„Lépés-váltás”-TAMOP A.-11/ Dr. Hatvani Erzsébet

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében „Képzés, foglalkoztatás szakembereknek” tárgyú felhívás.
Advertisements

A kiemelt projekt tapasztalatainak hasznosítása „Tett - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 16. Siófok Lénárd Krisztina.
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET 1088 BUDAPEST, VAS U TEL.: Április 29.Németh Margit A
Migránsok társadalmi beilleszkedése együttműködéssel
„Útközben” – nyitókonferencia Budapest – szeptember 24. Új módszerek alkalmazási tapasztalatai esetismertetésen keresztül TÁMOP /
A MENTORÁLÁS AZ ESÉLYTEREMTÉS LEHETŐSÉGE
A motiváció fenntartása
A Grundtvig program: felnőttoktatási pályázatok a Tempus Közalapítvány kezelésében Várterész Flóra Budapest,
Szociális munka a börtönben
Komplex Instrukciós Program
TÁMOP nyitó szakmai konferencia A pályázat rövid bemutatása BRAVIA TEREM, NOVEMBER 30. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /1.
Utógondozás szabadulás előtt és után Utógondozás területi koordinátor
Pedagógiai problémák-pártfogói programok A pártfogó felügyelet lehetséges válaszai a szakmai problémafelvetésre Budapest, 2009.
Az ÉFOÉSZ Támogatott Lakhatási Programja
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
KULCS program gyakorlati tapasztalatai Értelmi Fogyatékossággal Élők és Segítőik Országos Érdekvédelmi Szövetsége – Horváth Nikoleta.
CEP1 „ Jóvá Tett Hely” Képzési, Támogató és Szabadidős Központ „ Jóvá Tett Hely” Képzési, Támogató és Szabadidős Központ Bűnmegelőzési projekt.
Baranya Megyei Kormányhivatal Népegészségügyi Szakigazgatási Szerve
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
TÁMOP B-11/ „Életút a párkereséstől a jól működő családig”
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Lőwné Szarka Judit ellátottjogi képviselő
M ű szaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége Szabolcs – Szatmár – Bereg Megyei Szervezete.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Látássérültek közösségi mentorainak képzése és foglalkoztatása TÁMOP /
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A kutatási program rövid bemutatása
(Familiaris Consortio 17.). 1.0 A SZEMÉLYEK KÖZÖSSÉGÉNEK MEGVALÓSÍTÁSA SEGÍTSÉG, TÁMOGATÁS AKADÁLY, GÁT 1,1Egy férfi és egy nő életre szóló, felbonthatatlan.
© Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl
TÁMOP C-09/ „Kitárt karok” szeptember február 29. „Első lépés” – alacsony foglalkoztatási eséllyel rendelkezők képessé.
Önismeret Horváth Renáta.
HÁLÓZATSZERŰ EGYÜTTMŰKÖDÉSEK A KOMPLEX SEGÍTSÉGNYÚJTÁSBAN
Miben ugyanaz, miért más?
Dr. Gombik Gergely pártfogó felügyelői szakreferens
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
Szabóné Kármán Judit PTE NTI BTK Oktatás és Társadalom Doktori Iskola
Gyermek és fiatalkori devianciák kialakulása
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
A TÁRSADALMOSODULÁS LEGFONTOSABB FELTÉTELE A SZILÁRD IDENTITÁS TUDAT, VALAMINT AZ ALKALMAZKODÁSI-, A BEILLESZKEDÉSI-, ÉS A VISELKEDÉSI NORMÁK ELSAJÁTÍTÁSA.
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
Az Országos Bűnmegelőzési Bizottság
Települési mediációs modellprojektek tapasztalatai Benedek László Június 19.
A társadalmi kohézió erősítése bűnmegelőzési és reintegrációs programokkal TÁMOP kiemelt projekt.
Tanulási partnerségek kezdeményezése A NYITOK hálózatfejlesztési program bemutatása Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért június 22.
Az esetismertetés szerkezete Ágoston-Héderné 1. A kliens bemutatása 1.1. A realitások a kliens életkora, egészségi állapota, mentális képességei jövedelmi,
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
Mi is az a társadalmi integráció?
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Gyermekvédelem kontra családvédelem
Gyermekvédelmi szemlélet az edzői munkában
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
A HEFOP / /4.0 „A társadalmi befogadás elősegítése a szociális területen dolgozó szakemberek képzésével” projekt keretében tervezett.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
A befogadó kisgyerekkori fejlesztés szakpolitikai kihívásai és megoldásai A Biztos Kezdettől a gyermekvédelmi gondoskodásig 25 éves az ENSZ Gyermekjogi.
SZMM Rákospalotai Javítóintézet és Speciális Gyermekotthon és az SZMM Intézményeinek Oktatási Munkaközösségének közös pályázata Együtt tanulás – közös.
Egészségvédelem hónapról-hónapra
HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “UviaYouth.
„NŐ AZ ESÉLY” TÁMOP B-2- 12/ , 0012.
Szülők iskolája program ÉVFOLYAM SZÜLŐI KÖZÖSSÉGE SZÁMÁRA.
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
Mentorprogram Bagon Both Emőke Pest Megyei Kormányhivatal Igazságügyi Szolgálat.
Barcsák Marianna - KPSZTI
„NŐ az esély” TÁMOP B-2-12/
Sipos Orbán Szakiskola és Kollégium
Csoportos technikák, kompetencia-fejlesztő foglalkozások
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

