REKLÁMTORTA 2013 A 2013. évi televíziós reklámpiaci felmérés eredményei 2014. február 18.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar non in metus. Proin mattis commodo enim,
Advertisements

A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar non in metus. Proin mattis commodo enim,
LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar non in metus. Proin mattis commodo enim,
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Média és marketing megjelenés ajánlataink távközlési szolgáltató partnereink részére Érvényes: Május 1-jétől.
Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
Országos pályaépítési program LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar non in metus.
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar non in metus. Proin mattis commodo enim,
LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar non in metus. Proin mattis commodo enim,
Copyright © 2008 Chellomedia Programming BV LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar.
LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar non in metus. Proin mattis commodo enim,
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Média és marketing megjelenés ajánlataink távközlési szolgáltató partnereink részére Érvényes: szeptember 1-jétől.
PREZENTÁCIÓ CÍMSOR TÁMOP C-12/1/KONV Élelmiszerbiztonság és gasztronómia vonatkozású egyetemi együttműködés, DE-SZTE-EKF-NYME.
nielsen közönségmérés
A poszter címe legalább 60 pontos betűmérettel Alcím legalább 32 pontos betűmérettel A jobb olvashatóság miatt használjon legalább 24 pontos betűméretet.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
PREZENTÁCIÓ CÍMSOR KLÍMAHATÁS - AZ ÉGHAJLATVÁLTOZÁS HATÁSAINAK KOMPLEX VIZSGÁLATA, NEMZETKÖZI K+F PÁLYÁZATOK ELŐKÉSZÍTÉSE A NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEMEN.
A évi személyi jövedelemadó- és Tao-bevallások tapasztalatai, valamint kata és kiva jellemzők Komárom-Esztergom megyében Karácsonyi Norbert igazgató.
NAV Veszprém Megyei Adóigazgatósága
TIPOGRÁFIA Lengyel Zsolt – Multimédia alapjai Tüposz(görög eredetű szó): Típusokkal írni.
Nem mindegy ! A minőségi televíziós reklámkörnyezet és az elkapcsolási hajlandóság Szeptember 29.
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
PREZENTÁCIÓ CÍMSOR T ÁRSADALMI INNOVÁCIÓ ÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS A P ÉCSI T UDOMÁNYEGYETEM TUDÁSBÁZISÁN A D ÉL - DUNÁNTÚLI RÉGIÓBAN TÁMOP D-15/1/KONV
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
„Az élettudományi-klinikai felsőoktatás gyakorlatorientált és hallgatóbarát korszerűsítése a vidéki képzőhelyek nemzetközi versenyképességének erősítésére”
Idősbarát Győr Takács Tímea Miklósyné Bertalanfy Mária
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
A tudomány kapujában A POSZTER CÍME ÉS ALCÍME
Top 20 termékosztály – július
Top 20 termékosztály – szeptember
PREZENTÁCIÓ CÍMSOR Előadó neve titulusa
MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016
PREZENTÁCIÓ CÍMSOR Energiatermelési, energiafelhasználási és hulladékgazdálkodási technológiák vállalati versenyképességi, városi és regionális hatásainak.
Top 20 termékosztály – március
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – december
A tudomány kapujában A POSZTER CÍME ÉS ALCÍME
Top 20 termékosztály – november
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Top 20 termékosztály – június
(Munkaalapú tudás a Debreceni Egyetem oktatásában)
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – augusztus
A poszter címe legalább 60 pontos betűmérettel
BEFEKTETŐI PREZENTÁCIÓ CÍME
A poszter címe legalább 60 pontos betűmérettel
„Impulzuslézerek alkalmazása az anyagtudományban és a biofotonikában"
A tudomány kapujában A POSZTER CÍME ÉS ALCÍME
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Befektetői prezentáció jelmondata Két sorra bővíthető
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
A tudomány kapujában A POSZTER CÍME ÉS ALCÍME
Befektetői prezentáció jelmondata Két sorra bővíthető
Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM ÁLLAM- ÉS JOGTUDOMÁNYI KAR
TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Középiskola neve, osztály Szakirodalmi áttekintés
PREZENTÁCIÓ CÍMSOR TÁMOP E-13/1/KONV Alprojekt neve
Webhelytervező, fejlesztő
Filmek ISMERTETÉS CÍME ISMERTETÉS CÍME JANUÁR [ÉV] FILMEK
Előadás másolata:

REKLÁMTORTA 2013 A évi televíziós reklámpiaci felmérés eredményei február 18.

