X. abas vevőfórum Katonáné Dr. Erdélyi Edit

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Élete: Mosonmagyaróváron született én óta minden országos bajnokságot megnyert 100m-es gátfutásban. Nem volt szponzora, ezért szombaton.
KARÁCSONYI KONCERT as év rendezvényei BeeSmarter
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
XI. MMO - BGF, Dr. Berke József 1 – Dr. Berkéné Várbíró Beáta 2
E URÓPAI D OKUMENTÁCIÓS K ÖZPONTOK. Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) hálózatát az Európai Bizottság hozta.
Eötvös József Főiskola Baja Neveléstudományi Kar
8. Vajdasági Magyar Tudományos Diákköri Konferencia Szabadka, november A CARTESIO-ÜGY: ITT A SZÉKHELY, HOL A SZÉKHELY? KLENANC Miklós (Szegedi.
A jövő és ami mögötte van – eladás tervezés az abasban XI. abas vevőfórum, Balatonlelle június 6. – 8.
 by Auto Consulting Cluster HU , péntek Széchenyi István Egyetem VIP Terem Győr, Egyetem tér 1. Részvételi díj: Autóipari Tanácsadó Klaszter.
© Michel Roggo / WWF-Canon 1 Vállalati autóflották környezettudatos használata Benkő Dániel WWF Magyarország október 17. Zöld flotta program.
Ahol a nők nincsenek hátrányos helyzetben Patai Ágnes humánpolitikai igazgató november 15.
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Az EAL-NET rendszer a hallgatók szempontjából Készítette: Forgó Melinda és Gyenes Gábor.
Leszkó Hajnalka SZTE – JGYPK Felnőttképzési Intézet
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, tanárképzés az ELTE-n
Projekt adatai INFOTÁRS TÁMOP /A/2./0011 Az ELTE TáTK és IK közös projektje Támogatás: Projektidőszak: –
Tájékoztató a szakmai gyakorlatról
Statisztika Érettségi feladatok
Mesterképzés az EKF-en
„Tanár leszek!” Hogyan tovább?
„Tanár leszek!” Hogyan tovább?
Mesterképzés az EKF-en
RPF EKF. A TÖRTÉNELMI MÚLT Alapítás: Eszterházy Károly Egri Egyetem: 4 tervezett fakultás »Jogi »Orvosi »Teológiai »Bölcseleti (Filozófiai)
Képzések a pécsi bölcsészkaron
2012. február 29. Paulik Áron.  Eddig: összegzés, számlálás  III. Lineáris keresés tétele  Egy bizonyos értéket keresünk egy adatsorban  Benne van-e?
MNB Növekedési Hitelprogram 2.0 Sebők Orsolya Főszerkesztő
Mennyire gátolja a vevőkockázat magyarországi mértéke a gazdasági növekedést? 300 Mrd Ft a tét évente Előadó: Felfalusi Péter ügyvezető.
LOPKODÁS UTÁN KAPKODÁS KORÓZS LAJOS ELNÖKSÉGI TAG.
1 A NAPFOGYATKOZÁS Készítette: Kala Pál
Követelmények Multimédia A tantárgy általános célja, célkitűzése A számítógépen alapuló multimédia-alkalmazások elméleti alapjainak megismertetése.
Kell –e érzékenyíteni a munkáltatókat? Csapó Gábor OSGOOD Szolgáltató Az OFA FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban című TÁMOP – /
Sólyom Andrea PhD Hallgató
1 Estefánné Varga Magdolna A modern tanárképzés kapcsolódási pontjai a kompetencia alapú oktatáshoz HMPSZKSZ TÁMOP Nyitókonferencia Eger szeptember.
LEGYÉL TANÍTÓ!.
PARADIGMA VÁLTÁS A KÖRNYEZETVÉDELMI IPAR KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN Kürti Deák Dóra – Biofilter – KÖRNYEZETVÉDELEM – TÁRSADALMI FELELŐSSÉG VÁLLALÁS.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
A révkomáromi Selye János Egyetem működése. Az egyetemről általánosságban, annak rövid bemutatása 1918-ban Csehszlovákia megalakulása A felvidéki felsőoktatási.
Szakkönyvtári teljesítménymérés Hegyközi Ilona - Fazokas Eszter Székesfehérvár május 8.
Abas 360˚ Workshop április 11. Győr. Cégtörténet Vállalkozásunkat 1999-ben magyar magánszemélyek alapították. A kezdetektől fogva szállítási csomagolással,
P E D A G Ó G I A I K A R. Alapképzési (BA) s z a k o k Nappali tagozat SzakKöltségtérítésKépzési idő (félév) Andragógia Ft6 Gyógypedagógia 110.
A hazai szociális képzések helyzete a változó környezeti feltételek között „Jósolni bélből” TÁMOP /2-C Patyán László DE EK.
Zentai László, tanszékvezető TTK Nyílt nap, I. 27. Földtudományi alapszak - térképész szakirány A térképész.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
A kerekasztal résztvevői
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben
2013. február Kócsújfalu 3 Coaching kutatás évi mini kutatás megismétlése Összehasonlíthatóság + néhány új kérdés 354 kitöltő 24%
Szoftverfejlesztés az Informatikus Szakigazgatási Agrármérnök szakon Bakó Mária Várallyai László DE, Gazdaságtudományi Kar.
Eszterházy Károly Főiskola 3300 Eger, Eszterházy tér. 1 TÁMOP D-12/2/KONV Az Eszterházy Károly Főiskola Roma Szakkollégiumának.
Ne féljünk az ERP-től !. A kitartás és az önfejűség között az a különbség, hogy az egyik többnyire erős szándékból fakad, míg a másik erőtlenségből...
Dr. Polgár Marianna Tanárképzés – továbbképzés. Történeti előzmények A tanárképzés (tágabban pedagógusképzés) a felvilágosodás korától intézményesült,
1. Ó, mily szép az Úrnak hajléka, Hol együtt a megszentelt nép! Itt élünk igaz rokonságban, Ha lábunk e hajlékba lép.
Középiskolai továbbtanulás 2012/13 Készítette: Simon Zoltán ig.h.
Bemutatkozás. Juhász István Elérhetőségek Gazdaságtudományi Intézet Közgazdaságtan és Jog Tanszék, B. épület 226. szoba Fogadóórák:Kedd –
Az egyetemi sport lehetőségei a sportvezetők szemszögéből. Az egyetemi testnevelés feladatai, lehetőségei és fejlesztése. Lehetséges modellek Dr. Balogh.
FELVÉTELI 2015 SZIE-ABPK JÁSZBERÉNY.
A sorok tanításáról a gazdaságtudományi alapképzésben Klingné Takács Anna Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Matematika és Fizika Tanszék MAFIOK.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
KEZDJÜNK HOZZÁ 1.Ismerd meg magad! 2.Ismerd meg a területet! 3.Építs és elemezz 4.Dolgozz tökéletesen 5.Nézz a jövőbe.
Szakok, képzési formák az Eszterházy Károly Főiskolán 2009.
Let’s coach it!
Bemutatkozik az iskolapszichológus …
HALLGATÓI KÖLTSÉGTÉRÍTÉS RENDEZÉSE Készítette: Szalóki Tiborné tanársegéd BME GTK Műszaki Pedagógia Tanszék szeptember 26. SEGÉDLET.
A továbbtanulást érintő jogszabályi változások Kalóné Szűcs Erzsébet igazgató.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
EKF Comenius Kar, Sárospatak Dr. Kelemen Judit dékán.
Követelmények Multimédia A tantárgy általános célja, célkitűzése A számítógépen alapuló multimédia-alkalmazások elméleti alapjainak megismertetése.
Az informatikus képzés és az ipari kapcsolatok jövője a SZE-n
beruházás-tervezési ABCD
Előadás másolata:

