TÁMOP-5.6.3.-12/1-2012-0001 kiemelt projekt. A büntetés-végrehajtási szervezet feladata •Munkáltatás •Oktatás •Szabadidős tevékenység Cél Reintegráció.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Köszöntő Kérem tekintsék meg iskolánkról szóló rövid bemutatónkat!
Advertisements

A sport mint stratégiai ágazat az állami szerepvállalás tükrében
A kiemelt projekt tapasztalatainak hasznosítása „Tett - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 16. Siófok Lénárd Krisztina.
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
 Kiemelkedő utánpótlás nevelés  Saját tulajdonú sportcsarnok  infrastruktúra  Nyitás a szabadidő és közösségi programok felé.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
Aktualitások a szakképzésben
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
Frissdiplomások a munkaerőpiacon - a jövedelmet befolyásoló tényezők
A közérdekű munkavégzés eredményei Kistokajban Budapest, TÁMOP / KIEMELT PROJEKT.
Köszöntés Tisztelettel köszöntöm a TÁMOP / kiemelt projekt keretében megrendezésre kerülő „Fenntartó éves felkészítés” program résztvevőit.
Készítette: Grolyóné Szabó Éva május10.
Szabad-e a szabadult? A TÁMOP kiemelt projekt szerepe a reintegrációs folyamatban Botka Bianka szolgáltatás módszertani vezető, Belügyminisztérium.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
Információs nap Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért Támop /2 Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért.
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
TÁMOP /A – RÉV projekt ORSZÁGOS MUNKAERŐ-PIACI SZOLGÁLTATÓ ÉS SZAKMAI TÁMOGATÓ HÁLÓZAT III. ORSZÁGOS HÁLÓZATI TALÁLKOZÓ Budapest
(Igazságügyi Hivatal, főigazgató)
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA KIEMELT PROJEKT TÁMOP Elítéltek több szakaszos, társadalmi.
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
ORSZÁGOS PARANCSNOKSÁGA
Az utógondozás szerepe és fontossága az Igazságügyi Szolgálatnál Dr. Kunfalvi Zoltán, KIMISZ Főigazgató Intenzív utógondozás: lehetőségek és kockázatok.
Várakozások az eredmények tükrében,
HÁLÓZATSZERŰ EGYÜTTMŰKÖDÉSEK A KOMPLEX SEGÍTSÉGNYÚJTÁSBAN
Merre tart a hazai büntetés-végrehajtás?
GYERMEK- ÉS IFJÚSÁGPOLITIKA – JÓ képzettséget és JÓ munkát minden gyermeknek, mire felnő! Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Tanszék Czibere.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
Az új szakképzési törvény alkalmazása, a tanulók gyakorlati képzése
„Korszakváltás a büntetés-végrehajtásban”
A büntetés-végrehajtási szervezet részvétele
MINDENKI NYERTES Készült a az IRM (OBmB) támogatásával.
Kormányszóvivői tájékoztató 1 A társadalmi bűnmegelőzés nemzeti stratégiája 115/2003. (X. 28.) OGY határozat. Cselekvési program 1009/2004. (II. 26.) Korm.
Magyar Máltai Szeretetszolgálat Nyugat-Dunántúli Régió
Humán TISZK TÁMOP projekt 2012/13-as tanév Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola.
MÁS-KÉPp 60 Esély a tanulásra – csatlakozás a jövőhöz Hatvanban Hatvan Város Önkormányzata Hatvan Városi Művelődési Központ és Könyvtár Grassalkovich Oktatási.
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
Szociálpolitikai keretek
Prezentáció címsor A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt.
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
Kőszeg, Foglalkoztatási helyzet a Kőszegi Kirendeltség vonzáskörzetében Kőszeg,
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
Önfejlesztő mentális gyakorlatok a szabadságvesztés-büntetésüket töltők reszocializációjában Molnár Attila Károly Andragógia BA Témavezető: Szabóné dr.
2011. évi CLXXXVII. törvény a szakképzésről Hatályos: január 1-től.
Mediation and Restorative Justice in Prison Settings Empirikus kutatás- OKRI Kísérleti modellprogram –Foresee Partnerek: Balassagyarmati Fegyház.
2013. számadatai A VSA kapcsolatba kerülők száma 1348 fő (ISZM: 44 fő, hozzátartozó: 41 fő) 1248 fő kliens Nő/férfi 307 fő / 977 fő 24 % nő, 76 % férfi.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
TÁRSADALMI VERSENYKÉPESSÉG ÉS SIKER A MAGYARORSZÁGI NAGYVÁROSI TÉRSÉGEKBEN BARÁTH GABRIELLA PHD TUDOMÁNYOS MUNKATÁRS KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA A MAGYAR.
„Az ormokra nem hívják az embert, oda fel kell kapaszkodni!”
Egészségvédelem hónapról-hónapra
Iskolai közösségi szolgálat
A kamarai garanciavállalás jogi kérdései
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Európai Társadalmi Jelentés 2008 Műhelybeszélgetés Oktatás május 30.
Emberi erőforrás fejlesztési operatív program
Reintegráció a büntetés-végrehajtásban - lehetőségek és korlátok.
TÁMOP PROJEKT KERETÉBEN: Sarkadi Járásfejlesztési Stratégia című 1. workshop. Helyszín: Biharugra Időpont: Készítette: Projektfelügyelet.
TÁMOP / A fogvatartottak többszakaszos, társadalmi és munkaerő-piaci reintegrációja és az intenzív utógondozás modellje A projekt megvalósulása.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
A Büntetés-végrehajtási Szervezet helyzete és aktuális feladatai
A modellkörlet gyakorlati tapasztalatai a Szegedi Fegyház és Börtönben
Mezőkovácsházi Járásfejlesztési Stratégia
A TÁMOP szerepe a büntetés-végrehajtási szervezet életében
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Előadás másolata:

