A legtöbbet promóciózott márkák

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Advertisements

Trade Marketing Klub Kozák Ákos GfK Hungária Piackutató Intézet 2009
BFA SPAR – A magyar áruk elkötelezett kereskedője
Budapest, szeptember 13. A logisztika és a kereskedelem szimbiózisa Lakatos Péter (TESCO Globál Áruházak Rt.) és Csorba László (Tibbett & Britten.
NEM AZ IPHONE A LEGMENŐBB!? Szávuly Krisztián, internet lapigazgató Sanoma Budapest.
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
A Magyarország – Szlovákia Határon Átnyúló Együttműködési Program Veresegyház, április 25.
GKI Zrt., A humántőke kezelése a kétszázaknál Budapest, október 10. A hazai tudástőke megtartatása FIGYELŐ TOP200 Konferencia Dr. Adler.
A stratégiai tervezés történeti háttere
I. Bemutatkozás Horváth Szabolcs okleveles hidrogeológus mérnök
A Magyar Vasúti Hivatal tevékenységének bemutatása dr. Szmodis Jenő Jogi szakértő október 25.
A legerősebb magyarországi márkák április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás.
MTA Regionális Kutatások Központja A MAGYAR RÉGIÓK MEZŐGAZDASÁGI HELYZETKÉPE A KÁRPÁT RÉGIÓBAN Kovács Teréz tudományos főmunkatárs MTA Regionális Kutatások.
Az üzleti élet illuzionistái „Csak a cégemet figyeljék, mert csalok!” december 3. Dr. Csorbai Hajnalka – stratégiai igazgató, Opten Informatikai.
Rehabilitáció – Érték – Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű képzési.
HAGYOMÁNYOS ÉS ALTERNATÍV ÖSZTÖNZŐ ESZKÖZÖK AZ NFH TEVÉKENYSÉGÉBEN Pintér István főigazgató Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Országos Fogyasztóvédelmi.
TRUEFOOD RENDEZVÉNYEINK Március 12. Budapest: ”Kutatás az innovációért” Április 29. Budapest: INTÉZETLÁTOGATÁS a Campden & Chorleywood Magyarország.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
1914.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Előadásvázlatok a földrajzi nevekről 8. Az ENSZ szerepe a földrajzi nevek nemzetközi egységesítésében Helen Kerfoot Natural Resources Canada Fordította:
Együtt a vállalkozásokért Zala megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány Dömökné Srágli Lívia projektmenedzser.
Egyházi Könyvtárak Egyesülése Pécs, június 28. Szakmai továbbképzés.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Egészségtudatosság a debreceni egyetemisták körében Készült az "Egészségtudatosság a évesek körében - Hozzáállás- elemzés interjús vizsgálat alapján"
Tankötelezettségi korhatárok nemzetközi összehasonlításban
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
Mészáros László prezentációja. Hong Kong TDC Tények Hongkongról A világ legszabadabb gazdasága (Cato Inst.) 11. a világkereskedelemi ranglistán Világelső.
BEPTRA „ Legjobb gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Záró konferencia HURO0901/138/2.1.2.
Gazdasági kilátások Török Zoltán Vezető elemző 2014 február Raiffeisen Bank.
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
A FALUSI TURIZMUS HÉTVÉGÉJE JÚNIUS Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület HAZAJÁRÓ HÉTVÉGE.
Integrált marketingkommunikáció Prof. Dr. Józsa László.
Újdonságok az NIIF VoIP szolgáltatásában
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató február 13.
TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE Roadshow
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
Az italfogyasztás új trendjei
Foglalkoztatási együttműködések szabolcs-Szatmár-bereg megyében
Akcióhatékonysági index
HunTéka – több mint könyvtári rendszer
Milovecz Ágnes–PTE KTK Király Ágnes–PTE KTK Poór József–SJE GTK
2017. Május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Június Élelmiszer kosár Júniusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
2017. Augusztus Élelmiszer kosár Augusztusban a legolcsóbb: Ft.
Az agrárágazat és az aszály
Akcióhatékonysági index
Akcióhatékonysági index
2017. Szeptember Élelmiszer kosár Szeptemberben a legolcsóbb: Ft.
dr. Kovács László főtitkár
Akcióhatékonysági index
Kolozsvár ÜZLETEK KIINDULÓPONTJA ERDÉLY SZÍVE 
2017. Március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Október Élelmiszer kosár Októberben a legolcsóbb: Ft.
Az otthoni hospice ellátás ápolási szakfelügyelete
Országos Tisztifőorvosi Hivatal Csurik Magdolna
A legtöbbet promóciózott márkák
2018. Január Élelmiszer kosár Januárban a legolcsóbb: Ft.
Országos Kompetencia Mérés 2011
1/13/2019 ISIM Budapest. 1/13/2019 ISIM Budapest.
2018. április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
TOP „KÖZÖS TÖBBSZÖRÖS” A Barcsi közösségfejlesztési stratégia megvalósításának főbb szabályai BARCS VÁROS ÖNKORMÁNYZATA.
A legtöbbet promóciózott márkák
A legtöbbet promóciózott márkák
2018. március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2018. május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
2018. Február Élelmiszer kosár Februárban a legolcsóbb: Ft.
Előadás másolata:

