Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
Digitalizáció: Szép új világ?
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
GfK HungáriaMárkacsemeték konferencia – Dörnyei Otília május 5 Gyermek a családban, avagy a szülők megváltozott fogyasztási szokásai Dörnyei Otília,
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
Játék és reklám TNS Hoffmann.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
ATL - mit hirdessünk és hol?
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
szakmérnök hallgatók számára
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
BrandFestivalDigital Magyarország internettérképe Ki van hatással kire? Kovács Márton Szonda Ipsos OPTE project: térkép a világhálóról(inverz)
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Ács Tamás Budapest Fotó: Paweł Urbaniak Webanalitika kutatói háttérrel...
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
Keresőmarketing nap Birkás Dávid november 20.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
A digitális reklám eszközei 1.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos

A piac korlátai – internet-használat ezer fő Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Nemzeti MédiaAnalízis, II. féléves adatbázisok

Online elérés célcsoportokban Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Nemzeti MédiaAnalízis, I.

Mire használja az internetet? Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Nemzeti MédiaAnalízis, I.

Oldaltípusok havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

Részesedés a webhasználatra fordított időből Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

Keresések aránya a látogatásokban ● 120 oldal webanalitikai vizsgálata alapján  140 millió látogatás, kb. a total 10-15%-a Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA gemiusTraffic 2007.október - teljes forgalom

Google részesedés a keresésekből ● Belföldi felhasználók, belföldi oldalakra irányuló látogatásai alapján Rankings.hu / lv / pl / ee / lt gemiusTraffic teljes forgalom

Keresőoldalak havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom * Nem kizárólag keresőszolgáltatás * *

Keresőoldalak részesedése: Idő Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

Keresőoldalak részesedése: Látogatás Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

Keresőoldalak profilja ● Augusztusban 2 millió 370 ezer felhasználó átlagosan  196 oldalt töltött le  5 óra 13 percet töltött el  30 alkalommal látogatta meg az oldalt ● A közönség  50%-a nő  50%-a éves  7%-a utazik külföldre  16%-a vállalkozó vagy vezető

Keresőoldalak profilja ●Augusztusban 780 ezer felhasználó átlagosan  12 oldalt töltött le  13 percet töltött el  3 alkalommal látogatta meg az oldalt ● A közönség  51%-a nő  49%-a éves  79% háztartásában legalább egy autó van  48%-nak van MP3 lejátszója

Keresőoldalak profilja ●Augusztusban 570 ezer felhasználó átlagosan  22 oldalt töltött le  53 percet töltött el  4 alkalommal látogatta meg az oldalt ● A közönség  48%-a nő  50%-a éves  83% háztartásában legalább egy autó van  33% AB státuszú

Speciális keresők: térkép oldalak havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

Speciális keresők: ár-összehasonlító oldalak havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

Kereső kategóriák – havi egyedi látogatók száma Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

Mire használják az üzleti döntéshozók az internetet? Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Üzleti Döntéshozók MédiaAnalízise, 2007.

Üzleti döntéshozók: mi releváns forrás? Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Üzleti Döntéshozók MédiaAnalízise, 2007.

PPC hálózati hirdetésekre klikkelők száma ●2007. augusztus: 811 ezer internetező  googlesyndication.com  etargetnet.com  ctnetwork.hu ●Kikre jellemző az átlagnál jobban a klikkelés?  megyeszékhelyen élők  30 évnél idősebbek  intenzív rádióhallgatók, tv nézők, újságolvasók  főbevásárlók  nők  diplomásak  aktívak Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

Keresés vásárlás előtt – IAR 2005 ●2005-ben az IAR kutatás keretében kezdtük el vizsgálni a vásárlás előtti keresés szerepét  Bár az online vásárlók aránya alacsony, az online/offline vásárlást megelőző online információgyűjtés jelentős ◊a heti rendszerességel internetezők – 17%-a vásárolt interneten – 31% keresett gyakran információt vásárlás előtt Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Internet Audience Research , 15+ heti internetezők

Keres a vásárlás előtt az interneten azért, hogy….? Szonda Ipsos: Keresőmarketing Nap kutatás – Capibusz október, 18+ heti internetezők

Vásárlás előtt gyakran információt keresők aránya Szonda Ipsos: Keresőmarketing Nap kutatás – Capibusz október, 18+ heti internetezők

Hol kezdi el a keresést? Szonda Ipsos: Keresőmarketing Nap kutatás – Capibusz október, 18+ heti internetezők

Közönségmérési módszertan: gIA - fúziós panel cookie panel 50,000 paneltag 2,850 paneltag szoftver panel

Köszönöm a figyelmet! Darvas Péter, kutatásvezető Szonda Ipsos