A legtöbbet promóciózott márkák

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Advertisements

Trade Marketing Klub Kozák Ákos GfK Hungária Piackutató Intézet 2009
BFA SPAR – A magyar áruk elkötelezett kereskedője
Budapest, szeptember 13. A logisztika és a kereskedelem szimbiózisa Lakatos Péter (TESCO Globál Áruházak Rt.) és Csorba László (Tibbett & Britten.
NEM AZ IPHONE A LEGMENŐBB!? Szávuly Krisztián, internet lapigazgató Sanoma Budapest.
GKI Zrt., A humántőke kezelése a kétszázaknál Budapest, október 10. A hazai tudástőke megtartatása FIGYELŐ TOP200 Konferencia Dr. Adler.
A stratégiai tervezés történeti háttere
I. Bemutatkozás Horváth Szabolcs okleveles hidrogeológus mérnök
A Magyar Vasúti Hivatal tevékenységének bemutatása dr. Szmodis Jenő Jogi szakértő október 25.
A legerősebb magyarországi márkák április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás.
2011. évi Közgyűlés Alapszabály módosítás Nagy Péter, ügyvezető igazgató május 25.
MTA Regionális Kutatások Központja A MAGYAR RÉGIÓK MEZŐGAZDASÁGI HELYZETKÉPE A KÁRPÁT RÉGIÓBAN Kovács Teréz tudományos főmunkatárs MTA Regionális Kutatások.
Az üzleti élet illuzionistái „Csak a cégemet figyeljék, mert csalok!” december 3. Dr. Csorbai Hajnalka – stratégiai igazgató, Opten Informatikai.
Rehabilitáció – Érték – Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű képzési.
A képzett szakemberekért Idegen nyelvi fejlesztések a programban Juhászné Víg Éva alprogram-vezető május 20.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
DRAT Ipari Termelő és Kereskedelmi Kft Kisbér, Széchenyi u. 44 Tel: 34/ , Fax: 34/
1914.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Jankuné Kürthy Gyöngyi AKI, Élelmiszerlánc Elemzési Osztály
Együtt a vállalkozásokért Zala megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány Dömökné Srágli Lívia projektmenedzser.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése Majorné.
Egyházi Könyvtárak Egyesülése Pécs, június 28. Szakmai továbbképzés.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Egészségtudatosság a debreceni egyetemisták körében Készült az "Egészségtudatosság a évesek körében - Hozzáállás- elemzés interjús vizsgálat alapján"
Tankötelezettségi korhatárok nemzetközi összehasonlításban
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
Mészáros László prezentációja. Hong Kong TDC Tények Hongkongról A világ legszabadabb gazdasága (Cato Inst.) 11. a világkereskedelemi ranglistán Világelső.
BEPTRA „ Legjobb gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Záró konferencia HURO0901/138/2.1.2.
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
A FALUSI TURIZMUS HÉTVÉGÉJE JÚNIUS Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület HAZAJÁRÓ HÉTVÉGE.
Integrált marketingkommunikáció Prof. Dr. Józsa László.
1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential.
Újdonságok az NIIF VoIP szolgáltatásában
Startup felvásárlások multikulturális hátterének elemzése, avagy mesterséges intelligencia alapú ellenőrzőszámítás diszkriminancia-elemzéshez Barta Gergő,
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató február 13.
TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE Roadshow
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
Az italfogyasztás új trendjei
Foglalkoztatási együttműködések szabolcs-Szatmár-bereg megyében
Akcióhatékonysági index
Milovecz Ágnes–PTE KTK Király Ágnes–PTE KTK Poór József–SJE GTK
2017. Május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Június Élelmiszer kosár Júniusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
2017. Augusztus Élelmiszer kosár Augusztusban a legolcsóbb: Ft.
Az agrárágazat és az aszály
Akcióhatékonysági index
Akcióhatékonysági index
2017. Szeptember Élelmiszer kosár Szeptemberben a legolcsóbb: Ft.
dr. Kovács László főtitkár
Akcióhatékonysági index
Kolozsvár ÜZLETEK KIINDULÓPONTJA ERDÉLY SZÍVE 
2017. Március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Október Élelmiszer kosár Októberben a legolcsóbb: Ft.
Az otthoni hospice ellátás ápolási szakfelügyelete
Országos Tisztifőorvosi Hivatal Csurik Magdolna
Az Auchan egy különálló tematikus kiadvánnyal indította az évet, a tól érvényes 8 oldalas katalógusban minden fontos megtalálható volt, ami.
A legtöbbet promóciózott márkák
2018. Január Élelmiszer kosár Januárban a legolcsóbb: Ft.
Országos Kompetencia Mérés 2011
1/13/2019 ISIM Budapest. 1/13/2019 ISIM Budapest.
2018. április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
TOP „KÖZÖS TÖBBSZÖRÖS” A Barcsi közösségfejlesztési stratégia megvalósításának főbb szabályai BARCS VÁROS ÖNKORMÁNYZATA.
A legtöbbet promóciózott márkák
2018. március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2018. május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
A legtöbbet promóciózott márkák
2018. Február Élelmiszer kosár Februárban a legolcsóbb: Ft.
Előadás másolata:

A legtöbbet promóciózott márkák 2018. május Top Brands 5x5 A legtöbbet promóciózott márkák

Hipercom Monitoring adatbázis Csatornák: 2018. május Vizsgált kategóriák: Világos sör Szénsavas üdítők Táblás csokoládé Tusfürdők Mosószer Forrás: Hipercom Monitoring adatbázis Csatornák: Hiper- és szupermarketek, C&C, hazai láncok, diszkontok Terjesztési kör: Országos

2018. május VILÁGOS SÖRÖK A világos sörök kategóriában összesen 380 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 32,12%-át, tehát kevesebb, mint egyharmadát tették ki. A legtöbb (60) világos sör-megjelenést a Spar újságaiban találtuk 2018. májusában. TOP MÁRKÁK

SZÉNSAVAS ÜDÍTŐK TOP MÁRKÁK 2018. május SZÉNSAVAS ÜDÍTŐK TOP MÁRKÁK A szénsavas üdítők kategóriájában összesen 183 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 54,65%-át tették ki. A legtöbb (38) szénsavas üdítő-megjelenést a Tesco Hiper-market újságokban találtuk 2018. májusában.

2018. május TÁBLÁS CSOKOLÁDÉK TOP MÁRKÁK A táblás csokoládék között összesen 70 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 39,99%-át adták. A legtöbb (14) táblás csokoládé-promóciót a Metro újságokban találtuk 2018. májusában.

2018. május TUSFÜRDŐK TOP MÁRKÁK A tusfürdő kategóriában összesen 94 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 60,63%-át tették ki. A legtöbb (27) tusfürdő-megjelenést a Tesco Hiper-market újságokban találtuk 2018. májusában.

2018. május MOSÓSZEREK TOP MÁRKÁK A mosószer kategóriában összesen 212 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 73,58%-át, tehát három-negyedét tették ki. A legtöbb (40) mosószer-promóciót a Tesco Hipermarket újságokban találtuk 2018. májusában.

Köszönjük megtisztelő figyelmét! Kérdéseivel és észrevételeivel forduljon bátran hozzánk: http://hiper-com.com bernadett.ludanyi@hiper-com.com monitoring@hiper-com.com Kövessen Minket a közösségi hálókon keresztül is: Hipercom Monitoring elérhető: Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Horvátországban, Kazakhsztánban, Oroszországban