A legtöbbet promóciózott márkák 2018. április Top Brands 5x5 A legtöbbet promóciózott márkák

Hipercom Monitoring adatbázis Csatornák: 2018. április Vizsgált kategóriák: Világos sör Szénsavas üdítők Táblás csokoládé Tusfürdők Mosószer Forrás: Hipercom Monitoring adatbázis Csatornák: Hiper- és szupermarketek, C&C, hazai láncok, diszkontok Terjesztési kör: Országos

2018. április VILÁGOS SÖRÖK A világos sörök kategóriában összesen 482 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 30,71%-át, tehát kevesebb, mint egyharmadát tették ki. A legtöbb (80) világos sör-megjelenést a Tesco Hiper-market újságaiban találtuk 2018. áprilisában. TOP MÁRKÁK

SZÉNSAVAS ÜDÍTŐK TOP MÁRKÁK 2018. április SZÉNSAVAS ÜDÍTŐK TOP MÁRKÁK A szénsavas üdítők kategóriájában összesen 273 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 57,88%-át tették ki. A legtöbb (33) szénsavas üdítő-megjelenést a Tesco Hiper-market újságokban találtuk 2018. áprilisában.

TÁBLÁS CSOKOLÁDÉK TOP MÁRKÁK 2018. április TÁBLÁS CSOKOLÁDÉK TOP MÁRKÁK A táblás csokoládék között összesen 111 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 63,96%-át, vagyis csaknem kétharmadát adták. A legtöbb (19) táblás csokoládé-promóciót a Metro újságokban találtuk 2018. áprilisában.

2018. április TUSFÜRDŐK TOP MÁRKÁK A tusfürdő kategóriában összesen 139 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 61,15%-át tették ki. A legtöbb (36) tusfürdő-megjelenést a Tesco Hiper-market újságokban találtuk 2018. áprilisában.

2018. április MOSÓSZEREK TOP MÁRKÁK A mosószer kategóriában összesen 212 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 73,58%-át, tehát három-negyedét tették ki. A legtöbb (40) mosószer-promóciót a Tesco Hipermarket újságokban találtuk 2018. áprilisában.

Köszönjük megtisztelő figyelmét! Kérdéseivel és észrevételeivel forduljon bátran hozzánk: http://hiper-com.com bernadett.ludanyi@hiper-com.com monitoring@hiper-com.com Kövessen Minket a közösségi hálókon keresztül is: Hipercom Monitoring elérhető: Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Horvátországban, Kazakhsztánban, Oroszországban