TÁMOP fenntartási időszak 2012/2013. tanév

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat október 2. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
Advertisements

Bókay János Humán Szakközépiskola tanév
Pogány Frigyes Szakközépiskola
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Pályaválasztás 2014/15.
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat június 30. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2012/13 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
Somogy Megyei Intézményfenntartó Központ
TÁMOP-2.2.3/B-09/ Köztes konferencia. Munkacsoport megalakulása Balogh Valéria Szögi Renáta Veszpréminé Zalka Júlia Teczli Éva Ravasz Eszter.
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Élménypedagógia avagy Kalandok és Álmok a Ridensben november 21. Bányai Sándor Kalandok és Álmok Szakmai Műhely TÁMOP / RIDENS.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Szakmai kompetenciamérés a Humán TISZK-ben
1 AZ ÁTALAKULÓ SZAKKÉPZÉS FŐVÁROSI PEDADÓGIAI NAPOK 2OO4.november 15. Dr. Szenes György igazgató.
A NYEK tapasztalatai a 2006/2007. tanévi iskolalátogatások tükrében.
A 2014/15. tanévben a vasvári középiskolába lehet tanulni. Vas megyében az elsők között hirdetjük meg a nappali és ingyenes képzést.
A mentorrá vált pedagógus a Foglalkoztatásba ágyazott képzés (FÁK) című programban Singer Péter
A kerettantervek fejlesztése
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat fenntartása május 31. Glowacz Miklósné projektkoordinátor Koordinációs.
HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”
Beszámoló a Szakképzés koordinációs munkacsoport munkájáról Petrovics Zsuzsanna.
2009. február 4. Germánné Vastag Györgyi OIB elnöke TISZK az egészségügyi szakképzésben Budapesten.
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2011/12 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
Humán TISZK TÁMOP projekt 2012/13-as tanév Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat Július 2. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
"Legyen az esély egyenlő ..."
Változások a közoktatásban és szakképzésben Setényi János 2011 Naszály-Galga TISZK, Vác.
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
Az óvoda-, és iskolapszichológia szakmai feladatkörei
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
2012/2013 Implom József Általános Iskola
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Általános iskola első osztály
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakközépiskola
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Pályaválasztási szülői értekezlet
Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület február 11.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Beiskolázás a „Gundel”-ben
Előadás másolata:

TÁMOP fenntartási időszak 2012/2013. tanév Raoul Wallenberg Szakközépiskola és Szakiskola

NEHÉZSÉGEK

MENTORDA Mentorálási rendszer Pszichológus, ifjúságvédelmi felelős és iskolai ifjúságvédelmi munkaközösség vezetőjének koordinálásával 23 mentor (tanár) 48 mentorált Kevés adminisztráció („csak” mentori napló), inkább esetmegbeszélés

Tanácsadási tevékenység NYITOTT KAPUK - szakképzés Szervezett formában 2012. november 20-21., 2013. január 26. Egyéni kérésre – Humán TISZK iskolái Részletes tájékoztató a képzésekről, a beszámításról Szaktantermek bemutatása Személyes tanácsadás Pályaorientációs és tanulás módszertani tanácsadás Egyéni tanácsadás

 TANÁCSADÁS Összes Szakképző iskola karrier tanácsadása, nyíltnapon megjelentek száma 210 Egyéni karrier tanácsadás 55 Pályaorientációs tanácsadáson részt vett (külső) 9 Egyéni pályaorientációs tanácsadás 27 Tanulás módszertani tanácsadás osztályban 64 Tanulás módszertani tanácsadás egyénileg 36 Összesen: 401

I3R - VIR Vezetői Információs Rendszer @-Napló 51 nappali osztály/csoport @-Ellenőrző 15 középiskolai osztály Dokumentum tárhely Informatika munkaközösség

Moduláris oktatáshoz kifejlesztett tananyagok és beszerzett tankönyvek használata A szociális munka gyakorlata 61 diák 3 tanár Anatómia-élettan 213 diák Első ellátás-elsősegélynyújtás 225 diák 5 tanár Gyógypedagógia elméleti alapjai 70 diák 2 tanár . . .

RW által szervezett közös programok Elsősegélynyújtási verseny 2012. November 30. RW-faktor 2013. Február 15.

Elsősegélynyújtó verseny Semmelweis Ignác Humán Szakképző Iskola Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola Fodor József Szakképző Iskola Raoul Wallenberg Szakközépiskola és Szakiskola Bókay János Humán Szakközépiskola

Művészeti tehetségkutató verseny Tánc Ének-zene Musical, komolyzene Könnyűzene Duó, együttes Versmondó Novella, vers Rajz, fotó

Tánc: Falticska N. – Kocsis N. RW Szabó Viktória RW Domokos Kincső NNÁ Ének: Szőke Lucs NNÁ Dede Zóra NNÁ Simonffy Hajnalka RW Hangszeres zene: Som G. – Parrag G. – Szarka B. KD Balogh N. – Szőke O. NNÁ Heka A. – Kucsera Cs. RW Novella író: Hitka Lil NNÁ II. Pekár Bianka SI Surák Gabriella SI Rajz: Ludvog Dóra KD Hegedűs Henrietta SI Fotó: Pekár Bianka SI Raoul Wallenberg Szakközépiskola és Szakiskola Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola Semmelweis Ignác Humán Szakképző Iskola Bókay János Humán Szakközépiskola

2013. Február 15.

TOVÁBBI JÓ EGYÜTTMŰKÖDÉST ÉS KÖZÖS SIKEREKET KÍVÁNOK!

Köszönöm a figyelmet!