Page 2 Reklámtorta 2013 ► A Reklámtorta 2013 felmérés az elmúlt évek gyakorlatát követve készült, módszertana azonban kis mértékben változott. ► A piac méretének megállapításához az adatokat közvetlenül a MEME tagjai, a televíziós társaságok szolgáltatták. ► 56 televízió volt az adatszolgáltatók között. ► Az előző évhez képest egy új csatorna (M3) csatlakozott a felméréshez, egy csatorna pedig (Hír TV) kikerült az adatszolgáltatók közül. ► Az adatok összegyűjtését és összesítését az EY végezte. ► A beérkezett adatokat az összesítést követően megsemmisítettük. REKLÁMTORTA 2013

Page 3 Egy új televíziós társasággal bővült az adatszolgáltatók köre REKLÁMTORTA 2013 ► ATV ► AXN ► Cartoon Network ► CBS Reality ► Comedy Central ► Cool ► Discovery ► Disney Channel ► DoQ ► Duna TV ► Duna World ► FEM3 ► Film Café ► Film Mánia ► Film+ ► Film+2 ► Fishing and Hunting ► HBO (nincs reklámértékesítés) ► LifeNetwork ► M1 ► M2 ► Megamax ► MGM Channel ► Minimax ► MTV ► Musicmix ► Music Channel ► Muzsika ► Nat Geo Wild ► National Geographic ► Nickelodeon ► Nóta TV ► OzoneNetwork ► Prizma ► PRO4 ► PV TV ► RTL II ► RTL Klub ► Sorozat+ ► Spektrum ► Spektrum Home ► SPI csatornák (nincs reklámértékesítés) ► Sport Klub ► Sport M ► Sport 1 ► Sport 2 ► Story 4 ► Story 5 ► SUPERTV2 ► TV Paprika ► Tv2 ► Universal Channel ► Viasat3 ► Viasat6 ► Viva Újonnan csatlakozott csatorna: ► M3 Tavalyhoz képest nem szolgáltatott adatot: ► Hír TV

Page 4 Ebben az évben is net-net reklám árbevételt számítottunk ► Kedvezményekkel csökkentett, ügynökségi jutalékok levonása utáni „tiszta” árbevétellel számoltunk. ► Az adatok nem tartalmaznak barter tevékenységből származó bevételt. ► Az adatok nem tartalmaznak olyan, egyéb bevételi forrásokat, mint például emelt díjas telefon és SMS szolgáltatásokból, valamint a rendezvényekből és a saját márkás árucikkekből származó bevétel. ► A szponzoráció tartalmazza a termékmegjelenítésből származó bevételt is, a szponzor finanszírozott műsorok esetében a produkciós költségeket azonban nem tartalmazza. ► Minden adatot millió forintban mutatunk be. REKLÁMTORTA 2013

Page 5 45,6 milliárdos a 2013-as Reklámtorta ► Az EY összesítése alapján 2013-ban a televíziós reklámpiac teljes árbevétele: millió forint ► Az adatszolgáltatásban résztvevő televíziók a nézettségi adatok alapján a piac körülbelül 99 százalékát fedik le.* * MEME által megadott adatok alapján, a éves korosztályban, 2-26h idősávban REKLÁMTORTA 2013

Page 6 A 2013-as Reklámtorta megoszlása (millió forintban) REKLÁMTORTA 2013

Page 7 A 2013-as Reklámtorta megoszlása (millió forintban és százalékosan) REKLÁMTORTA 2013

Page 8 Tovább csökkentek a televíziós reklámbevételek REKLÁMTORTA 2013

Page 9 Négy százalékos bővülés a nem földi sugárzású adóknál REKLÁMTORTA 2013

Page 10 Nőtt a nem földi sugárzású adók reklámbevételeinek aránya REKLÁMTORTA 2013

Page százalékkal csökkentek a nem szpot jellegű reklámbevételek az előző évhez képest REKLÁMTORTA 2013

Page 12 Nőtt a szpotokból származó reklámbevétel részaránya a teljes Reklámtortán belül REKLÁMTORTA 2013

Page 13 Összefoglaló ► Tavaly összességében tovább csökkentek a reklámbevételek. A visszaesés mértéke 2013-ban millió forint volt, ami 6 százalékos zsugorodásnak felel meg. Ez az előző évi millió forintos csökkenéshez képest mérsékeltnek mondható. ► A 2013-s reklámbevételek mintegy kétharmadát a földi sugárzású televíziók szpot bevételei, harminc százalékát pedig az egyéb televíziók szpot bevételei adják. ► A televíziós reklámbevételek megoszlását tekintve a földfelszíni sugárzású és kábelcsatornák között csak kis mértékű eltolódás figyelhető meg az egyéb típusú csatornák javára, amelyek összességében növelni tudták reklámbevételeiket. ► A nem szpot jellegű bevételek összege a tavalyi 25 százalékos növekedés után idén jelentősen, 39 százalékkal visszaesett, ez részben a módszertanban bekövetkezett változásnak köszönhető, a szponzor finanszírozott műsorok ugyanis idén nem tartalmazza a produkciós költségeket. REKLÁMTORTA 2013

Page 14 Slide title here Köszönöm megtisztelő figyelmüket!

EY | Assurance | Tax | Transactions | Advisory About EY Replace this text with boilerplate copy, found on, in the Signature, boilerplate and descriptor section specific to proposals and pursuits. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullam corper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea duncai consequat. [Optional sector or service line descriptor] © 20XX EYGM Limited. All Rights Reserved. SCORE No. XX0000 [Optional file reference number] ED MMYY [Optional environmental statement] Legal copy lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea icommodo duncai consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio mortai dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla. Ellos et accumsan et iusto odio dignise sim qui blandit pra esent luptatum ete zozril dele renit augue duis dolore te feu gait nulla facilisi. Nam liber tem popor cumes soluta nobis eleifend optioner congue nihil imperdiet doming id quoim. ey.com [Optional QR code]