X. abas vevőfórum 2012.05.31 - 2011.06.02 Katonáné Dr. Erdélyi Edit tanszékvezető Vállalkozás-gazdaságtan Tanszék erdelyi.edit@ektf.hu

AZ ELŐZMÉNYEK……. EGYIK OLDALRÓL

EKF-KAROK BTK GTK TKTK TTK

Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar andragógia csecsemő- és kisgyermeknevelő informatikus könyvtáros mozgóképkultúra és médiaismeret pedagógia szociálpedagógia

AZ ELŐZMÉNYEK……. MÁSIK OLDALRÓL…. Jelentősen megváltoztak a finanszírozási feltételek ----- új utakat kell keresnünk

A vállalatok elvárásai egy pályakezdőtől Biztos, hogy reális? Forrás: Zörög Zoltán-Csernák József 2012.

Forrás: Zörög Zoltán-Csernák József 2012. Az ERP rendszerekhez közvetlenül nem köthető tantárgyak gyakorlatorientált oktatásának nehézségei EZ SEM IGAZ TELJESEN!! Forrás: Zörög Zoltán-Csernák József 2012.

ABAS- ahol fontos a naprakész tudás Egy jó példa ABAS- ahol fontos a naprakész tudás

A GYAKORLATI FELADAT: Ajánlatkérés Árajánlat Megrendelés Számla

ERP-t használó vállalatok Forrás: Zörög Zoltán-Csernák József 2012.

Adódtak a kérdések: Kik, milyen szervezetek tudnak segíteni? Hol lenne az ERP rendszerek oktatásának a legjobb helye? Fogadnának-e hallgatókat gyakorlati oktatásra a vállalatok? Ha igen melyik megoldás alkalmazzunk az oktatás, illetve a tantárgy elismerés, értékelés során?

Itt tartunk….. A jövőt mennyire látjuk előre- tudunk-e reális helyzetelemzést felállítani - ezekhez reális célokat illeszteni? Látnak-e fantáziát a cégek a közös oktatásban? Adatvédelmi szempontok hogyan érvényesülnek? Megtaláljuk-e közös érdekeket?

Köszönöm a kérdésekre adott válaszokat és a figyelmet!