A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy innováció nyomában
Advertisements

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.

Kamarai prezentáció sablon
Jelige: „Isa, por es homou vogymuk.”
Vélemények a tehetségről
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Eredmények és kételyek az iskolai agresszió megelőzésében Agressziókezelés a fővárosi fenntartású oktatási-, nevelési intézményekben október 6. NÉMETH.
Humánkineziológia szak
Mellár János 5. óra Március 12. v
Beiskolázási tájékoztató december
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
A tanulók válaszai a tanulmány kérdéseire (5700 válaszadó alapján)
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Budapest XIII. kerületi Cigány Kisebbségi Önkormányzat felmérése család bevonásával készített kérdőív kiértékelése.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Kvíz kérdések az Toldi iskola múltjából és jelenéből
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Beiskolázás. Beiskolázás Választható iskolák Középiskola Szakiskola gimnázium szakközépiskola „szakmunkásképző’ nyelvi előkészítő évfolyam.
Védőgázas hegesztések
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?
Branch & bound módszer. A megoldandó feladat: P(x) = 8x 1 + 5x 2  MAX x 1 + x 2
szakmérnök hallgatók számára
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
PEDAGÓGIAI KÍSÉRLET KOOPERATÍV MÓDSZEREK ALAKAMAZÁSA II. OSZTÁLYBAN A MATEMATIKA TANÍTÁSÁBAN ARI LÁSZLÓ II. év- távoktatás.
ÚJ ISKOLA, ÚJ TUDÁS ÚJ MAGYARORSZÁG KORMÁNYZATI KONFERENCIA március 4.
A pneumatika alapjai A pneumatikában alkalmazott építőelemek és működésük vezérlő elemek (szelepek)
© 2005 The Gallup Organization T HE G ALLUP O RGANIZATION Országos Kreditmonitoring vizsgálat az oktatók körében - ábrasor
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Egészséglelkesek az iskolákban Az egészségfejlesztés helyzete az általános iskolákban.
2006. Peer-to-Peer (P2P) hálózatok Távközlési és Médiainformatikai Tanszék.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Adalékok a magyar tizenévesek vallásosságáról a rendszerváltás után Csákó Mihály CSc egyetemi docens WJLF Pedagógiai Tanszék.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Dr. Schiffer Csilla A család és az iskola kapcsolatának fejlesztése
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Csörömpölj a cukorkáért!. 1. A pedagógusnak tanulmányai során miben NEM kell fejlesztenie önmagát? a) a választott szakterület tudományos igényű ismeretében.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Internet a családban Székely Levente –
 testi-térbeli biztonság  idő- és ritmusérzék  beszéd tisztasága  élményen keresztül történő megértés  kommunikáció, kooperáció, kreativitás 
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
KINCSKERESŐ TEHETSÉGKUTATÓ PROGRAM
Előadás másolata:

A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)

A sportiskolába járó diákok szüleinek ismerete az iskola speciális jellegéről

A szülő sportolt-e gyermekként, illetve fiatalkorában? •igen, versenyszerűen 55,8% •Igen, nem versenyszerűen 33,4% •Nem 11%

A szülő jelenleg sportol-e, amennyiben igen, versenyszerűen teszi-e ? •Igen, versenyszerűen 23,5% •Igen, nem versenyszerűen 38,3% •Nem 38,3%

Az iskola milyen mértékben kéri ki a szülők véleményét a gyermek sportbéli fejlesztésével kapcsolatban (1 – egyáltalán nem, 7 – teljes mértékben) 18,2% 7,7% 8,2% 13,2% 19,8% 9,3% 23,2%

Az iskola milyen mértékben alkalmazkodik a sport és a sportolók igényeihez (1 – egyáltalán nem, 7 – teljes mértékben) 45%

A sportiskola előnyei a sport és a tanulmányi kötelezettségek összeegyeztetésében – összehasonlítva egy nem sportiskolás csapattárs lehetőségeivel (1 – nincs jellemző különbség, 7 – jelentős segítség) 41,4%

Az iskola milyen mértékű hangsúlyt fektet arra, hogy a sport mellett az egyéb tudás is szerepet kapjon (1 – jelentéktelen, 7 – nagy mértékű) 38,1%

Az iskola technikai feltételei a sport és testnevelés tanításához (1 – nem megfelelő, 7 – teljes mértékben megfelelő) 40,8%

A tanárok és az edzők együttműködése a gyermek érdekében (1 – nincs, 7 – szoros együttműködés) 4,4% 39,2%

A nevelőtestület hozzáállása a diákokhoz (1 – nem megfelelő, 7 – teljes mértékben megfelelő) 47%

A diákok sportiskolába járási kedve (1 – nincs, 7 – kimagasló) 57,4%

Járt-e másik iskolába is már a tanuló •Igen 18,3% •Nem 81,8%

Azon szülők véleménye a jelenlegi iskola feltételeiről, akik gyermeke járt másik iskolába is (1 – nem jobb, 7 – jelentősen jobb) 37,1%

Ugyanezen szülők véleménye a további lehetőségekről a gyermek sportkarrierjét illetően (1 – nem jobb, 7 – jelentősen jobb) 34,8%