostelefonján a helyi vállalkozásokkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos információknak? (Ha szokott egyáltalán) Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják, és akik a havonta legalább egyszer néznek utána információknak okostelefonjukon, n=819 34. kérdés: Melyik lépést tette már meg a következők közül, miután ilyen információkra keresett rá (tartózkodási helye közelében lévő vállalkozásokkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban)?

A helyi információkra keresők cselekednek is 44% felvette a kapcsolatot a vállalkozással 60% ellátogatott az üzletbe 14% beszélt róla másoknak 28% vásárolt Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják, és akik a havonta legalább egyszer néznek utána információknak okostelefonjukon, n=819 34. kérdés: Melyik lépést tette már meg a következők közül, miután ilyen információkra keresett rá (tartózkodási helye közelében lévő vállalkozásokkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban)?

Az okostelefonok segítségével a hirdetők kapcsolatba léphetnek ügyfeleikkel A Google bizalmas és saját tulajdonú információi

Az offline hirdetésmegjelenítések mobilkeresésekhez vezetnek Hirdetés helye 62% Tv 54% Üzlet/vállalkozás 52% Végzett mobilkeresést egy hirdetés megtekintése után Magazinok 46% Plakátok/hirdetőtáblák 36% Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják, n=1000 43/a kérdés: Visszagondolva az elmúlt 6 hónapra, milyen gyakran végzett keresést okostelefonja segítségével egy magazinban, plakáton, Tv-ben vagy üzletben látott hirdetésre reagálva?

86% az okostelefon-használók közül ennyien veszik észre a mobilhirdetéseket Az Ön hirdetése Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják okostelefonjukon, n=1000 41. kérdés: Milyen gyakran veszi észre a hirdetéseket, miközben böngészőt vagy valamilyen alkalmazást használ okostelefonján? (Ha ez egyáltalán előfordul) A Google bizalmas és saját tulajdonú információi

A mobilhirdetések hatással vannak ránk Hol veszik észre a mobilhirdetéseket 44% Alkalmazás használata közben Webhelyen töltött idő alatt 53% Keresőmotor használata közben 21% Videó megtekintése közben 30% Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják, és akik legalább néha észrevesznek hirdetéseket, n=863 42. kérdés: Okostelefonja használata közben hol vett már észre hirdetéseket?

Köszönöm a figyelmet A Google bizalmas és saját tulajdonú információi

Háttér A Google bizalmas és saját tulajdonú információi

Kutatási módszertan Az Ipsos MediaCT vállalattal együttműködve összesen 1000 olyan magyar felnőtt (18-64 év közötti) internethasználót kérdeztünk meg, akik magukról azt állították, hogy okostelefont használnak az internet eléréséhez Az eloszlás országos szintű reprezentatív felmérésnek felel meg, az adatokat pedig kor, nem, régió, az okostelefon márkája, a mobilinternet használati gyakorisága és a táblagéphasználat alapján súlyoztuk Az okostelefon meghatározása: „fejlett, gyakran számítógépekre jellemző funkciókkal rendelkező, vagy alkalmazások letöltésére képes mobiltelefon” A válaszadóknak számos különböző kérdést tettünk fel az eszközhasználattal, a mobilkeresésekkel, a videók megtekintésével, a közösségi, webes és vásárlási szokásokkal, illetve a mobilhirdetésekkel kapcsolatban Az interjúk 2013 1. negyedévében készültek

Demográfia Nem Életkor Terület Családi állapot Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják, n=1000 S2. Adja meg a nemét. / S1. Életkora? / D3. Hol él? D2. Mi a családi állapota?

Demográfia Végzettség Foglalkoztatási állapot Jövedelem Alapja: Okostelefon-használók, akik az internetet általánosságban használják, n=1000 D4. Mi a legmagasabb iskolai végzettsége? D5. Az alábbiak közül melyik vonatkozik legjobban az Ön foglalkoztatási állapotára? D8. Mely tartomány közelíti meg legjobban háztartásának teljes éves bruttó jövedelmét (az adók, a társadalombiztosítás, a nyugdíjjárulék stb. levonása nélkül)?