Baudai Kft. létesítmény- gazdálkodás nyereség optimalizálás naprakész

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KENYI fejlesztés és országos adatfelvétel
Advertisements

Projekt általános bemutatása
RCH, mint karbantartásért felelős szervezet (ECM) kapcsolatrendszere
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - az NYDOP
„A vasúti áruszállítás szerepe a logisztikai rendszerben ”
Építészek felelőssége az építmények tűzvédelmében
Intranet portál bemutató
Önkormányzati informatika ASP alapokon
2013. Szeptember 3. Szekeres Balázs Informatikai biztonsági igazgató
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
VÁLLALATI TANÁCSADÁS Közép-Dunántúli Régió Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a KDOP-projekt bemutatása.
© Copyright IBM Corporation 2005 Kockázatfelmérés (első szintű)  az adatközpontok létesítésében többéves jártassággal rendelkező szakemberek segítségével.
ÜZLETI TERVEZŐ RENDSZER MÁRKAKERESKEDÉSEK RÉSZÉRE.
Tudatos lépések a költséghatékony épületüzemeltetés felé Tóth Nelli energetikai tanácsadó MN6 Energiaügynökség EHÖSZ Konferencia Tatabánya.
Gazdaságos és korszerű létesítmény üzemeltetés. A mindennapi problémák  Energiaár  jelenleg is magas ár  kiszámíthatatlan árnövekedés  nehezen kalkulálható.
Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal
A hazai mérnöki tudás piacképes termékké formálásának eszközei Kovács Lajos ügyvezető igazgató INFOPLAN Mérnökiroda Kft.
Hatékonyságnövelés IT biztonsági megoldásokkal Szincsák Tamás IT tanácsadó 2012.Október 17.
SALES EU-INDOOR Kft. Cégbemutatkozó.
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zrt. A mozdonyfedélzeti berendezések
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a DDOP
Az EU-s projektek fenntartási tapasztalata a JNSZ TISZK-ben Országos Egyházi TISZK Zárókonferencia Kazincbarcika
Starjobs Magyarország Kft.. A Starjobs Magyarország Kft óta kínál megoldásokat munkaerő-közvetítés, -kölcsönzés területén, a diákmunkában 1983 óta.
Európai Uniós támogatásokat kezelő intézményrendszer a környezeti fejlesztésekben Kiss Pál 2007/04/20 Igazgató Fejlesztési Igazgatóság Környezetvédelmi.
Önkormányzati vagyongazdálkodás Kundi Viktória PhD hallgató november 19.
INFORMATIKA E-management E-business E-gyártás. Információ alapú gazdálkodás E-management E-business E-gyártás – E-minőségirányítás.
Épületek gazdasági életciklusai július 23.ÉPÍTÉSZET A GYÓGYULÁSÉRT Horváth Zsolt építészmérnök, szakértő HORBER Mérnökiroda Kft. Építéstudományi.
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
Átalakítások körében mértékében – Vonatkozó tűzvédelmi jogszabályok előadó: Csuba Bendegúz tű. ezredes II. Rockwool Építészeti Tűzvédelmi Konferencia 2011.
Az infokommunikáció szerepe az Új Magyarország Fejlesztési Tervben és az Operatív Programokban Dr. Bálint Ákos Igazgató Közigazgatás Operatív Programok.
Munkaesély Szövetség. Székhely: Budapest Alapítás éve: 2008 Tagok: foglalkozási rehabilitációs célú munkaerő-piaci szolgáltatók Fő tevékenység: tagok.
Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Állami és önkormányzati vállalatok átláthatósága - a FŐTÁV Zrt. esetében Budapest, április 28.
Tájékoztató évi CXCVIII. törvény a területfejlesztéssel és a területrendezéssel összefüggő egyes törvények módosításáról „Regionális fejlesztési.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
„Innovációs folyamatok és lehetőségek a Közép-dunántúli régióban” Pannon Egyetem Innovációs Konferencia Veszprém október 2. Előadói napon elhangzott.
Nemzetközi Rehabilitációs Központ
KRIMINAL EXPO BUSINESS ÉS BIZTONSÁG a tervezés és az üzemeltetés konfliktusa a bevásárlóközpontok esetében.
MegaService Europe Kft
Fejlesztés Menedzser ismertető II.rész 1 A Projektekről nyilvántartott fontosabb adatok Alapadatok, Mérföldkövek, Emberi erőforrások, Költségek, Szoftver.
Fejlesztés Menedzser ismertető I.rész1 Fejlesztés Menedzser verzió Kibocsátva:
Projekt eredményeinek disszeminációja – 2. és 12. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
Középtávú szakképzési koncepció Borsod-Abaúj- Zemplén Megyében Egységes szerkezetű TISZK-ek létrehozásának lehetősége Előadó: Dr. Simon Csaba Ph. D. mb.
Zuglói társasház energiahatékonysági felújításának tapasztalatai Dzsiki Ferenc Lagross Kft. Budapest,
Fetter István Kereskedelemfinanszírozás és EU Szolgáltatások vezető CIB Bank Zrt. EU támogatások finanszírozása és ezen túlmutató pénzügyi szolgáltatások.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR) Fejérvári Bence március 26.
Az INFORMATIKA nem költség, hanem TERMELŐESZKÖZ!
Mitől innovatív egy vállalkozás?
ÉMOP – Üzleti infrastruktúra fejlesztése. Keretösszeg: „1” részcél: Ipari Parkok millió Ft „2” részcél: Ipari területek millió Ft „3” részcél:
Egészségügyi intézményekben végzett energia hatékonysági beruházások
Létesítménygazdálkodás és üzemeltetés Makay Gábor FMGuide A MapGuide létesítménygazdálkodási alrendszere.
JT INFOTÉKA Szolgáltató Kft. CÉGBEMUTATÓ. Általános információk A JT INFOTÉKA Kft. kiskunhalasi székhellyel, Budapesten irodát fenntartva működő tanácsadó.
A LENERG a Hajdú-Bihar megyei önkormányzatok szolgálatában Előadó: Vámosi Gábor, igazgató Energia Infónap Debrecen,
Pályázat audit. Válság Válság Bevétel kiesés Dráguló hitelek Beruházás finanszírozási nehézségek Aktualitás.
Guzli László  Alakulás időpontja:2011. május 5.  Működés kezdete:2011. október 1.  Alapító tagok: 13 vállalkozás 1 felsőoktatási intézmény.
Gazellák Magyarországon A KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALATOK SZEREPE A FOGLALKOZTATÁSBAN Műhelykonferencia.
Cégbemutató, Memoriter ismertető
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Beszerzések hatékonyság növelése
Általános tájékoztatás az építőipari regisztrációról Az építőipari kivitelező vállalkozások regisztrációjának gyakorlati tudnivalói Győr, december.
Az ORACLE JDE EnterpriseOne ERP rendszer bevezetésének tapasztalatai
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Építészek felelőssége az építmények tűzvédelmében
ELMŰ Hálózati Kft. ÉMÁSZ Hálózati Kft.
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

