TÁMOP 2.5.1 Mozgáskorlátozottak interaktív honlapja.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A felkereső ifjúsági munka gyűjtőfogalom, amely mindazon megközelítéseket magában foglalja, amelyek során az ifjúságsegítők, a fiatalokkal foglalkozók.
Advertisements

Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Mozgássérültek Interaktív Portál használatának a lépései
Az Internet Fiesta a könyvtárakban 2002 dr. Bakonyi Péter Országos Könyvtári Kuratórium elnöke.
Add tovább! Fiatalokkal a települési közösségekért! – országos mozgalom A fiatalok részvételének fokozása a közjóért!
A Pécsi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma
EURÓPAI VESZÉLYESÁRU BIZTONSÁGI TANÁCSADÓK SZAKMAI TALÁLKOZÓJA BONN / GGVD – NÉMETORSZÁG (1) BIZTONSÁGI TANÁCSADÓK NEMZETKÖZI SZAKMAI EGYESÜLETE – BTE.
Az Országos Esélyegyenlőségi Hálózat tevékenysége és céljai
Informatikai alkalmazások a Széchenyi István Egyetemen – DPR Szakmai Klub I. – Közösségi weboldalak és alumni szervezetek.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
A könyvtár mint a felnőtt képzés helyszíne Tapasztalatok a Gödöllői Városi Könyvtár és Információs Központban.
AME ma és holnap. A teljes független iskolai kör nevében Legitim- ha lehet - egyetlen ernyőszervezet Tagtoborzás személyesen, megyénként kistérségenként.
„A BAKONYÉRT” Egyesület fejlesztése a TÁMOP projekt keretében.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
E-learning alapú távoktatásos képzés
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
2.-3. Beszámoló, folyamatos és tervezett feladatok január 24. Közgyűlés Feladatok Képzésszervezés Pályázatok IT-mentor munka Kapcsolatépítés.
Pályaválasztási és Pszichológiai Tanácsadó Osztály
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem közigazgatás-tudományi karának minőségcéljai a 2012/2013. oktatási évre dr. Almásy Gyula szakcsoportvezető Közigazgatásszervezési.
Public relations/ learning community relations tevékenység az iskolai könyvtárban.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
 Alakuló ülés időpontja: február 16.  Dokumentumok benyújtása: március 03.  Bejegyzés: április 28.  Nyilvántartási szám: TT 700.
A fogyasztóvédelmi társadalmi szervezetek működésének tapasztalatai Dr. Eitmann Norbert, elnök Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület június.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál.
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
A Palló információs rendszer bemutatása
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
Introduction to the BBS | 2009 | ‹#› Szolgáltatások kis- és középvállalkozásoknak.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat megújult feladatrendszere Térségi Vállalkozói Fórumok január Szolnok, Jászberény, Kisújszállás.
. Negyedik Partner Közép-Dunántúli Foglalkoztatási Hálózat 4P KDFH Alapítva: Gere János

A MAGYAR ÜVEGIPARI SZÖVETSÉG PROGRAMTERVE 2008/2009 Magyar Üvegipari Szövetség Közgyűlés 2008.Május 13. Holiday-Inn Budaőrs Hotel.
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
Hajdu István Bükk-Térségi LEADER Egyesület : A HVS felülvizsgálat, HPME javaslatok gyűjtésének meghirdetése a 16/2013. ÚMVP IH közlemény alapján.
TÁMOP-5.5.2/09 „Önkéntesség elterjesztése” c. pályázati kiírás előzményei, céljai és háttér-információ Információs nap április 9.
TÁMOP /1 Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Hartal Katalin Marcali Kistérségi Többcélú Társulás.
EGÉSZSÉG ÉS JÓL-LÉT SZÉKESFEHÉRVÁR POLITIKÁJÁBAN Östör Annamária.
INNO-REÁL Szövetség Civil Ágazati-szakmai Stratégiai Terv május 21.
Egyházi Könyvtárak Egyesülése Pécs, június 28. Szakmai továbbképzés.
„Vedd ki a részed!” - amit a civilek már megtettek egymásért Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Civil Együttm ű ködési Hálózat Miskolc, március 30.
Intézményi és központi ügyvitelt támogató elektronikus szolgáltatások.
Élet az Interneten.
A TanodaPlatform eredményei
„Információvédelem menedzselése” XXVI. Szakmai Fórum Budapest, május 16. Aktualitások az információvédelem területén Egyesületi hírek Tarján Gábor.
A NYILVÁNOSSÁG HOGYAN ERŐSÍTI A TELEPÜLÉSEK KULTURÁLIS ÉLETÉT ? Molnár Aranka, március 25. Halmaj.
2009. november Nemzetközi ILIAS Konferencia1/20 Az ILIAS közösség Magyarországon, az együttműködés fejlesztése Berecz Antónia.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
Online közösségek működése, működtetése Digitális Pedagógus Konferencia – Budapest, május 25.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
MESZK Gyermekápolás Szakmai Tagozat Beszámoló év Bognár Lászlóné tagozatvezető.
„Információvédelem menedzselése” LXX. Szakmai Fórum Budapest, március 16. Bevezető gondolatok (hírek, aktualitások…) Tarján Gábor Hétpecsét Információbiztonsági.
Tudományos publikációk nyilvántartása az MTMT-ben Áncsán Gizella Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár Magyar Fül-, Orr-, Gége és Fej-,
TÖBBCÉLÚ KÖZÖSSÉGI TEREK FEJLESZTÉSE –
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Változtatási javaslatok a Magyar Curling Szövetség működésében
A kiváltást megvalósító intézmények (pályázók) támogatásának közvetlen módjai a projekttervezés időszakában EFOP VEKOP TÁRS projekt.
Online közösségek pedagógusoknak
A széchenyi Programiroda szerepe a régióban
Információvédelem Menedzselése XX. Szakmai Fórum
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Vicsi Klára Terminológiai szótárfelmérés eredménye és tanulságai az MTA Műszaki Tudományok Osztályán Vicsi Klára Magyar.
Előadás másolata:

