CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben Szabó Eszter kereskedelmi igazgató.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Advertisements

A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Sarkadi Zsolt, Sz-Sz-B Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Kamarai szerepvállalás a Regionális Fejlesztési és Képzési Bizottságok munkájában.
Szabó Zsolt "Joyn" - A jövő SMS-e Szabó Zsolt
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Könyvtárunk előfizetett adatbázisai. •Pressdok-Hundok (Sajtófigyelő) (évi 2 lemez) •Jogtár Plusz (havi frissítés) •Céghírek (havi frissítés) •Gazdasági.
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
2013. Szeptember 3. Szekeres Balázs Informatikai biztonsági igazgató
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
2011. évi Kereskedelemfejlesztési pályázat Bács Edit osztályvezető Ügyfélszolgálati és Stratégiai Elemző Osztály Szeged, január 19.
DPR kommunikáció alapelvei
Akkreditált intézmények és programok ellenőrzése Jókai István a FAT elnöke.
EISZ nemzeti program 2012 dr. Téglási Ágnes főigazgató-helyettes.
Wellness lehetőségek A wellness, mint az egészségturizmus része.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
abas bevezetés az Ecorgan Kft-nél
IKTA beszámo ló Testre szabott on-line tartalomszűrés és alkalmazása mobil kommunikációban Dr. Harmat Péter projektvezető, üzletfejlesztési igazgató.
A Keszthelyi Kistérség Szakközépiskoláinak a megújuló energiával foglalkozó szakemberképzésre irányuló igényfelmérése május.
Az elektronikus építési napló (e-napló)
Tranzit foglalkoztatás a Civil Nonprofit Kft-nél
Üzleti információforrások Céginformáció 2. rész Készítette: Cselleng Dávid.
1950-es évek 1960-as évek 1970-es évek 1980-as évek 1990-es évek
Piac és Profit Pénzünknél maradva! Követeléskezelés eredményesen! Megbízható partnerállomány és követeléskezelés az Opten segítségével!
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Piacelemzés - CRM beruházások alakulása
Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Szervezeti egység AVIR adatszolgáltatás intézményi tapasztalatai Előadó: Bieber Norbert.
AVIR – intézményi adatmodell K+F+I szekció február 2.
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
Versenyképes vállalatirányítás változó üzleti és jogi környezetben Nagy Lajos, Konzulens Velence November 22.
Számítástechnikai szoftver üzemeltető
A BKV kríziskommunikációs terve januári sztrájk esetére Budapest, január 11.
OPTEN Informatikai Kft. cég és jogi információs szolgáltatások Csőd-, és felszámolási eljárás adatokkal naponta többször frissülő cégadatbázis CÉGTÁR
Internetes bankok piacformáló hatása
Köszöntöm Önöket az FSZ konferencián! Dr. Zárda Sarolta rektor.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
A pénzügyi felügyelés fő irányai Európában Dr. Szász Károly elnök Új kihívások előtt a biztosítási piacok A Magyar Biztosítók Szövetségének I. Biztosítási.
1956 eseményei 56 térképen és képeken Történelmi atlasz
Forever Living Products illetve Vision International People Group MLM vállalatok jogdíjas jutalékainak összehasonlítása.
Nemzetközi Rehabilitációs Központ
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
KÖVETELÉSKEZELÉS - SZOFTVERES MEGOLDÁSOK Dr. Sándor Csaba kereskedelmi igazgató.
A StoreWizard webáruház bemutatása
Az ügyfél és a könyvvizsgáló informatikai együttműködésének gyakorlati kérdései Viczkó Péter.
Újdonságok az értékesítés, beszerzés, pénzügy témakörében XII. abas Vevőfórum, Balatonlelle június 5. – 7.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
2008. március 12. KÖZÚTI VAGYONGAZDÁLKODÁS Dr. Gáspár László kutató professzor Út- és Hídügyi Tagozat.
Mítosz vagy valóság? Közműdíj-fizetés mobilról. 2 / Turny Ákos - Közműdíj-fizetés mobilon / 4/1/2015 Dinamikus fejlődés minden területen 1998 – 1999Az.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR) Fejérvári Bence március 26.
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
BME Részidős Mesterképzés 2015 tavasz Emberi erőforrás menedzsment Bérek, jövedelmek, trendek Emberi erőforrás menedzsment Bérek, jövedelmek, trendek Dr.
Az Építőipari Piactér Oravecz Péter szóvivő Nemzeti Fejlesztési Ügynökség.
A KÉT VILÁGHÁBORÚ KÖZÖTTI MAGYAR SAJTÓ ( )
Kereskedelmi és információs rendszer a zöldségtermesztés területén …avagy az információs szövetkezés támogatása Pető István
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Stoll Gáborné 2013.április 24.
Mezősi Róbert Comp-Sys Kft
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben Szabó Eszter kereskedelmi igazgató