Baudai Kft. létesítmény- gazdálkodás nyereség optimalizálás naprakész pontos épületmodell létesítmény üzemeltetés management helység- gazdálkodás karbantartás beruházások tervezése karbantartási terv épület management facility management költségcsökkentés

CÉGISMERTETŐ Engedje meg, hogy bemutassuk Önnek vállalkozásunkat. A Baudai Kft 2008-ban – a válság idején- alakult, egy korábbi vállalkozás alapjain, melynek 1989-ben volt az alapítási éve. A válság ellenére cégünk a kisebb léptékű munkákon keresztül – új megrendelői igények kielégítésére – a több száz milliós összegű nagyobb projektek komplett generál tervezési, generál kivitelezési munkák elvállalására képes. Sikeresen veszünk részt pályázatokon, teljeskörű jogi, pályázati lebonyolítást vállalunk. Referenciáink rendkívül sokrétűek, az átalakítási, felújítási munkáktól egészen középületek teljes tervezési, kivitelezési munkákig. Vállalkozásunk legfőbb értékét a minőségi munka adja, ami a határidők pontos betartásával, és versenyképes árral párosul. A Baudai Kft szolgáltatásaira nyújtott garancia a több éves tervezésben és generál kivitelezésben elért tapasztalat, munkatársaink magas szintű szakmai tudása, a minél korszerűbb, és jobb technikák alkalmazása, anyagok felhasználása, gazdasági, finanszírozási szakismeret, vevői igényekhez való maximális alkalmazkodás.