TÁMOP Mozgáskorlátozottak interaktív honlapja

CÉL A project lényege a helyi és országos információk, szolgáltatások elektronikus „integrációja”. A kiépítendő egységes, mindenki által elérhető interaktív rendszerrel a meglévő segítő kapacitás, szaktudás, szolgáltatás egy rendszerben egyesül, így a szétforgácsolt erőfeszítések eredményei összegződnek.

Helyi információk 1.A rendszerbe bekerülő tagegyesületek saját interaktív információs oldalt kapnak, aktualitások, hírek, rendezvényeket, helyi pályázatok, helyi apróhirdetések, akadálymentes helyek, igénybe vehető szolgáltatások közlésére A helyi információkból közösségi információk generálása

Interaktív fogadóórák •2. Helyi feltöltéssel és módosítással egyesületi interaktív fogadóóra tartása, amelyet Chat motorral adott időpontokban az egyesület szakértői, vezetői elérhetők, kérdések tehetők fel. Mindez otthonról az interneten keresztül elintézhető. •3. Országos szakértői interaktív fogadó órák tartása. Chat motorral adott időpontokban a MEOSZ központi szakértői, vezetői elérhetők, kérdések tehetők fel. Video és audio kapcsolattal (Skype) helyi és országos szakértők mini konzultációs fórumokon keresztül, a szakértők, felelős vezetők egyes kérdésekben adott időpontokban konzultációkat folytathatnak, zárt interaktív rendszerben. A központi helyről információ közlés egyszerűsítése a belső kommunikációs rendszeren keresztül. Így minden rendszerben lévő egyesület, helyi csoport azonnal megkapja híreket, információkat, aktualitásokat.

Interaktív oktatás •4. Oktató konzultációk országos közvetítése azoknak, akik a távoktatási konzultációkra személyesen nem tudnak elmenni, video- audio közvetítéssel, chat kérdezési lehetőséggel, online prezentáció közzétételével. Interaktív személyes konzultációk tartása (audio-video kapcsolattal - Skype) kis csoportok részére vezető tanárral. On demand video-audio oktatási tartalmak készítése és feltöltése oktatási támogatáshoz.

Interaktív munkahely keresés •5. Országos és helyi munkahely lehetőség információk feltöltése és szabad elérésűvé tétele. Interaktív fogadóóra tartása tanácsadók és munkahelykeresők között.

Interaktív ügyfél kommunikáció •6. Önsegítő interaktív fórumok létrehozása segédeszközökről, akadálymentesítésről, parkolási ügyekről, különböző szolgáltatásokról, fogyatékosságokról stb. azzal a céllal, hogy a tagok egymástól tanácsot kérhessenek, egymás problémáinak megoldását elősegítsék. Javaslatokról, törekvésekről, álláspontokról, törvényalkotásról egyesületi vezetők számára zárt vitafórum létrehozása a közös álláspontok jobb kidolgozására, képviseletére, a törvényalkotási véleményezési folyamat támogatására.

Egyenlő részvétel •7. Szakmai konferenciák nyílt közvetítése a MEOSZ központjából azok számára, akik sérültségük miatt nem tudnak jelen lenni. Közgyűlések, nyilvános elnökségi ülések, stb. közvetítése video streaming szolgáltatáson keresztül.