„Lépés-váltás”-TAMOP 5.6.1.A.-11/3-2011-0004 Dr. Hatvani Erzsébet

Pályázók Főpályázó: FICE Nevelőotthonok Nemzetközi Szövetsége Magyarországi Egyesülete Társpályázók: EMMI Budapesti Javítóintézete EMMI Rákospalotai Javítóintézet és Speciális Gyermekotthon Közreműködő: Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal Pártfogó Felügyelői Szolgálata

Pályázati célok Mind az oktatás, mind a nevelés szinterein választott módszereink fő célja, hogy a hozzánk kerülő fiatalok gondolkodása és viselkedése megváltozzon, tudatosabban és logikusabban gondolkodjanak és érezzenek a különböző élethelyzetekben. Életük egészét illetően az erkölcsi normák, az együttélési szabályok, a társadalom szerinti helyes döntéseket tudjanak hozni, fejlődjön az önkontrolljuk és szociális készségeik.

Programok a fiataloknak Nyitó Szakmai Nap Budapesti Javítóintézet -2012.03.01. Mentorok feladatai (kiválasztás, előzmény iratok beszerzése, egyéni fejlesztési terv, folyamatos mentorálás, utánkövetés) Képzési időszak: 36-36 fő részére 2012. március-augusztus, 2012. szeptember – 2013. február Munkaorientációs Képzés (60 óra) – Non Profit Alapítvány Kortárs Mediációs Képzés (30 óra) – Lege Artis Élménypedagógia (40 óra) Szakkörök: tánc- mozgás, bábszakkör, művészetterápia népi mesterségek, kerámia, bőrtárgy-készítő, művészetterápia

Programok a munkatársaknak Team-építő tréning (4x1 nap) – Partners Hungary Mediációs Képzés (30 óra- 20 munkatárs) - Partners Hungary Krízisintervenciós Képzés (30 óra- 20 munkatárs) – Pressley Ridge, Partners Hungary Esetmegbeszélő csoport Kiadvány készítés, filmkészítés Program kommunikácója Záró Konferencia – Rákospalotai Javítóintézet

Ilyen volt – Ilyen lett (LifeNetwork)

Ilyen volt Ilyen lett Családi kapcsolatok megszűnése vagy megromlása Feldolgozatlan trauma vagy veszteség, Gyászfeldolgozás Szexuális abúzus feldolgozása gyermekkori traumák, bántalmazás, elhanyagolás Mentális deficitek Szocializációs hiányosságok, társas készségekben való súlyos elmaradás Iskolai kudarcok Párkapcsolati gondok Szorongásos és indulatkezelési problémák Konfliktuskezelési gondok, agresszió Motiváció hiány Egészségügyi elhanyagoltság, szenvedélybetegségek Egészséges személyiség Egészséges test Függőségektől való megszabadulás Konform viselkedés, normakövetés Piacképes tudás (LLL) Életcél, jövőterv Stabilitás, háttérteremtési képesség Megállítása a deprivációk átörökítésének A társadalom által prefereált közösségekhez tartozás

szocializáció, reintegráció oktatás, csoportok befogadás oktatás, képzés nevelés egészség, higiénia család ?! pszichés problémák szabadidő hit felelősség hit sport bűncselekmény ünnepek hétköznapok fegyelmezés játék megőrzés jutalmazás elbocsátás támogatás/oltalmazás/szeretet/gondoskodás

LÉPÉS-VÁLTÁS dokumentumfilm bemutatása a konferencián Grosch Nándor – Gyermekszem Alapítvány Hegyi Nóra – Aszódi Javítóintézet Rákospalotai Filmszakkörösök KÖSZÖNÖM A FIGYELMET !