SZOLGÁLTATÁSAINK GENERÁLKIVITELEZÉS: - teljes szakipari tevékenység, - ipari , mezőgazdasági létesítmények - középületek - magánházak kivitelezése  GENERÁL TERVEZÉS: - építész,gépész, villamos,statikus tervek készítése,terv fajták összehangolása ÉPÍTŐIPARI BONYOLÍTÁS: - műszaki ellenőrzés - felelős műszaki vezetés - pénzügyi, jogi és pályázati lebonyolítás (MHV,KEOP,TIOP)  BELSŐ ÉPÍTÉSZETI MUNKÁK DIGITALIZÁLÁS, TÉRINFORMATIKA: - Az évek során felhalmozódott tervek komplex rendszerbe való illesztése. (alaprajzok, metszetek, csőhálózatok)

VIRTUÁLIS ÉPÜLET KONCEPCIÓ Az alábbiakban az intézmények digitalizálásának, térinformatikai rendszer kialakításának előnyeit szeretnénk bemutatni.

Virtuális épület koncepció Az egyre komplexebbé váló létesítménygazdálkodási feladatok, különösen jelentõs ingatlanállománnyal rendelkezõ vállalatoknál nélkülözhetetlenné teszik egy számítógéppel segített létesítménygazdálkodási (CAFM) rendszer bevezetését. A jelenlegi intézmény fenntartás papír alapú, pontatlan, nem naprakész, munkaerőigényes, nem specifikus, nem hiteles ezért rendkívül költséges. A Nemzetközi Facility Management Társaság (IFMA) kimutatásai alapján a facility management elveinek megfelelõen vezetett szervezet infrastruktúra fenntartási költségei 30 százalékkal is csökkenthetõk, s akár 40 százalékkal redukálható a munkahelyek térszükséglete. Szoftverrel támogatott létesítménygazdálkodás hatékonyabbá teszi az üzemeltetéssel foglalkozók munkáját, és a jól követhetõ, illetve tervezhetõ folyamatok még az egyébként olajozottan működõ üzemeltetést is gazdaságosabbá teszik.

Létesítménygazdálkodás A virtuális épület koncepció nemcsak az épületek és azokon kívüli ingatlanok, létesítmények kezelésére alkalmas, hanem az ingatlanon belüli információk hierarchikus tárolására is úgy, mint: épületszárnyak, szintek, helyiségek vagy akár munkaterületek is. Lehetőség van grafikus állományokat is csatolni az egyes struktúra elemekhez, sőt a rendszer azokkal folyamatos, valós idejű adatcserét is képes megvalósítani, történjen a módosítás akár az adatbázisban akár a grafikus oldalon. Az alapadatok az egyedi felhasználói igények szerint kiegészítő paraméterekkel könnyen bővíthetők, továbbá a rendszer minden adatbázis-változást historikusan rögzít, időponttal és felhasználói bejelentkezési információval. Cégünk akár olyan nagyvállalati környezet igényeit is ki tudja elégíteni, ahol az egyes telephelyek nagy távolságra, akár több ezer kilométerre is lehetnek egymástól. A több telephelyen, akár több országban is működő cégek, amelyek a létesítményeikkel kapcsolatos napi döntéseikben cégünk adatbázisára támaszkodnak, alapvető igénye egy olyan hálózati szolgáltatás, amely nagy távolságról is lehetővé teszi számukra új adatok bevitelét, vagy a régiek lekérdezését, módosítását az interneten keresztül.

