IRINYI JÁNOS ÁLTALÁNOS ISKOLA és ALAPFOKÚ MŰVÉSZETOKTATÁSI INTÉZMÉNY

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Advertisements

EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
BALATONFŰZFŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA IRINYI JÁNOS ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ALAPFOKÚ MŰVÉSZETOKTATÁSI INTÉZMÉNY BALATONFŰZFŐ 2008.
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
Iskolánkról.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Tehetségpont létrehozása
Támop / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Idegen nyelvű kompetenciák fejlesztése Nagy Zoltán, MBA Katedra Nyelviskola.
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
A HORVÁT NEMZETISÉGI OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Zrínyi Ilona Általános Iskola
Beiskolázási tájékoztató december
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Megyék és megyeszékhelyek gyakorlójáték
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
SAMUNÉ CSERTÁN VALÉRIA intézményvezető
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
A Barcsi Általános Iskola Arany János Tagiskolája bemutatkozik
Pest Megye járó- és fekvőbeteg ellátásának komplex rendszere Sinkovicz László elnök, KM RET.
A testnevelési tanterv.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Társadalmi szervezetek elhelyezése
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
MTLO értekezlet Balatonföldvár október október
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
május 13 Hazai kutatói hálózati eredmények és tervek Tétényi István NIIF MT MITE 2003.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Boronkay György Műszaki Középiskola és Gimnázium.
Dunaújváros, mint interregionális térszervező központ
1. Egy 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. Az RFH Csoport küldetése: A KKV-k és az önkormányzatok.
Nyugodt légkör, barátságos környezet játszóudvar műfüves pálya.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
„Gyorsabban az Európai Unióba” Sztráda Expressz program Közlekedési Múzeum, április 5.
TÁMOP F-14/1/KONV b. Pályaorientációs szolgáltatások alprogram Projektzáró rendezvény, Görög Márta.
Iskolai tehetséggondozás a statisztikai adatok tükrében Nikitscher Péter - Szemerszki Marianna.
Általános tájékoztatás Körzetünk Feál1-2. évfolyam Darus3-8. évfolyam „Gurulós módszer” Általános osztály (a) - projektoktatás Emelt óraszámú matematika.
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
A versenyek!. Megyei verseny nyertes csapatai: GYŐR helyszínen, Mosonmagyaróvári Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
A versenyek!. Megyei verseny nyertes csapatai: GYŐR helyszínen, Mosonmagyaróvári Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
XII. Küldöttgyűlés Budapest május 13..
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Középiskolás éveim Fekete Eszter
SZMK Értekezlet május 9..
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
DARUS a gyermekekért.
2016. november 7..
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
DARUS a gyermekekért.
A versenyek!.
Készítette: Koleszár Gábor
Tokaji II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola
Előadás másolata:

IRINYI JÁNOS ÁLTALÁNOS ISKOLA és ALAPFOKÚ MŰVÉSZETOKTATÁSI INTÉZMÉNY 8184 Balatonfűzfő, Irinyi János utca 2. Tel. központ: 06-88-586-090 Tel. igazgató: 586-190 Fax: 586-191 irinyi@irinyi-bfuzfo.sulinet.hu

Általános iskola Művészeti iskola „Egyedül az igazság győzhet s azt csak kutatás útján lehet megtalálni. A természet felett úgy szerezheted meg az uralmat, hogy megismered.” Irinyi János „A művészet épp olyan szükséglete az embernek, mint az evés és ivás.” Dosztojevszkij Általános iskola 1-2. osztály: iskolaotthon Fejlesztő pedagógus Logopédus, gyógypedagógus Gyógypedagógiai asszisztens Szociálpedagógus Művészeti iskola

Az általános iskola jellemzői Évfolyamok Tantervek Nyelvek Erdei iskola 1. osztály Képességfejlesztő és értékőrző kerettanterv alapján Sportiskolai - Veszprémi Állatkert 2. osztály X 3. osztály Angol-német 4. osztály 5. osztály 6. osztály 7. osztály OM kerettanterv alapján 8. osztály

Az általános iskola jellemzői Évfolyamok Tanórán kívül Sportok Egyéb 1. osztály Iskolaotthon Fejlesztés, prevenció Vízilabda, úszás előkészítése, gyerektorna M Ű V É S Z E T O K A Á 2. osztály 3. osztály Napköziotthon foci, vízilabda, úszás 4. osztály 5. osztály Irányított Betegellátási Rendszer ÉNEKKAR Újságíró szakkör Környezetvédelmi szakkör foci, úszás, vízilabda, röplabda, duatlon, triatlon, kosárlabda 6. osztály 7. osztály 8. osztály

Szocializálás Értékőrzés Kognitív képességek fejlesztése Szocializálás Érzelmi nevelés Egészséges életmódra nevelés Használható tudás átadása Értékőrzés

Dohányfüst-mentes iskola Erdei iskola Egészség- és környezetvédő programok Kritériumrendszer alapján Szelektív hulladékgyűjtés

Sportiskolai módszertani központok Érintett települések: Budapest (6) Pécs Kazincbarcika (2) Baja (2) Kecskemét (2) Békéscsaba Gyula Orosháza Szeged (2) Hódmezővásárhely Dunaújváros Székesfehérvár (2) Agárd Győr (2) Debrecen (2) Eger Gyöngyös (2) Szolnok (2) Tata (2) Tatabánya (2) Balassagyarmat Salgótarján Dunakeszi Vác Kaposvár Nagyatád (2) Nyíregyháza Szekszárd Szombathely (2) Balatonfűzfő Tapolca (2) Veszprém Keszthely (2) Zalaegerszeg

