Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Advertisements

Dél-dakotai Mezőgazdasági Minisztérium
Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév. LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet.
A PISA és PIRLS 2006 vizsgálatának eredménye Magyarországon
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2011 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
 Objektív képet ad az iskola tanulóinak szövegértésben, matematikában elért eredményeiről az országos eredményekhez és különböző diákcsoportokhoz képest.
Pályaválasztás 2014/15.
A közoktatás általános és területi folyamatai a különböző hierarchiaszintű térségekben PTE TTK FÖLDTUDOMÁNYOK DOKTORI ISKOLA BLAHÓ JÁNOS.
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
Hajós Alfréd Általános Iskola
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
2013.május-június érettségi vizsga eredményei június.
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
TÁRSADALOMBIZTOSÍTÁS ÉS GAZDASÁG A gyermek mint közjó Dr. Botos József egyetemi docens.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
1 FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2009/2010. TANÉVBEN 1 Oktatási Hivatal.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
A ÉVI KOMPETENCIAMÉRÉS FIT- JELENTÉSEINEK ÚJ ELEMEI Balázsi Ildikó.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
1 FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2009/2010. TANÉVBEN 1 Oktatási Hivatal.
Igazgató: Zsolnai Györgyné
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Poszt-szocialista országok eredményei PISA 2003 Cs L M Szl x olvasás matematika.
Középpontban a fejlődés
A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet,
Érettségi vizsgák eredményei május-június. - országos tapasztalatok - iskolai tapasztalatok: - érettségi adatok (szintek, vizsgatípusok) - összevetések.
Országos kompetenciamérés 2009
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2007 Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Átlageredményeink összehasonlítása Iskolánk eredménye az eddigi kompetenciamérésekben Mérési terület Évf. Képzési forma Átlageredmény
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Kompetenciamérés eredményei 2008 Készítette: Bánné Mészáros Anikó.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
Kis és nagy iskolák HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ
OKÉV – FIT jelentés Évfolyam MATEMATIKA. ÁTLAGEREDMÉNYEK MATEMATIKA 6. Iskolai 521 Országos 499 Budapesti 524 Zuglói 548.
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
közfoglalkoztatási kiállítás és szakmai nap
2014.május-június érettségi vizsga eredményei 2014.augusztus 29.
A DIGITÁLIS NEMZEDÉK OLVASÓI PROFILJAI A nyomtatott és digitális olvasói szokások kapcsolata a teljesítménnyel a PISA2009 eredményei alapján Balázsi Ildikó-Ostorics.
Az országos mérések megújult rendszere
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Új skála – új lehetőségek
Országos mérési eredmények
Határon túli magyar tanulók teljesítménye a PISA vizsgálatok alapján
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes

szint alatt1.szint 2. szint 3. szint4. szint 670 Példa a képességszintekre:

6. évfolyamMatematika

Teljes évfolyam

6. évfolyamMatematika

Előző évek eredményei:6. évfolyam Matematika ÉvÁtlag Országos átlag: 489

6. évfolyamSzövegértés

Teljes évfolyam

6. évfolyamSzövegértés

Az előző évek eredményei:6. évfolyam Szövegértés ÉvÁtlag Országos átlag: 513

8. évfolyamMatematika

Teljes évfolyam

8. évfolyamMatematika

Az előző évek eredményei:8. évfolyam Matematika ÉvÁtlag Országos átlag: 484

8. évfolyamSzövegértés

Teljes évfolyam

8. évfolyamSzövegértés

Az előző évek eredményei:8. évfolyam Szövegértés ÉvÁtlag Országos átlag: 502

Mérési területÉvf.Iskolai átlagOrszágos átlag Matematika Szövegértés A 2009-es eredmények összefoglalva:

Mérési terület Évf.Az 1. szinten és az 1. szint alatt teljesítő tanulók aránya (%) A telephelyen (évfolyamon) OrszágosanA megfelelő képzési/ települési típusban Matematika6. 39,349,241, ,544,838,9 Szövegértés6. 7,120,113,4 8. 9,125,219,1 A 2. szintet el nem érő tanulók aránya

Mérési terület Évf. Átlageredmények Matematika6.496 (480;511) 540 (526;555) 505 (491;521) 491 (470;518) 512 (484;538) 485 (447;526) (460;494) 489 (470;510) 507 (489;524) 493 (470;513) 484 (450;523) - Szövegértés6.528 (510;542) 541 (528;555) 549 (533;564) 518 (497;548) 508 (480;534) 484 (450;518) (491;538) 471 (438;498) 492 (468;514) 481 (456;503) 462 (420;500) - Az iskola eredményei az eddigi országos kompetenciamérésben A 2009-es év mérési eredményei az előző évekéhez viszonyítva A évi eredmény az adott év eredményénél szignifikánsan magasabb A évi eredmény nem különbözik szignifikánsan az adott év eredményétől A évi eredmény az adott év eredményénél szignifikánsan gyengébb