Karbantartás Erre az egyik legmeghatározóbb üzemeltetési feladatra rendszerünk költséghatékony megoldást ajánl. Kimondottan olyan vállalatok számára hasznos, ahol a karbantartásokban sok eszköz, technológia, objektum, kliens vagy alvállalkozó érintett. A rendszerünk logikai felépítése a valós karbantartási folyamatot követi a naprakész, pontos, folyamatosan elérhető adatbázisunk segítségével. Támogatja mind a kötelezõ törvényi, mind a tervezett megelõzõ, mind a véletlenszerû meghibásodásból adódó karbantartások teljes folyamatát. Ennek használatával lehetõség nyílik a karbantartási események és költségek rövid és hosszú távú tervezésére, az elvégzendõ munkák folyamatos követésére, a megvalósult munkák technikai és költségoldali követésére. Az elõálló adatbázis segítségével a felhasználónak lehetõsége nyílik terv-tény összehasonlítások készítésére, precíz, valós munkaterven alapuló költségkeretek meghatározására. A központi szerveren tárolt adatok védettek. A WebServer felületén, az adatbázison kívül, a grafika is megjeleníthető. Ebben keresni is lehet, illetve a lekérdezések eredményei is megtekinthetők, kinyomtathatók.

AZ INTÉZMÉNY FENNTARTÁS MOST: Papír alapú Pontatlan Nem naprakész Munkaerő igényes Nem specifikus Nem hiteles KÖLTSÉGES

LÉTESÍTMÉNY FENNTARTÁS Javasoljuk a virtuális épület koncepciót! GAZDASÁGOS LÉTESÍTMÉNY FENNTARTÁS (A meglévő erőforrások legjobb kihasználása) Javasoljuk a virtuális épület koncepciót!

VIRTUÁLIS ÉPÜLET KONCEPCIÓ: Amely rendelkezik: alaprajzokkal

Metszetekkel

Homlokzatokkal

Villamos és gépészeti hálózatokkal

Helyiségkönyvvel

Látványtervvel

3 D-s látványtervekkel

LÉTESÍTMÉNY GAZDÁLKODÁS VIRTUÁLIS ÉPÜLETMODELL Intézmény vezetőknek nagyon hasznos eszköz. A kinyerhető adatok felhasználásával a létesítmény gazdálkodás megvalósítható, mert: Naprakész Objektív Pontos Folyamatosan elérhető Nincs helyigénye Javítható GAZDASÁGOS

Előnyei: Beruházás lebonyolítás, tervezési segédlet, meglévő állapot szerint Közbeszerzések, tendereztetés (takarítás m2 alapján) Ingatlankiadás, bérbe adás, működtetés kezelése Pályázatokon való részvétel pl.: objektív feladat meghatározás Felújítási munkák előkészítése, lebonyolítása, ellenőrzése Karbantartási terv készítése, betartása, végrehajtása Energetikai koncepciók kidolgozása (fűtés, hűtés, villamos energia) Épületfelügyelet, épületirányítás Jogszabályi előírásoknak való megfelelés pl.: katasztrófavédelem, menekülési útvonal

VIRTUÁLIS ÉPÜLETMODELLEL Az adatok alapján rövid, közép és hosszú távú koncepciók, tervek dolgozhatóak ki az intézmények gazdaságos működtetésére. A VIRTUÁLIS ÉPÜLETMODELLEL gazdaságossá, irányíthatóvá, kontrollálhatóvá tehető az intézmény.

Az általunk használt rendszer magyarországi referenciái: Pannon Egyetem, Nyíregyházi Főiskola, Nyugat-magyarországi Egyetem APEH ( Adó- és Pénzügy Ellenőrzési Hivatal ) Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Graphisoft Park Kft. Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt. ENER-G Zrt. MÁV Ingatlankezelő Kft. TriGranit Zrt. Hochtief Kft. MOL Nyrt. Magyar Nemzeti Bank, CIB Bank, K&H Bank, Erste Bank Allianz Magyarország Művészetek Palotája , Budapest Szerencsejáték Zrt. Hörmann Hungária Kft.

Kérdéseikkel kapcsolatban kereshetnek minket az alábbi elérhetőségeken: Baudai Kft. Székhely:7400 Kaposvár, Zárda u. 14. Telephely:7400 Kaposvár, Liszt. Ferenc u. 2. E-mail.baudaikft@gmail.com Tel: +36 30 434-3469 Fax:+36 82 510-267