Kispaládtól Brüsszelen át Winston Salemig Kóczé Angéla, PhD 2012. Augusztus 29.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
HOGYAN VÉDHETJÜK MEG A TEHETSÉGES GYERMEKET ÖNMAGÁTÓL Bagdy Emőke
Advertisements

IKT ESZKÖZÖK A VAJDASÁG ISKOLÁIBAN
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Rizikó magatartások népegészségügyi és lokális közösségi hatásai, kompetenciák és kommunikáció (érvelés-film)
A Körös-vidéki Tehetségsegítő Tanács mint mentor tehetségsegítő tanács, mint mentor Mentorok: Dégenhardtné Szántó Ágota, Kőrösi Tibor Budapest, november.
A mentori munka kihívásai a mentorképzés tapasztalatai alapján
Tehetséggondozás a gyakorlatban Opening Doors Program ( )
Készítette: Batári Csilla Andragógia MA L II. félév.
XXX. Jubileumi OTDK Készítette: Szabó Anita Debreceni Egyetem
NAGYKÁLLÓ MA - Autópálya M3 - Sikeres fejlesztések - Benetton.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
SZIE Enyedi György Regionális Tudományok Doktori Iskola
Az informatika mindenkié
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
Gábor Dénes Tehetségpont
Készítette: Grolyóné Szabó Éva május10.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
A hazai pedagógusképzés stratégiai problémái, a. alapképzés/továbbképzés Érdemi lezárása képesítő vizsgával vagy szakvizsgával 1. BA/MA Szakosodás.
BORDÁS ANDREA: A KOMÁROMI VÁROSI EGYETEM CHERD–H KONFERENCIA Debrecen, május 14. A teljesített küldetés.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
MIBEN ERŐS ÉS MIBEN GYENGE AZ MRTT Elnöki beszámoló a évi közgyűlésen Magyar Regionális Tudományi Társaság.
SZAKDOLGOZAT CÍME szakdolgozat
TÁMOP / „Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban ” A Magyar Képesítési Keretrendszer fejlesztése 5. pillér – MKKR és a közoktatás.
Kaffka Margit Általános Iskola
Az EDUVITAL koncepció és oktatási gyakorlat Dr. Falus András egyetemi tanár, az MTA tagja.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
A tehetségfejlesztés mint a stratégia része
1 A roma kisebbség iskolai helyzete Készítette: Keresztes Eszter Kommunikáció az egyetemen c. kurzus.
Kommunikáció az egyetemen
Oktatási reformok tapasztalatai Pest megyei Tanévnyitó Tanácskozás Augusztus 31. Halász Gábor Országos Közoktatási Intézet.
A SZAKDOLGOZAT CÍME (ARIAL 32 pt)
Az egyház társadalmi tanítása és a XXI. századi felnőttoktatás c. konferencia Esztergom dec. 1. Az andragógia szak elindulása és munkája a PPKE VJK-n.
Törökszentmiklós
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
Az MSDP és az DOKZWANG gyűjtemény Magyarországon.
2005. március 24.Politika és iskola - az Eötvös Károly Intézet konferenciája ISKOLA ÉS POLITIKAI SZOCIALIZÁCIÓ Csákó Mihály ELTE TáTK.
A középiskolai közösségi szolgálatban rejlő pedagógiai és intézményi lehetőségek - Pavlics Tamás - „Önkéntesség – közoktatás – közösségi szolgálat” szakmai.
ERŐSSÉGEK ÉS GYENGE PONTOK A TEHETSÉGGONDOZÁSBAN Nyíregyháza, 2010
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
Dr. C. Molnár Emma Szívügy Alapítvány. Szülészet-nőgyógyászati pszichológia A kismedence és medencefenék betegségei és a szexuális funkció Az ismeretlen.
Kovács László Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Önértékelés - életpálya - változó kompetenciák
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Péter Katalin December 2. Aszód.  Hol dolgozik?  Hogyan?  Kikkel?  Milyen tevékenységeket végez?  Milyen eszközöket használ?  Mit szeret csinálni?
FEKETE VALÉR (SIOR) PÁSZTORVÖLGYI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM.
„Az ormokra nem hívják az embert, oda fel kell kapaszkodni!”
MPT 2014/2015. ……………………….. Szervezeti egységek, beszámolók, tervek MPT Vezetői Kollégium Budapest, január Fábry.
1 Üzleti szakfordító és tolmács SZAKIRÁNY Nyelvi és Készségfejlesztési Tanszék Vogelné Takács Gabriella tanszékvezető
Üdvözli a Teleki László Gimnázium és Informatikai Szakközépiskola!
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Nemzetközi ökoiskolai helyzetkép Varga Attila
A Nemzeti Erőforrás Minisztérium Közoktatás-fejlesztési törekvései
Iskolakert.
Tehetséggondozás Mezőkovácsházán
Závada Pál: Természetes fény Magvető, Budapest, 2014 Készítette: Pfeiffer Tamás István.
BUDENZ JÓZSEF ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM Oktatási modellünk, továbbtanulási eredményeink 2014/2015. tanév.
„Helló barátom!" - közösségi szolgálatra felkészítő tréning sorozat „Tanévzáró Suli – Buli” „Helló nyár, helló barátom!” - komplex nyári vakáció „Viszlát.
TINIK A T I N I K A GYÜLEKEZETGYÜLEKEZET A TINIK- ÉRT?! A T I N I K - É R T ? ! ÉRT?! É R T ? ! A A.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Kóródi Miklós Autonómia Alapítvány
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Romák a felsőoktatásban Fekete Ilona Dóra
Óvodai és iskolai szociális segítés
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Előadás másolata:

