SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2014. március 14-től.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
1 groupement national interprofessionnel des semences et plants Vetőmagpiac forgalom az Európai Unióban Az EU vetőmag súlya a világ vetőmag termesztésében.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
TOTALCAR MAGAZINE ANGOL NYELVŰ KIADVÁNY Érvényes: január 1-től.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT ÉS TEMATIKUS CSATORNÁK Érvényes: március 14-től.
Általános médiaajánlat
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
szakmérnök hallgatók számára
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
RICH MEDIA MEGOLDÁSOK június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
2014. január 1. TERMÉKELHELYEZÉSI LEHETŐSÉGEK KIEGÉSZÍTŐ AJÁNLAT.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
Előadás másolata:

SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 14-től

blog aktív felhasználó napi bejegyzés napi komment Forrás: Blog.hu belső statisztika 2

havi 1,9 millió 15 évnél idősebb, belföldi látogató elérés a hazai internetezők között: 38% elérés a teljes lakosságban: 23% #Weboldal Visitors (real users) Reach- Internet Reach-Total Population 1.google.hu ,20%55,17% 2. facebook.com ,66%49,00% 3.youtube.com ,24%47,00% 4.mail.google.com ,72%26,78% 5.blogspot.com ,19%22,95% 6.blog.hu ,49%22,54% 7.aprod.hu ,29%20,67% Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség), havi valós felhasználó szerint A LEGLÁTOGATOTTABB HAZAI OLDAL! 3

4

5

Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) 6 LÁTOGATÓK

7 7 A BLOG.HU FELÉPÍTÉSE

69% (aff 105) 47% (aff 109) 27% (aff 124) 36% (aff 139) 69% (aff 105) 58% (aff 133) 36% (aff 164) 42% (aff 163) 8 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) Szerkesztőségi blogok Civil blogok 8 ≈ 58% (aff 120) 51% (aff 105) férfi éves nagyvárosi Esomar AB szellemi foglalkozású SZERKESZTŐSÉGI VS. CIVIL BLOGOK LÁTOGATÓI ÖSSZETÉTELE

CEMP újságírók írják a kiadványokban saját menüponttal rendelkeznek, ezáltal folyamatos megjelenésük biztosított Rendszeres kiemelés: Index címlapon Index hírfolyamban Indaguideban 9 SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK

1 első és második poszt között lista és főoldalon, illetve a poszt és a kommentek között 2 oldalhasábban )Teljes design (full-skin) szponzoráció 2)Fejléc szponzoráció 3)Super leaderboard (970x90 px) 4)Roadblock (640x360 px) 1 5)Medium rectangle (300x250 px) vagy half page (300x600 px) HIRDETÉSI HELYEK SZERKESZTŐSÉGI BLOGOKON

A Totalcar belső blogja, melynek egyedülálló, közösségépítő képessége abban rejlik, hogy alkalomadtán betekintést nyer a szerkesztőség életébe, a tévéműsor és a magazin kulisszatitkaiba. Vitán felül az ország legolvasottabb autós blogja. 11 Átlag havi valós felhasználó: RU Átlag havi megjelenésszám: AV Átlag havi valós felhasználó: RU Átlag havi megjelenésszám: AV Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA április (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG április BELSŐSÉG BELSOSEG.BLOG.HU

Sorozat, tv, média és minden, ami mögöttük van. Legyen az hazai vagy a nagyvilágból való. 12 Átlag havi valós felhasználó: RU Átlag havi megjelenésszám: AV Átlag havi valós felhasználó: RU Átlag havi megjelenésszám: AV COMMENT:COM COMMENT.BLOG.HU Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA április (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG április

Minden, ami cuki. Négylábú, kétlábú cukiságok minden mennyiségben. 13 Átlag havi valós felhasználó: RU Átlag havi megjelenésszám: AV Átlag havi valós felhasználó: RU Átlag havi megjelenésszám: AV CUKISÁG CUKISAG.BLOG.HU Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA április (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG április

Az Index politikai szivárogtató blogja, ahol a honatyák körmére nézünk. 14 Átlag havi valós felhasználó: RU Átlag havi megjelenésszám: AV Átlag havi valós felhasználó: RU Átlag havi megjelenésszám: AV KÉPVISELŐ FUNKY KEPVISELOFUNKY.BLOG.HU Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA márc.-ápr. átlag (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG márc.

