RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak- Alföldi Régióban – TÁMOP-4.1.2-08/1/B-2009-0001. Gaál István tanárképzési.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Advertisements

Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Készült a 25 éves osztálytalálkozónk emlékére !
A „KÖZPONTI” (I.) MUNKACSOPORT TEVÉKENYSÉGE, EREDMÉNYEI
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az átalakuló tanárképzés és a pedagógiai szolgáltató rendszer kapcsolódási pontjai.
Tehetségpont létrehozása
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Tehetségsegítő hálózat kialakítása a Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégiumban TÁMOP-3.4.4/B/08/1.
Microsoft IT Akadémia Sisák Zoltán
MÚZEUMI KÖNYVTÁRAK A STATISZTIKA TÜKRÉBEN - FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK, IRÁNYOK Tóth Máté OSZK - Könyvtári Intézet.
A Pedagógusképzési Koordinációs Központ
Legyen jobb a gyermekeknek!
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon.
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
Kérdések a Regionális Szolgáltató és Kutatóközpont létesítése kapcsán Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje:
SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM Egyetemi Könyvtár és partnerei pályázata TÁMOP /1. CONTENTA "24 óra" - A minőségi oktatás és hozzáférés támogatása a szegedi.
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
RE-PE-T-HA Angol Módszertani Munkacsoport Dr. Csépes Ildikó
Általános ismertető Tájékoztatás a választható képzési formákról Stéger Csilla OKM Felsőoktatási Főosztály, vezető tanácsos, képzési referens Simon Kata.
GYERMEK- ÉS IFJÚSÁGPOLITIKA – JÓ képzettséget és JÓ munkát minden gyermeknek, mire felnő! Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Tanszék Czibere.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
A PEDAGÓGIAI KUTATÁSOK EREDMÉNYEINEK ELTERJESZTÉSE ÉS A VEVŐSZOLGÁLAT BEMUTATÁSA (A TÁMOP /1/B PÁLYÁZAT TAPASZTALATAI) Dr. habil. Forgó.
Agria Media Eger, október
Egyesületi tagok.
Dél-dunántúli Regionális Pedagógusképzési Szolgáltató és Kutatóközpont
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
P edagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Összefoglaló a felsőoktatási.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása Bemutatkozik az Árkádia és irodalomtudomány-irodalomtanítás felülete TÁMOP /1/B.
Tehetséggondozás a pszichológiában TÁMOP / Járai Róbert, PhD PTE BTK Pszichológiai Intézet.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
Közoktatás – pedagógusképzés - neveléstudomány
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
(kép – Philip Shriver) Tanítsunk portfóliókészítést Papp Gyula Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Dr. habil. Viskolcz Noémi csoportvezető főiskolai tanár
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
Tanárképzés a Debreceni Egyetemen Prof. Dr. Gaál István Prof. Dr. Gaál István TEK oktatási és tanárképzésielnökhelyettes
TÁMOP – / Integrációs közoktatási referencia intézmények minőségbiztosítása, szakmai szolgáltató hálózatokkal történő együttműködés.
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
TÁMOP C-11/1/KONV Történet  Az Egyesület alapítása – 1998 Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Eötvös Lóránd Tudományegyetem.
SZAKMAI FÓRUM, EKF, Eger, TÁMOP B.2-13/ Együttműködés az észak-magyarországi pedagógusképzés minőségi megújításáért SZAKMAI.
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Felnőttképzés Hálózat a hálózatban (CNAP & Regionális Képző Központok Hálózata)
A Kistérségi Koordinációs Hálózat szerepe a roma integráció elősegítésében Székely Andrea főosztályvezető NFÜ Központi Fejlesztési Programiroda.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
 Főpályázó:  HTKT Klauzál Gábor Általános Iskola  Konzorciumi partnerek:  Exner Leó Óvoda  Aranyossy Ágoston Egységes Módszertani Központ.
Szakmódszertani fejlesztés
TÁMOP B- 12/ „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés bevezetésére” az 500. Sz. Angster József Szakképző.
SZIPORKA ORSZÁGOS MATEMATIKA VERSENY 2017.
A Tanárképző Központ koordináló szerepe
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Előadás másolata:

RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak- Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B Gaál István tanárképzési elnökhelyettes, projektmenedzser RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak-Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B

RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak-Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B Tanári fizetések az általános iskola felső tagozatában 2007-ben

Az Észak-Alföldi Régió: RE-PE-T-HA jelen van a pedagógusképzés teljes vertikuma • Debreceni Egyetem 122MFt • Nyíregyházi Főiskola 44MFt • Kölcsey F. Ref. Tanítóképző F. 19MFt Összesen 186 MFt • Támogatás: Ft Összköltség: Ft • Futamidő: január december 31. RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak-Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B

Projektmenedzsment RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak-Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B Dr. Gaál István, projektmenedzser DE TEK oktatási és tanárképzési elnökhelyettes Dr. Chrappán Magdolna, szakmai vezető DE BTK Neveléstudományok Intézete Dr. Szabó Antal, intézményi koordinátor Nyíregyházi Főiskola, Tanárképző Intézet igazgató Pinczésné dr. Palásthy Ildikó, intézményi koordinátor KFRTKF, Pedagógia és Pszichológia Tanszék vezetője Rácz Nóra Dóra gazdasági vezető DE TEK GI

Intézményhálózat az Észak-Alföldi Régióban RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak-Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B

Felhasználás RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak-Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B résztvevőkmunkaóraReg.közp munkaóra beruházás DE eFt NyF eFt KFRTF eFt Össz eFt

RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak-Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B H ORIZONTÁLIS MUNKACSOPORTOK P ROJEKTMÓDSZER MUNKACSOPORT Revákné dr. Markóczi Ibolya DE TTK Biológia Szakmódszertani Részleg K OMPETENCIA MUNKACSOPORT Dr. Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete T ELEMENTOR MUNKACSOPORT Papp Gyula Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola -egyeztetés a többi régióközponttal a bevezetendő rendszer működtetéséről E -P ORTFOLIO MUNKACSOPORT Dr. Buda András DE BTK Neveléstudományok Intézete

RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak-Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B T UDÁSTECHNOLÓGIA ÉS KUTATÁSI DISSZEMINÁCIÓ MUNKACSOPORT Dr. Tóth Zoltán DE TTK Kémiai Szakmódszertani Részleg S ZAKMAI MUNKACSOPORTOK MA T ANÁRKÉPZÉSI MODULOK MUNKACSOPORT Dr. Szabó László Tamás DE BTK Neveléstudományok Intézete B ÖLCSÉSZETTUDOMÁNY SZAKMÓDSZERTAN MUNKACSOPORT Kovács István DE Kossuth Lajos Gyakorló Gimnázium T ERMÉSZETTUDOMÁNYOS SZAKMÓDSZERTAN MUNKACSOPORT Revákné dr. Markóczi Ibolya DE TTK Biológia Szakmódszertani Részleg

RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak-Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B M ŰVÉSZETI SZAKMÓDSZERTAN MUNKACSOPORT Dr. Duffek Mihály DE Zeneművészeti Kar M ENTORKÉPZÉS MUNKACSOPORT Veressné dr. Gönczi Ibolya DE BTK Neveléstudományok Intézete a mentorok kiválasztási szempontjainak meghatározása A DATBÁZIS MUNKACSOPORT Juhász Judit DE TEK Tanárképzési Csoport -az országos rendszerrel és a helyi elektronikus tanulmányi -rendszerrel való kompatibilitás biztosítása R EGIONÁLIS P EDAGÓGUSKÉPZŐ ÉS -T OVÁBBKÉPZŐ K ÖZPONT Dr. Gaál István tanárk. Elnökhely, projektmenedzser Kapcsolódás a többi központhoz

Produktumok RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak-Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B  A munkacsoportok által vállalt programcsomagok  Az elektronikus kommunikációs és tanulási környezet általánossá tétele  A közös munka kapcsolati hálója  Élő és kiterjedt együttműködés a közoktatás szereplőivel  Újszerű szervezeti működés

Sikeres együttműködést kívánok! RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak-Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B