Kispaládtól Brüsszelen át Winston Salemig Kóczé Angéla, PhD Augusztus 29.

• “Tapasztalataim szerint, amit a legtöbb ember szerencsének hiv, az valójában nem más, mint a tehetség kombinálása a kedvező alkalom felismerésének képességével.” • (Timothy Zahn)

Kispaládi környezet

Mikrokörnyezet Kispalád • Család • Barátok • „Cigánysor” • Integrált iskola • Tanárok támogatása • Közösség

Fehérgyarmat- Gimnázium • Kontrasztok • Elidegenedés • Identitás terhe és szégyene • Önértékelési zavarok • Tanárok korlátozott képzelő ereje • Veszteségek feldolgozása

Budapest • Beton és Vasbetonipari művek (1 év) • Hitélet közösség-gyülekezet • Képesítés nélküli tanító (2 év) • Változni akarás, merészség

Iskolák és Munkák • Tanítóképző Főiskola ( Mentorral való találkozás, Polcz Alaine: Asszony a fronton) • Századvég Politikai Iskola • ELTE- Szociológia szak • CEU- Human Rights • SOROS ALAPITVÁNY ÖSZTÖNDIJA • Autonomia Alapitvány, Roma Polgárjogi Alapítvány, Romaversitas Alapivány

Világjárás • Nyelvtanulás (London) • Konferenciák ( Franciaország, Norvégia, stb) • New York Columbia University Human Rights • Mit hozott a külföld: kilépni a keretekből, tespedéstől való megóvás, éles kontrasztok, • Saját határaimnak a feszítése

Munkáim • European Roma Rights Center, Budapest • European Roma Information Office, Brussels • Vissza az egyetem: Central European University – PHD Sociology and Social Anthropology • MTA-Szociológiai Intézet

2011

Sorsfordulók és Sorsfordítók • Iskolák • Tanárok-mentorok • Angyalok/támogatók az életemben • Kitörés az adottságok szorításából • Lehetőségek felismerése! • Lemondások kecsegtető rövidtávú lehetőségekről

Wiston Salem