A Totalcar méretarányügyi kiadványa. Mindannyian tologattunk kisautókat a homokozóban, nyúztuk szüleinket távirányítós autóért. Azoknak írjuk a blogot, akik szívesen emlékeznek vissza gyermekkori játékaikra, akik nem restek valóra váltani gyermekkori vágyaikat. 15 Átlag havi valós felhasználó: RU Átlag havi megjelenésszám: AV Átlag havi valós felhasználó: RU Átlag havi megjelenésszám: AV KISAUTÓ BLOG KISAUTO.BLOG.HU Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA márc.-ápr. átlag (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG ápr.

Az Otthontérkép blog az Otthontérkép ingatlanportál belső blogja, amely az ingatlanos szakmával, piaccal és magával az Otthontérkép ingatlanportállal kapcsolatos témákról ír. 16 Átlag havi valós felhasználó: UV Átlag havi megjelenésszám: AV Átlag havi valós felhasználó: UV Átlag havi megjelenésszám: AV OTTHONTÉRKÉP OTTHONTERKEP.BLOG.HU Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA április (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG április

Az idehaza egyre növekvő robogós tábor lassan, de biztosan kikövetelte magának saját fórumát, mely ötletekkel, megoldásokkal és szakmai hátterével képes összetartani, netán megbotránkoztatni egyre növekvő olvasóbázisát. 17 Átlag havi valós felhasználó: na Átlag havi megjelenésszám: AV Átlag havi valós felhasználó: na Átlag havi megjelenésszám: AV ROBOGÓ ROBOGO.BLOG.HU Forrás: Adverticum Adserver NG április

A motorosok Mekkája, a mindenkori kétkerék-őrültek belső szentélye, mely köré nagyon gyorsan szerveződött egy állandó látogatottságot generáló erős közösség. A Totalbike párhuzamos univerzuma. 18 Átlag havi valós felhasználó: na Átlag havi megjelenésszám: AV Átlag havi valós felhasználó: na Átlag havi megjelenésszám: AV A SEBESSÉG OLTÁRA SEBESSEGOLTARA.BLOG.HU Forrás: Adverticum Adserver NG április

Őrültségek a mindennapokból, hogy legyen min nevetni egy szürke hétköznapon. 19 Átlag havi valós felhasználó: RU Átlag havi megjelenésszám: AV Átlag havi valós felhasználó: RU Átlag havi megjelenésszám: AV SUBBA SUBBA.BLOG.HU Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA április (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG április

Az Index fogyasztóvédelmi blogja. Panaszos ügyek, sérelmek gyűjteménye a fogyasztói oldalról. 20 Átlag havi valós felhasználó: RU Átlag havi megjelenésszám: AV Átlag havi valós felhasználó: RU Átlag havi megjelenésszám: AV TÉKOZLÓ HOMÁR HOMAR.BLOG.HU Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA április (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG április

URL Super leaderboard / medium rectangle / half page / roadblock Fejléc szponzorációFull-skin Ft/1 hétFt/1 hónap Ft/3 hónap belsoseg.blog.hu comment.blog.hu cukisag.blog.hu homar.blog.hu kepviselofunky.blog.hu kisauto.blog.hu otthonterkep.blog.hu robogo.blog.hu sebessegoltara.blog.hu subba.blog.hu LISTAÁRAK

KreatívKreatív specifikáció Super leaderboard970x90 px Medium rectangle 300x250 px (oldalhasábban). Medium rectangle és half page azonos zónában jelenik meg, azonosnapra, azonos kiadványra nem rendelhető. Roadlblock 640x360 px (első és második poszt között lista és főoldalon, illetve a poszt és a kommentek között) Half page 300x600 px (oldalhasábban). Medium rectangle és half page azonos zónában jelenik meg, azonosnapra, azonos kiadványra nem rendelhető. Fejléc szponzoráció Statikus kép, nincs animált eleme. Mérete nem kötött, de csak a blog fejléc részén helyezkedhet el, a posztlistába, posztokba és oldalhasábokba nem lóghat bele Tartalmazhatja a megrendelő arculati elemeit, de mindenképp szerepelnie kell a fejlécben a blog nevének és logójának, ha van, melynek mérete nem lehet kisebb a blog normál arculatának méreténél. Teljes design (full-skin) szponzoráció A szponzorált blog teljes arculata a megrendelő igényei szerint épül fel A blog eredeti nevét, logoját meg kell tartani. 22 A szponzorációs megjelenések elkészítéséhez.psd sablont biztosítunk, a kreatív anyagokat ebben kérjük leadni. SPECIFIKÁCIÓ

Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat gemius Online Publishers’ Audit, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk a CEMP SH Kft., az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy a CEMP SH Kft. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 23