Epizódok egy 126 éves hírügynökség történetéből  Két országgyűlési gyorsíró: Egyesy Géza és Maszák Hugó alapította  1918-ban Károlyi Mihály államosítja  1921-ben vitéz Kozma Miklós vezetésével részvénytársaság és médiabirodalom lesz  január 20: Ortutay Gyula megbízása a Rádió és az MTI vezetésével  június 11: ismét államosítják  1956-ban a forradalom oldalán  A forradalom után az MSZMP kézivezérlésével működik  1989-ben visszanyeri pártatlanságát  július 15 óta újra részvénytársaság, a hírügynökségi törvény alapján  Jelenlegi elnök: 2002 óta Vince Mátyás CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben

Az MTI ma  13 hírügynökség 5 nyelven kiadott anyagai  Belföldi tudósítói hálózat  Külföldi tudósítói hálózat – tudósítók, stringerek, levelezők Napi 600 hír – 300 fotó  Hír-, információ és fotóadatbázis  SMS, WAP, MMS  Új média tartalom és technológia fejlesztés  Nyomtatott, tévés, rádiós, webes médiumok kiszolgálása  Üzleti szféra, kormányzat, non-profit, magán szektor kiszolgálása  „Személyre” szabott tartalomszolgáltatás CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben

Ami a CRM-et megelőzte 2001-ig működő ügyfélszolgálati információs rendszer már nem felelt meg a vezetői információs igényeknek és a megváltozott ügyviteli elvárásoknak. Hiányosságai:  elkülönült adathalmazok  korlátozott adatmélységű nyilvántartás  rugalmatlan  nem kompatibilis CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben

ezen kívül…  adatnyilvántartás Excel táblázatokban  párhuzamos adattárolások  adatok átjárhatatlansága  ügyféltörténet hiánya  marketingtámogatásra alkalmatlan  óriási fájlok CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben

Megfogalmaztuk az igényeket, célokat, elvárásokat Marketing Manager  eladástámogatás, marketing célok kiszolgálása  egy adatbázis minden (jogosult) szervezeti egységnek  közel 10 ezer ügyfél adatainak részletes nyilvántartása  lekérdezési lehetőség minden elérhető információra  kimutatások készítésének lehetősége CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben

Mire nyújt lehetőséget az MM?  egyedi azonosítók segítségével átjárható az MTI pénzügyi rendszerével: azonos adatok a vezetői döntések előkészítése során Ügyfélszegmensenkénti besorolás:  Média  Üzlet  Non-profit  Magánszféra Hírügynökségi tevékenységek nyilvántartása:  real time szolgáltatások  e-kiadványok, adatbázisok  IT szolgáltatások  könyvek, újságok CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben

amire még alkalmas lett az MM…  megkötött szerződések és ajánlatok nyilvántartása  konkrét pénzügyi adatok rögzítése  MM-riport CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben …és amiben még vannak tartalékok:  a program tanulja meg a mi igényeinket és ne mi a programot  barátságos felület, amin a programozója is hajlandó lenne dolgozni  többoldalú kompatibilitás

Köszönöm a figyelmet! Szabó Eszter kereskedelmi igazgató