SPORT PROGRAM Első és második osztályok: heti rendszeres úszás az iskolaotthon idejében A „rendes” testnevelés heti 3 óra A harmadik osztálytól vízilabda: Tanterv szerint Mindig délben

A helyi sportiskolai kerettanterv blokkjai Közismereti blokk (1-8. évfolyam) Képességfejlesztő és értékőrző kerettanterv + Sportiskolai kerettanterv Sportági blokk = Helyi tanterv

A kerettanterv alapelvei, kiemelt fejlesztési területei sportspecifikus tudáselemek beemelése értelmes tanulás kialakítása önértékelés, önismeret fejlesztése sportemberré nevelés

EREDMÉNYEK - HUNGAROFIT A fizikai képességek felmérésén az egyes minősítő kategóriákban a magasabb kategóriákba való ugrás jellemző. Vannak „igen jó” minősítést kapott tanulók, ami országosan is nagyon ritka. Kimutatható, hogy lényegesen alacsonyabb az egy főre eső mulasztási átlag.

EREDMÉNYEK -ÚSZÁSTUDÁS Egy év alatt 50 m versenyzés két úszásnemben A második tanév végére 100 m-es távolság három úszásnemben

Iskolaotthon Reggeli ügyelet Reggel úszás Háromszori étkezés Tanórák és foglalkozások elosztva egész nap Két osztálytanító 15 óráig órarend szerint 15-16 óráig művészeti iskola, sport, egyéb foglalkozások

Angol és német nyelv Európa terem és információs központ Forrás - idegen nyelvi tanulóközpont Európai Nyelvtanulási Napló Comenius projekt – német és lengyel testvériskola I D E G N Y L V K

Mire jó a Forrás? Diáknak Órai munkaformák átalakulnak Autonóm tanulás lehetősége Háttér a felkészüléshez (házi dolgozat, kiselőadás, kutatómunka, stb.) Kollaboratív, kooperatív tanulás lehetősége Tartalomfejlesztés egyénileg vagy együttműködésben (munkacsoporttal) A diákok az órákon, tanári felügyelettel, de az egyéni tanulásban is könnyen alkalmazhatják az SDT felhasználóbarát tanulási lehetőségeit. A tudásbázis kiváló háttér a felkészüléshez (az anyaggyűjtéshez házi dolgozat, kiselőadás elkészítéséhez). Mivel minden diák beléphet az SDT-be az iskolán kívül is, lehetőség van a könyvtárban, teleházban – vagy akinél erre mód van, otthon – elvégezni a projektfeladatot, közösen folytatni az órán elkezdett izgalmas kutatási témát, újra lejátszani egy érdekes kísérletet. Az iskolapadban is a Net Nemzedék tagjai ülnek – számíthatunk rá, hogy nemcsak játszani és beszélgetni, de tanulni és dolgozni is készek, képesek kollaboratív oktatási környezetben. Számíthatunk arra, hogy részt kérnek a tartalomfejlesztésből, s egyénileg vagy csoportosan létrehoznak taneszközöket, bemutatókat.

Nemzeti Alaptanterv megvalósításához vezető híd A tanulók magyarságtudatukat megőrizve váljanak európai polgárokká. Különböző kultúrák iránti nyitottság: más népek megértése, megbecsülése

A Forrás teret ad Tanulói autonómia kialakításának Élethosszig tartó tanulás megalapozásának Autentikus anyaghasználatnak A nyelv eszközként való elfogadásának Kapcsolatépítésnek „Határtalan” információszerzésnek Hálózati együttműködésnek

Márton nap és Halloween – idegen nyelvű műsorral

A művészeti iskola felépítése Művészeti ágak Irinyi Iskola Balatonfűzfő Irinyi Balaton-fűzfő Pilinszky Balaton-kenese

A művészeti ágak választható tanszakai Néptánc Festészet Zongora Szintetizátor Vonós Magánének Fafúvós Rézfúvós Gitár Szolfézs előképző

Ízelítő a hagyományokból, rendezvényekből Október Márton nap és Halloween – idegen nyelvű műsorral December Irinyi Úszókupa Iskolai karácsony Február Iskolai farsang Március IRINYI-HÉT nyílt nap, előadások, versenyek Április Magyar művészetoktatás napja Május Tornaünnepély vagy „Egy vasárnap az iskoláért” Június Művészeti gálaműsor

Iskolai karácsony

Iskolai farsang

IRINYI-HÉT nyílt nap, előadások, versenyek

Magyar művészetoktatás napja

Tornaünnepély vagy „Egy vasárnap az iskoláért”

Irinyi Úszókupa

Művészeti gálaműsor

Ballagás

Irinyi János Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény www.balatonfuzfo.hu Bemutatkozás  Hírek   Önkormányzat Polgármesteri hivatal e-Fűzfő   Rendezvények Idegenforgalom Látnivalók Strand Térkép   Hirdetések  Pályázatok  Közérdekű infók Szolgáltatások Testvérvárosok  Városi szervezetek  VÁROSI SZERVEZETEK Irinyi János Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény

Irinyi János Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Köszönöm a figyelmet! Bandiné Liszt Amália 20-221-9811 lisztami@freemail.hu Irinyi János Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény 8184 Balatonfűzfő, Irinyi u. 2. Telefon: 88/586-090 e-mail:irinyi@irinyi-bfuzfo.sulinet.hu