TÁMOP / kiemelt projekt

A büntetés-végrehajtási szervezet feladata •Munkáltatás •Oktatás •Szabadidős tevékenység Cél Reintegráció Bűnismétlési kockázat csökkentése

A büntetés-végrehajtási szervezet feladata •Bv. Gazdasági Társaságok: 3558 fő •Költségvetési munkáltatás: 3377 fő Munkáltatás

A fogvatartotti programok személyi feltételei

A fogvatartottak iskola rendszerű oktatása Fogvatartotti végzettségre vonatkozó adatok MEGNEVEZÉSFŐ% Analfabéta 170 0,9 Ált. iskola 8 osztály ,6 Szakmunkásképző iskola ,3 Szakközépiskola 799 4,3 Gimnázium 609 3,3 Főiskola 284 1,5 Egyetem 187 1,0 Egyéb ,0 ÖSSZESEN ,00

A fogvatartottak iskola rendszerű oktatása Oktatásba bevont fogvatartottak számának alakulása (Fő/ tanév)

A fiatalkorú fogvatartottak iskola rendszerű oktatása Intézeteinkben 369 fő 18 év alatti fogvatartott tölti büntetését, akik közül 272 főt (74 %) bevontunk az oktatásba.

Felsőfokú tanulmányok 2012/2013–as tanévben összesen 38 fő fogvatartott kezdhette meg 2011/2012-es tanévben 39 fő, 2010/2011-es évben 11 fő, 2009/2010-ben 12 fő, A fogvatartottak iskola rendszerű oktatása

Egyedülálló és az eredményesség, illetve hatásfok tekintetében kimagasló mutatókkal rendelkező programok: •meseterápiás eszközök a fogvatartottak társadalmi reintegrációjában •„Vakvezető-kutya, kölyöknevelő program” •„Börtön-színház” A fogvatartotti programok megvalósulása

Egyedülálló és az eredményesség, illetve hatásfok tekintetében kimagasló mutatókkal rendelkező programok: •„HatArtalan értékek – közösségi művészetekkel a fiatalkorú elítéltek és gyermekotthonokban nevelkedő fiatalok megerősítéséért” című, ifjúsági önkéntes projekt, •zenei programok (az intézetekben már hagyományosan működnek személyiség-, és közösségformálásra), •konfliktuskezelésre alkalmas irodalmi, kreatív és alkotókörök, sport-, illetve zenei szakkörök. A fogvatartotti programok megvalósulása

Jóvátételi jellegű programok: •kutyamenhely karbantartás •sétánykövezés, parkosítás •kerítésfestés óvodában, temető karbantartás, faültetés •hólapátolás, fesztiválon szemétgyűjtés •kórház, iskola festés-mázolás •parkosítás •püspöki palota, sportcsarnok karbantartás A fogvatartotti programok megvalósulása

Köszönöm a megtisztelő figyelmüket!